• Voor diegene die zich vervelen in de vakantie hebben die misschien even tijd om wat te ontwerpen?


    Ik ga binnenkort mijn kamer verbouwen maar ook mijn witte muur opnieuw verfen en ik ga er een tekst op zetten; Be Free. Ik wou daarbij graag een meisje( van de zijkant!!) die zeg maar tegen haar hand aan blaasde zodat er vogeltjes af vlogen met daar onder dus de tekst Be free. Kan iemand wat ontwerpen? Ik kan zelf wel wat proberen maar ik ben zo slecht in handen. Kan iemand helpen?

    - Echte ogen ect. hoeven er niet in te zitten aangezien ik het zwart maak. Het gaat dus puur om de lijnen. Ik zal als je echt een gaaf ontwerp hebt nog wel met kleuren voor het haar ect. gaan spelen (haar dus wel gewoon tekenen, want met die kleuren wil ik gaan spelen)
    - Ze mag ook tegen een bloem aan blazen waar dan de vogeltjes uit komen. Dat mag jezelf weten
    - Liefs geen vogeltjes die in een hartje vliegen.
    - Je hebt alle tijd, ik ga namelijk donderdag over 2 week op vakantie voor 3,5 week en daarna ga ik met mijn kamer bezig.
    - Diegene die de mooiste heeft gemaakt word uit gewerkt op mijn kamer en krijgt 10 credits.
    - Ik beslis pas als ik terug ben!
    - Andere ideetjes bij de tekst Be Free zijn ook van harte welkom of andere dingen er extra bij zoals veertjes
    - Geen wolkje om de tekst ofzo heen maken aub.





    I'm a fighter, let me go.

    Ben benieuwd naar de tekeningen dus abo
    Moet zelf ook mijn kamer ontwerpen


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    De mijne is al in de maak, maar ik ben er nog niet echt tevreden over, dus ik sleutel er nog maar even wat aan (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    62442 schreef:
    De mijne is al in de maak, maar ik ben er nog niet echt tevreden over, dus ik sleutel er nog maar even wat aan (:


    Doe maar rustig aan, ik ga vanavond op vakantie waarna ik zeker 3 weken weg blijf en dan moet er ong. nog een halve week reis bij. Heb geen haast :D


    I'm a fighter, let me go.

    Ik ben bijna klaar >w<


    I'm not short D: I just live in a big world

    Ik ga twee weken op vakantie en in de tussentijd ga ik voor je aan het werk!

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:54 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Sorry dat het zo lang duurde voordat ik je tekening had.vandaag gaik hem voor je maken en krijg je hem x ;)


    If you can dream it, you can do it&#10084;&#65039;

    Frodo schreef:
    Mijn topicsss :Y) gewoon omdat ik erg benieuwd ben naar de tekeningen.


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    ehm zo iets ?


    I'm not short D: I just live in a big world

    Ik ga het zo tekenen als ik klaar ben met huiswerk! YAAAY*O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Oke ik ga het proberen, maar ik beloof niks^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Puan schreef:
    ehm zo iets ?



    Ik vind hem gaaf, alleen wil ik alleen de boven kant van het meisje..


    I'm a fighter, let me go.

    Knife schreef:
    (...)

    Ik vind hem gaaf, alleen wil ik alleen de boven kant van het meisje..


    ik zal een nieuwe maken >w<


    I'm not short D: I just live in a big world


    I'm not short D: I just live in a big world

    Ik der nu één maken :3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Puan schreef:



    Sorry, maar zoiets zoek ik gewoon niet, er moeten vogeltjes bij zitten het liefste.


    I'm a fighter, let me go.