• Wel, ik heb inspiratie voor nieuwe verhalen.
    je kent me misschien van het verhaal 'vampire direction'

    Ik heb er dus twee.
    Met welke zou ik beginnen met aftypen en dan activeren?
    Van beide zet ik de proloog hier neer.

    Nummer 1.

    Farewell - Liam Payne.
    Dagen vlogen voorbij, zonder enige vrolijke gebeurtenis. Mijn gedachtes waren zwart en vol met vragen. Waarom? Hoe kon dit? Ik had nooit verwacht dat ze het echt zou doen. Ik wilde niet meer. Niet zonder haar. Ze was mijn zusje geweest. Mijn geliefde zusje. Ik had haar altijd als dat stralende meisje gezien. Ze was sterk. Alweer een waarom. Waarom was ze gesprongen? Als aan de grond genageld keek ik over de reling. Het woeste water klotste onder me. Een hand op mijn schouder. ‘Janine? Ik ben er voor je altijd.’ Ik draaide me om en keek in de chocolade bruine ogen van mijn vriendje. ‘Nee Liam, het is klaar. Ik wil terug naar haar.’ Liam keek me onzeker aan. ‘Janine? Nee!’ Maar het was al te laat. Ik was allang klaar met het leven. Mijn hele leven was een puinhoop geweest en dit was de druppel. Liam keek me bezorgd aan. ‘Ik ga met je mee.’ ‘Nee! Jij bent beroemd je kunt je fans dit niet aan doen voor mij!’ Ik keek hem woest aan. Ik keek nog eens naar het woeste water. Klaar om te springen. Klaar om dezelfde dood te leiden als mijn zusje. Celine.

    Nummer 2.

    Let's skype! - Zayn Malik
    Het was een vroege ochtend. Maar dan ook echt vroeg. Ik keek op mijn wekker, gaapte en zag dat het vier uur s’ochtends is was. De meeste meisjes tellen dan hoeveel ze nog kunnen slapen. Maar ik? Nee, ik niet. Ik sprong uit bed en ging langzaam aan mijn bureau zitten. Ik startte de laptop op en ging wat op twitter. Niks bijzonders. Ik had ongeveer veertig volgers. Nee, ik was niet geliefd op school. Het viel me nog mee dat er iniedergeval veertig mensen waren. Toch moet ik toegeven ik kende er vijfendertig niet. Een traan druppelde uit mijn linker oog. Vijf mensen die mij echt kende. Moeder, vader, zusje en mijn twee vriendinnen. De enige twee vriendinnen en zelfs die vriendinnen lieten me in de steek. IK had nog contact met ze maar nee, het zou nooit meer zo als vroeger worden. Chelsea en Happy verwijten me nog steeds dat alles mijn schuld was. En ja, misschien was het dat ook. Ik duwde Bella immers. Bella….. Mijn allerbeste vriendin. Ik wist zeker dat ze me in de hemel nog niet zou vergeven hebben. Ik besloot tweets te gaan lezen. Op zich was ik blij dat Happy en Sheila me toch nog wouden volgen. Waarschijnlijk uit mede leven. Niemand wist dat het mijn schuld was. Alleen zij. Het was de dag dat mijn leven drastisch veranderde. De dood van mijn beste vriendin. Bella Andwoods. De geschrokken gezichten van Happy en Chelsea. De dood op een afstandje. Ik wist dat ze me haatte. Ze waren bang voor me. Bang voor hetzelfde lot. Het was een ontschuldig grapje geweest. Maar het draaide uit in de hel.


    ^^
    Zoals je kunt zien zijn het beide heftive verhalen.
    Niks is waargebeurd. Alles is verzonnen.

    Nou welke moet ik eerst afschrijven?

    Nummer 1? - Farewell - Liam Payne

    of.

    Nummer 2? - Let's Skype - Zayn Malik


    laat alsjeblieft een reactie achter! xxx Minty


    nothing is true, everything is permitted.

    ALLEBEI, maar eerst die van Liam ^^
    Xx you are à Great writer

    Waarom moet het altijd over 1D gaan? Deze verhalen had ik nog willen overwegen als je gewoon onbekende personen zou gebruiken, maar puur vanwege die hele hype sla ik dit gewoon over.

    De eerste denk ik.


    The universal language of art.

    Je moet doen welke je zelf wilt, dat wil je niet horen/lezen maar ik heb niet zoveel met zulke heftige verhalen, sorry.


    Physics is awesome

    sorry ik kan echt niet kiezen :)


    Do what people say you can't.

    Waarom moet het per se 1D zijn?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Waarom moet het per se 1D zijn?

    Het zijn namelijk echt leuke verhaallijnen, maar heel veel mensen - waaronder ik - gaan het niet lezen omdat het 1D is.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    En veel mensen vinden het juist leuk dat het wel 1D is :)
    Nouja ik kijk wel een keer of ik een onbekende personen ding kan schrijven goed?


    nothing is true, everything is permitted.

    Klopt, 1D wordt inderdaad veel gelezen, maar er zijn toch meer mensen die OP lezen dan 1D, dat proberen we alleen te zeggen. Als jij 1D prettiger vindt moet je dat vooral doen hoor ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Let's skype - Zayn Malik lijkt me een leuk verhaal ;D

    Nummer 2.
    Maar dat komt omdat die titel me aanspreekt en het gaat over Twitter. (:


    Life is a beautiful struggle

    Nr. 2!

    Nummer 2 lijkt me leuk

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 23:41 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ZAYNMARRYME schreef:
    Let's skype - Zayn Malik lijkt me een leuk verhaal ;D


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Allebij maar misschien is het leuk om over een onbekende personen story te beginnen, veel mensen houden niet van 1D( ik wel maar toch)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."