• Zouden jullie me willen helpen met meer ideeën bedenken voor in mijn verhaal-in-wording 'De ijzeren wil?' Even alles op een rijtje:

    - De hoofdpersoon heet Karl en is een 52-jarige man die een eigen speelgoedbedrijf heeft. Karl is geobsedeerd door speelgoed.
    - Karl is niet helemaal normaal; zijn grootste droom is om een menselijke robot te maken die op afstand te besturen is
    - Deze robot kan niet in één keer gemaakt worden, vandaar dat Karl verschillende moorden pleegt om vervolgens met de lichamen van de doden te experimenteren (onder andere de oppas moet eraan geloven, aangezien Karl het er niet mee eens was dat er een oppas kwam voor zijn 4-jarige dochtertje)
    - Het uiteindelijke slachtoffer wordt zijn vrouw Monica
    - Hij gooit de lijken in een meer grenzend aan zijn zomerhuisje in de Ardennen
    - Karl heeft ook een favoriete teddybeer, Kevin genaamd. Nadat Karl moorden heeft gepleegd hallucineert hij dikwijls, en ziet hij Kevin voor zich, besmeurd met bloed en met nog maar één oog


    Oke, waarschijnlijk denken jullie dat ik een zieke fantasie heb, lololol. Maar ik heb meer ideeën nodig, dus kom maar op! ^^

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    wat een fantasie zeg :P
    wordt het een horror verhaal ofzo?

    je kan misschien iets doen van dat zijn dochter wordt vermoord door iemand uit wraak voor de moord van die opppas (ja, ik weet het, nog zieker)


    -

    AmaZ4yn schreef:
    wat een fantasie zeg :P
    wordt het een horror verhaal ofzo?

    je kan misschien iets doen van dat zijn dochter wordt vermoord door iemand uit wraak voor de moord van die opppas (ja, ik weet het, nog zieker)


    Nouja, meer een detective/thriller-achtig iets, liefst geen horror x)
    Maar dankjewel, ik zal even kijken wat ik ermee kan doen! ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Nouja, meer een detective/thriller-achtig iets, liefst geen horror x)
    Maar dankjewel, ik zal even kijken wat ik ermee kan doen! ^^


    geen dank.
    kan je me waarschuwen? het klinkt spannend genoeg


    -

    Awesome. Ik heb ook de topics over je personage's gelezen en ik vind ze echt cool - waarschuw je me? ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dat klinkt als een horror verhaal. Misschien dat de oppas de dochter is van een politieman of politievrouw die dan de zaak tot op de bodem gaat uit zoeken of dat een gewoon een familielid van de oppas bij de politie werkt?


    Physics is awesome

    Ik heb je topic verplaatst naar Story problemen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn ding zou het meer fantasy maken:
    Zijn robot werkt uiteindelijk, maar de besturing doet het niet goed. Hij krijgt een eigen wil. Nouja, geen eigen wil, maar hij maar wat en dat wat is moorden. Ofzooooooooo
    Of iets met de zielen van de moorden die in de robot kruipen, omdat ze voor die robot gemaakt zijn.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please