mijn moeder heeft anorexia en moet voor een jaar opgenomen worden ik wil dit even kwijt
sorry als niemand hier op reageerd maar ik he het hier erg moeilijk mee
-
20 juli 2012 - 16:1720 juli 2012 - 16:17
Sterkte!
Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.
20 juli 2012 - 16:18Jeetje... )x Veel sterkte voor jou en je moeder.
Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes
20 juli 2012 - 16:20Omfg, dat lijkt me niet normaal moeilijk!
Serieus!
Echt heel veel sterkte en ik ben blij voor jou en je familie als je moeder er vanaf komt, want dat is een taaie klus en daar moet je wat lef voor hebben.'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'
20 juli 2012 - 16:21Dat is echt heel heftig. Ik heb ook een eetstoornis gehad en weet hoe het is
Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed komt met je moeder.If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
20 juli 2012 - 16:21Omg, dat is echt heftig! Het lijkt me erg moeilijk voor jou en voor je moeder. Heel veel sterkte, het komt vast goed. X
The universal language of art.
20 juli 2012 - 16:2720 juli 2012 - 16:35Bedankt allemaal voor alle lieve berichtjes
20 juli 2012 - 17:21Bieberhearts schreef:
Omg, dat is echt heftig! Het lijkt me erg moeilijk voor jou en voor je moeder. Heel veel sterkte, het komt vast goed. XImagination set us free to be just what we want to be ~
20 juli 2012 - 17:36Ik vind het vrij raar dat ze je moeder meteen voor een heel jaar opnemen, aangezien dat erg ongebruikelijk is en de meeste klinieken een maximum behandelingslengte van enkele maanden hebben, maar veel sterkte.
[ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 17:40 ]
comfort in c h a o s
20 juli 2012 - 17:37Risus schreef:
Omfg, dat lijkt me niet normaal moeilijk!
Serieus!
Echt heel veel sterkte en ik ben blij voor jou en je familie als je moeder er vanaf komt, want dat is een taaie klus en daar moet je wat lef voor hebben."Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf
20 juli 2012 - 17:39Dat is echt heftig..
Veel sterkte voor jou, je moeder en je familie.I won't let you come close enough to hurt me.
20 juli 2012 - 18:14Austen schreef:
Ik vind het vrij raar dat ze je moeder meteen voor een heel jaar opnemen, aangezien dat erg ongebruikelijk is en de meeste klinieken een maximum behandelingslengte van enkele maanden hebben, maar veel sterkte.
dit is een kliniek waar je 2 x in de maand een dag naar huis mag
en dan een jaar lag
ongeveer een half jaar echt altijd opname en daarna dat ze soms f naar huis mag20 juli 2012 - 18:16Directioner2 schreef:
(...)
dit is een kliniek waar je 2 x in de maand een dag naar huis mag
en dan een jaar lag
ongeveer een half jaar echt altijd opname en daarna dat ze soms f naar huis mag
Toch vind ik het raar. Mensen komen vrij snel bij als ze weer gedwongen worden om weer te eten en zodra ze weer op een goed gewicht zijn worden ze buiten gegooid. Als je begint te liegen, doe dan tenminste research.[ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 22:27 ]
comfort in c h a o s
20 juli 2012 - 18:18Sterkte ^^
And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.