• Ik ben van plan om aan een nieuwe story te werken en wil deze keer alles zelf doen, zo ook een trailer maken.

    Maar nu heb ik het probleem, dat ik enkele video's gedownload heb van youtube en dat is automatisch naar QuickTime Player gezet.
    Het is rot irritant aangezien ik op deze manier mijn trailers niet kan maken aangezien geen enkel programma op mijn computer dat aan wilt nemen.

    Nu vroeg ik me af, hoe ik hier van af kan raken.
    Iemand enig idee voordat ik echt gek ga worden?:W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb geen idee, sorry! Succes ermee!


    Bad decisions make good stories.

    Moet je anders niet je standaard opslag plaats of zo, veranderen naar het programma waar jij het best mee kan werken. Of rechtermuisknop en dan ''Openen met'' en dan het programma wat jij het handigst vind I think.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Moet je anders niet je standaard opslag plaats of zo, veranderen naar het programma waar jij het best mee kan werken. Of rechtermuisknop en dan ''Openen met'' en dan het programma wat jij het handigst vind I think.

    Dat denk ik ook =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    MadameParis schreef:
    Ik heb geen idee, sorry! Succes ermee!


    Life is full of fake people

    Knight schreef:
    Moet je anders niet je standaard opslag plaats of zo, veranderen naar het programma waar jij het best mee kan werken. Of rechtermuisknop en dan ''Openen met'' en dan het programma wat jij het handigst vind I think.

    Dat is het probleem :')
    Er staat alleen 'Openen' en niet 'Openen met...'
    Daarom dat ik nu niet goed weet wat ik moet doen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    *Walks topic in*
    Ja, daar zeg je me wat... :')
    Nee, sorry hiermee kan ik je niet helpen (A)


    Deep inside, I've never felt alive

    Leannan schreef:
    (...)
    Dat is het probleem :')
    Er staat alleen 'Openen' en niet 'Openen met...'
    Daarom dat ik nu niet goed weet wat ik moet doen.

    Ohw, raar. Sorry, maar dan weet ik ook niet echt wat je moet doen. Stel ander je vraag even hier.
    Misschien dat het dan wel wordt opgelost?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 19:07 ]


    The odds are néver in our favor.

    Amon schreef:
    *Walks topic in*
    Ja, daar zeg je me wat... :')
    Nee, sorry hiermee kan ik je niet helpen (A)

    *walks topic out*


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please