• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {He's cute ^^}

    George Weasley

    'Nee niet echt, alhoewel.. Als ik nog een keer die trappen op moet blijf ik in morgenvroeg in mijn bed ligen' zeg ik grijnzend waarna ik de andere helft van mijn croissantje op eet.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Veel plezier btw ^^ Have fun en tot later }}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Oh, ik heb nog even tijd :'D]
    Madison
    Ik grinnikte.
    ''Dat kan ik begrijpen.'' grijnsde ik, en leunde achterover in de zitzak. Mijn mouw, die nog opgestroopt was, trok ik weer naar beneden, en keek naar George die een croissantje op at.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Gelukkig :D}

    George Weasley

    'Ag naar de lessen was ik toch al niet vanplan te gaan. En ik ben toch niet lang vanplan hier op school te blijven' Zeg ik schouderophalend, nog een paar maanden en ik had die winkel samen met Fred.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 13:52 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik giechelde.
    ''Wat wil je erna gaan doen, dan?'' vroeg ik hem, en griste het stukje croissant dat nog over was uit zijn handen, en at het op om hem vervolgens met een lief glimlachje aan te kijken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Samen met Fred een winkel beginnen op de wegisweg' Andwoord ik grijnzend terwijl ik kijk hoe ze het laatste stuk van mijn croissantje opeet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik liet een goedkeurend geluidje horen.
    ''Wat voor winkel?'' vroeg ik hem, al kon ik het antwoord al raden.
    ''Laat maar, stomme vraag.'' grinnikte ik, en sloeg mijn benen over elkaar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik gaaaa, tot zo xx]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Tot zo ^-^}


    Don't be like the rest of them, darling

    George Weasley

    'Fopshop' Andwoorde ik alsnog grijnzend, 'Mijn moeder vind dat je er niets mee kan verdienen dus die weet er ook nog niets van' Vervolg ik, ze nam alles in beslag als ze ons met iets bezig zag.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik knikte.
    ''Ben benieuwd of het gaat lopen, maar dat komt wel goed.'' grinnikte ik.
    ''Hoe is jou moeder?'' vroeg ik hem nieuwsgierig, aangezien ik er helemaal geen beeld bij had. Miste ik veel, aangezien ik geen moeder heb? Of heb ik geluk?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Iritand en te bemoeizuchtig' Zeg ik lachend, 'Ze neemt alles van onze uitvindingen in beslag als ze kan en vind dat ze gevaarlijk zijn en we beter ons best moeten doen op school' Zeg ik met mijn ogen rollend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik schoot in de lach.
    ''Heeft ze ook nog een goede kant?'' grinnikte ik, en keek George nieuwsgierig aan.
    Hoe zal het zijn om 'normaal' te zijn? Met ouders die van me houden?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Hmm.. Geen idee, al is het wel leuk om ze tegen iemand anders te zien schreeuwen' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik glimlachte, een tikkeltje dromerig.
    ''Kan ik haar een keertje ontmoeten?'' vroeg ik met een twijfelende ondertoon. Ik wou weten wie míjn moeder was. Leefde ze nog? Hoe zou ze zijn?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''