• Om te gaan werken. -nocheers-
    Wie moet er nog meer -en heeft ook geen zin-?


    Til hug og blod.

    ik wil werken :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik kom net terug (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik mag nog niet eens werken. :Y)

    Ik werk niet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Juppp me. :c Moet 40 uur werken in de week, en moet iedere dag om 5.41 opstaan. ): Me no like. En dat 4 weken lang. *DEAD*


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    Juppp me. :c Moet 40 uur werken in de week, en moet iedere dag om 5.41 opstaan. ): Me no like. En dat 4 weken lang. *DEAD*


    Als ik 40 uur per week kan werken ben ik altijd blij. Al werk ik er liever 32, omdat ik lui ben en gewoon 3 vrije dagen wil, zolang ik nog niet op mezelf woon. Alleen dat vroege opstaan ben ik met je eens, want ik ben echt alles behalve een ochtendpersoon. Ik heb een grondige bloedhekel aan vroeg op moeten staan. :')


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)

    Als ik 40 uur per week kan werken ben ik altijd blij. Al werk ik er liever 32, omdat ik lui ben en gewoon 3 vrije dagen wil, zolang ik nog niet op mezelf woon. Alleen dat vroege opstaan ben ik met je eens, want ik ben echt alles behalve een ochtendpersoon. Ik heb een grondige bloedhekel aan vroeg op moeten staan. :')

    Jupp, maar ik heb vet weinig loon, maar €3,04. (cat) Dus dat motiveert niet zo haha.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)
    Jupp, maar ik heb vet weinig loon, maar €3,04. (cat) Dus dat motiveert niet zo haha.


    Maar je salaris zal je dadelijk toch nog meer motiveren dan je verwacht hoor, geloof me. :'D
    En -bijna- iedereen wilt meer, zelfs de allerrijksten, dus dat zul je altijd blijven houden. You'll get used to it.


    Til hug og blod.

    Ik heb sinds vandaag drie weken vakantie van mijn werk, dus daar heb ik geen last van (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb niet eens werk ):
    Hoewel, lekker relaxen is ook wel fijn!

    Enjoy your holiday & werkse! ;D

    Ohjaa, nog een klein vraagje,
    zouden jullie willen stemmen voor mijn vriendin op tumblr? $
    Dit is de link: http://whitecr0w.tumblr.com/
    Haar tumblr-naam is 'Chocolaaatje'!
    Dankjulliewel alvast <3

    Liefs. x

    &' de pol staat linksboven, sorry vergeten te zeggen! ;p

    Love. x

    Gondor schreef:
    (...)

    Maar je salaris zal je dadelijk toch nog meer motiveren dan je verwacht hoor, geloof me. :'D
    En -bijna- iedereen wilt meer, zelfs de allerrijksten, dus dat zul je altijd blijven houden. You'll get used to it.

    Nah, het is maar voor 4 weken, vakantiewerk. ;p


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)
    Nah, het is maar voor 4 weken, vakantiewerk. ;p


    Dan heb je nog steeds een leuk zakcentje om uit te geven of om te gebruiken voor iets waar je voor wilt sparen.


    Til hug og blod.

    Ik heb de laatste week van juni en de eerste 2 weken van juli gewerkt. Deze week en volgende week heb ik vrij en dan weer 3 weken in augustus werken. ^^ Natuurlijk heb ik geen zin om te werken. :p


    Take me to wonderland