• Tattoos die zichtbaar zijn zouden iemand een hipster maken. Want alleen als ze voor jezelf en familie/vrienden zijn zou het kunst zijn. Ik ben dus ook bestempeld als hipster, wat ik diepe onzin vind.
    Ik neem tats namelijk met de voorwaarde dat ik ze kan verstoppen wanneer ik wil (i.v.m werk), maar verder dan het punt van werk boeit het me niet. :Y) Ik vind namelijk dat mijn lichaam een canvas is, bedoelt voor kunst in de vorm van tats en piercings.

    Dus; Wie kiest er voor Val dat zoiets je een hipster maakt?
    Of wie is het met mij eens dat dat onzin is? :')


    Jezus man ...Meestal heeft hij nog wel redelijke logica, maar dit gaat nergens over;

    "why would I be a hipster cuz I care about tats? I find it important I can hide them for work or when I want, but other then that not. I don't have anything with hipsters."
    "The fact u want to show them off, so people can look at how cool they are"
    "Lol no. I dont care what people think of them. I want to show them - when I do- cuz they are a part of me, regardless of what other ppl think about them. You show your skin, well my skin is my canvas"

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 13:19 ]


    Til hug og blod.

    Jaqen schreef:
    Eh, wat een onzin :'D Als ik 'n tatoeage zou nemen, dan zou ik er zo vaak mogelijk naar willen kijken en dus niet verbergen, tenzij 't nodig is i.v.m. werk 'fzo. Het is ook kunst en iedereen mag 't zien.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik ben het met jou eens. je lakt toch ook je nagels niet, om daarna de hele dag handschoenen te dragen. lol, wat een idioot voorbeeld.


    Save me from myself.

    Ik vind het onzin, ik wil een tatoeage van mijn moeders ketting om mijn pols, waarom daar, omdat dat een mooie plaats is voor een ketting en om mijn nek ik net iets te vind. Ik wil hem niet daar zodat iedereen het kan laten zien.
    Daarbij, het is de bedoeling van kunst om het te kunnen zien, waarom zou je het anders maken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall