• Ik zit hier in Turkije en soms kan de elektriciteit weg zijn. Mijn broer ging met zijn vriend in de lift en toen was de elektriciteit weg. Mijn ma dik stressen C: Haha, hij was er binnen vijf minuten weer uit ofzo. Als mij dat gebeurd dan ga ik dik janken, zo'n drama maak ik er vast wel van.



    Heb jij of ken jij iemand die er in vast zat? Hoe zou jij reageren?

    x

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 17:03 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb eens vast gezeten.
    Ben sindsdien niet meer zo gek op liften en het is al meer dan 6 jaar geleden. (cat)

    Nou, tijdens mijn vakanie viel ik in slaap in de lift, maar er was nieman bij, dus toen werd ik een kwartier later wakker gemaakt door iemand van de receptie Het was heel laatxD


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Been there, done that. (cat)

    Ik zat ook een keer vast tussen de automatisch sluitende deuren van de supermarkt.


    Not all those who wander are lost.

    Ik denk niet dat ik in paniek zou raken, ik zou me alleen druk maken dat ik dan niet naar de wc kan. Ik moet namelijk altijd zeiken als het niet kan ><


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    razorsdown schreef:
    Daar heb ik altijd schrik voor als ik in een lift stap maar het gebeurt zelden dat ik een lift in moet.


    Happiness is a form of courage.

    leuk XD ik ga naar Turkije (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.