• Jaaaaaaaaaaa, ik heb er super lang naar uitgekeken, maar nu ben ik 15 jaar en mag ik volgens de wet centjes gaan verdienen om in mijn spaarpotje te doen om mooie dingetjes te kopen. :-D

    Back to the point, ik ben nu dus 15 jaar en dat is nogal chill, sowieso zijn verjaardag chill, je krijgt dan massa's cadeaus en aandacht en lekker eten en komen leuke mensen.

    Ik ben echt verschrikkelijk verwend, en tot nu toe is mijn verjaardag awesome. Ik heb gekregen: The White Album van The Beatles, 15,- euro waarvan ik Abbey Road [van the Beatles] ga kopen waarschijnlijk, Dr.Martens met iets van 100x Union Jack erop gedrukt, een Burberry sjaaltje, een zwarte Vogue tas, twee boeken, twee Nintendo spelletjes, de Duitse Glamour en mijn zus is aan de gang gegaan met de taarten en ik kan het niet laten wat zij voor mekaar kreeg met bakspul: drie lagen taart, twee van créme en één van aardbeienjam, een creme laag over de gehele taart, over de gehele taart knalblauw fondant, bovenop de Union Jack [Engelse vlag], de tekst Happy Birthday en allemaal roosjes en hartjes eromheen. Vandaag met allemaal vrienden en familie gepicknicked [hoe schrijf je dat? o.o] en nu kan ik voor een korte tijd even mijn Twitter en Q updaten.

    Vanavond gaan we waarschijnlijk Grease en/of Mamma Mia! kijken, een kleine docu kijken over The Beatles die bij mijn album zat, de betreffende cd luisteren, ergens wat drinken of zo en naar het zwembad, though. Al met al, een prima verjaardag! :-D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Allemaal nog bedankt en zo. ^^


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Iets laat maar!
    Als nog gefeliciteerd! (yeah)


    Life is full of fake people

    Heel erg gefeliciteerd nog! :')

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 22:04 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Wauw, klinkt allemaal heel leuk!
    Gefeliciteeerd! En geniet ervan! (krul)


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Aaah, nog gefeliciteerd!


    Your make-up is terrible

    Gefeliciteerd!


    Bad decisions make good stories.

    Happy birthday. (:


    Not all those who wander are lost.

    Ik kan nogmaals bedanken, haha, bij deze. [: Ik ben nu dus 16 (?) dagen 15 jaar, en ik merk er geen drl van behalve dat ik niet meer kan zeggen dat ik volgend jaar 16 wordt terwijl ik nog 14 was [ik werd dit jaar 15, dus volgend jaar 16]. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Proficiat! ;p

    Nice (:
    Gefeliciteerd nog!

    Mijn vader is zondag jarig en ik heb nog geen cadeau. Ohoh. :')


    Destroy what destroys you.

    Gefeliciteerd!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli