• Zie ik net op tv dat een vader zijn kindje van 6 maanden vergeten was om naar de opvang te brengen, dus ging hij naar zijn werk (iets van militair ofzoiets) en dat kindje is gewoon gestorven in de auto door honger maar vooral door de hitte en gebrek aan zuurstof. Toen hij vertrok van zijn werk, besefte hij dat hij zijn kind niet eens naar de opvang gebracht had..

    Hoe kun je dat nu vergeten? Dit is gewoon verschrikkelijk...


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 16:30 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Meteor schreef:
    Zo erg voor dat kindje, maar het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd. Die man zal het wel moeilijk hebben de komende tijd.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Meteor schreef:
    Zo erg voor dat kindje, maar het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd. Die man zal het wel moeilijk hebben de komende tijd.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ja ik hoorde het op de radio vanochtend, echt verschrikkelijk!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    natuurlijk is het onverantwoordelijk en ontzettend stom en ik begrijp dat veel mensen dit echt afschuwelijk vinden. Maar die man heeft dat niet opzettelijk gedaan wat niet wegneemt dat door zijn toedoen zijn eigen kindje om het leven gekomen is. Toch dit is iets wat hij zijn hele leven met zich mee zal moeten nemen door een hele grote fout maar dat zal voor hem ook wel moeilijk genoeg worden.


    ~Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

    Voor hem zelf zal het heel moeilijk zijn. Dankzij hem, hoe je het ook wend of keert, is zijn kindje dood gegaan.

    Maar ik moet toegeven, hoe kan je nou je kindje vergeten?


    Physics is awesome

    Infidelity schreef:
    Ik denk dat die vader het zelf al wel erg genoeg vind. Het is niet dat ie het expres gedaan heeft en zo reageren jullie wel.

    LoveLost schreef:
    Geloof me, die man zal het zichzelf nooit vergeven...


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Occhi schreef:
    Voor hem zelf zal het heel moeilijk zijn. Dankzij hem, hoe je het ook wend of keert, is zijn kindje dood gegaan.

    Maar ik moet toegeven, hoe kan je nou je kindje vergeten?


    vergeten is menselijk, en het is uitzonderlijk dat zoiets gebeurt maar iedereen vergeet dingen en hij vergeet z'n kindje natuurlijk is dat heel erg en kun je dat niet bevatten want hij had een verantwoordelijkheid. Maar geef nou toe hij is niet de enige die z'n verantwoordelijkheid verzuimt hij moet alleen wel de rest van zijn leven doorgaan met het feit dat zijn verzuim juist van die enorme gevolgen had.


    ~Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

    phaedra schreef:
    (...)

    vergeten is menselijk, en het is uitzonderlijk dat zoiets gebeurt maar iedereen vergeet dingen en hij vergeet z'n kindje natuurlijk is dat heel erg en kun je dat niet bevatten want hij had een verantwoordelijkheid. Maar geef nou toe hij is niet de enige die z'n verantwoordelijkheid verzuimt hij moet alleen wel de rest van zijn leven doorgaan met het feit dat zijn verzuim juist van die enorme gevolgen had.

    Die gedachte maakt me serieus misselijk...


    Caution first, always.

    Preysler schreef:
    Ik weet niet eens wat ik moet reageren..


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Frey schreef:
    Omg, dan mag je jezelf geen eens een vader noemen, vind ik. (cat)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Waarom worden al die oude topic's vandaag gebumpt :W
    Is er een nieuwe user ofzo?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    OMG.


    26 - 02 - '16