• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

[ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:38 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Ray

Ik geloof eerlijkgezegd niet zo van wat Elisábeth zei, maar ik besluit het gewoon zo te laten. Ik kijk ook naar het voor.
    "Fascinerend eigenlijk hé? Vuur." Zeg ik als ik er naar staar. "Het is noch zo verwoestend, noch zo mooi." Ik rijk mijn hand er even naar toe en voel de warmte er tegenaan slaan, langzaam trek ik hem weer terug.
    "En het geef warmte en licht, dat kun je van water niet verwachten." Mompel ik er zacht achteraan. Ineens komt er een klein dingetje van gisteravond terug. Death Eater... Vroeg zij dat nou gisteravond? "Waarom vroeg je dat gisteravond eigenlijk?" Vraag ik uit het niet.

Ich liebe dich 27.12.23

Elisàbeth
    Ik knikte afwezig met mijn hoofd.
    ''Waarom vroeg je dat gisteravond eigenlijk?'' vroeg Ray opeens, en even voelde ik mijn hart een hartslag overslaan.
    Herinnerde hij zich het?
    ''Vroeg ik.. W-wat?'' mompelde ik, en ik keek hem afwachtend aan.
    Please, no..

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Ray

Ik dacht na, ik weet niet zeker of zij dat vroeg.
    "Ik weet niet of jij dat vroeg, maar iets over DE's" zeg ik zacht zodat andere het niet zouden kunnen horen.
    Ik kan het me vaag nog herinneren, we hadden een gesprek daarover maar ik weet niet wat er allemaal over gezegd is, en of het Elisábeth was.
    Maar volgens mij was zij het wel, met wie moest ik anders zijng eweest gisteravond?

Ich liebe dich 27.12.23

Elisàbeth
    ''Eh- dat heb je vast gedroomd, ofzo. Ik heb er niks over gevraagd. Ik bedoel- ik weet sowieso helemaal niks meer over gisteravond.'' loog ik, en ik keek hem overtuigend aan.
    Ik trok mijn gewaad automatisch strakker om me heen, zodat ik op zijn minst mijn linker onderarm beschermde.

Axelle Bernette Beaumonde
    Ik keek rond en zag welke kant de meeste leerlingen opgingen. 'Ik denk dat we ons door de stroom mee moeten laten voeren,' zei ik glimlachend. 'Ze zullen wel opweg zijn naar het ontbijt.'

Remember to be ridiculous.

Ray

"Nee, ik heb het niet gedroomd, dat weet ik zeker." Zeg ik dan.
    Zou ik het dan echt met iemand anders hebben besproken? "Volgens mij zei ik iets van dat die mensen raar waren of zo?" Ik kijk naar haar om haar reactie te peilen. Ik weet het echt niet meer. Wat erg!
    Ik ga nooit meer zo ver dronken worden. Nooit...
    Ik wacht op reactie en blijf Elisábeth aankijken.

[Misschien moet je Ray maar eens meenemen naar Voldie en hem laten dwingen DE te zijn ;') Just An idea. Maar ik vidn het goed Ghehe]

Ich liebe dich 27.12.23

[Hahaha aww nee dat is zo zielig! Arme ukkie.. We zullen zien hoe ver het komt, misschien als hij het weet en anders gaat hij dood weetje]
    Elisàbeth
    ''Dat heb je vast met iemand anders besproken, dan.'' zei ik, een laatste poging om me uit de situatie te redden.
    Ik werd nerveus van zijn ogen die de mijne doorboorden, dus keek ik maar weer naar het warme vuur.

Ray

Ik zucht even.
    "Je zal wel gelijk hebben." Zeg ik dan en kijk ook naar het vuur.
    Ik word flink onderbroken door mijn maag die erg hard knort. Jup, nog even en ik val flauw dat weet ik zeker, ik eet al niet zo veel, maar dan zou het niet zo moeten zijn dat ik helemaal niets eet.
    "Ik ga me even omkleden." Zeg ik en sta op, loop naar de slaapzalen en pak het uniform en gewaad, dan was ik me even en trek de schone dingen aan.
    Ik loop weer terug naar Elisábeth. "Zullen we naar de great-hall gaan?" Vraag ik dan aan haar.

Ich liebe dich 27.12.23

Elisàbeth
    Een zucht ontsnapte mijn mond, en ik knikte.
    ''Ja, laten we maar eten.'' ginnikte ik zachtjes, en stond op.
    Samen met Ray liep ik naar The Great Hall, en we namen plaats aan de Slytherin tafel.
    Gelukkig was het vrij rustig, anders was ik zeker gestorven aan de hoofdpijn.
    Ik knabbelde afwezig aan een croissantje.

Ray

Ik ga tegenover Elisábeth zitten en pak ook een croissantje. Ikzie haar er afwezig op kauwen.
    "En toch zit je ergens mee." Zeg ik als ik hetgeen in mijn mond heb doorgeslikt. "Ik zie het gewoon. Zeg het maar wat is het ergste wat kan gebeuren? Dat ik boos word? Nou dat word ik niet heel snel." Zeg ik met een glimlachje, ik blijf haar aankijken met mijn lichtbruine ogen.

[ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 0:41 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Elisàbeth
    Ik lachte schamper.
    ''Het is niks. Er zullen ergere dingen gebeuren dan 'boos worden', geloof me.'' zei ik, en at verder terwijl ik naar de enkele mensen aan de tafel keek. Ik zuchtte even.
    Ik sprak de waarheid; de gevolgen zullen, hoe dan ook, voor ons beiden verschrikkelijk zijn.

Ray

"Oké, wat jij wil. Maar weet dat je altijd bij me terecht kunt." Zeg ik en neem een hap van mijn croissantje. "Awltwijd." Zeg ik met volle mond en eet dan in absolute stilte.
    Ik schenk een glas punkinjuice in en neem er een paar slokken van, ik kijk af en toe naar Elisábeth. Ik maak me heel eerlijk een beetje zorgen over haar. Misschien moet ik d'r eens in de gaten houden...

Ich liebe dich 27.12.23

Elisàbeth
    Ik glimlachte.
    ''Dat weet ik, ukkie. Jij ook bij mij.'' zei ik, en nam een slokje van mijn drinken terwijl ik op het houten tafelblad tikte met mijn nagels.
    Ik haatte dit.

Ray

Ik glimlachtte even naar Elisábeth. "Zal ik ook doen, als ik ergens mee zit, ben jij de eerste die het hoort." Zeg ik gemeend en leg mijn hand even op die van haar, óók om haar te laten stoppen met tikken.
    Ik weet het eigenlijk wel zeker, ze zit ergens mee. Maar goed, als ze het niet wil vertellen, dan niet. Het is haar eigen keuze, ze zal zelf wel weten wat goed is.
    Ik haal mijn hand weer van de hare af en schenk nog wat drinken in, ik pak het glas met twee handen vast en neem een aantal slokken.

Ich liebe dich 27.12.23

Elisàbeth
    Ik glimlachte. ''Dankje, Ray.'' zei ik oprecht, en zat nu écht in de knoop met mezelf.
    Hij zal het wel te weten komen, ooit.
    Ik at mijn croissantje op, en wachtte geduldig tot Ray klaar was met eten.
    Ik steunde mijn hoofd op mijn hand, en zuchtte.