• Inlecticus, een prachtig land met veel geheimen en oorlog. In 1500 werd volgens wetenschappers het land ontdekt.
    De oorspronkelijke bewoners van het land zijn de elfen. Zij zijn bruut uitgeroeid door de vampiers die het land hebben overgenomen.
    Het blijft rustig tot de vampiers erachter komen dat de mensheid hen land betreed. Het wordt oorlog en de vampiers zijn vastberaden om deze te winnen. Wat zij enkel niet weten is dat er ook vampiers tussen zitten die de mensen willen helpen en hun eigen soort veraden. Die vampiers bijten de mensen die vervolgens zelf vampier worden en dezelfde krachten hebben. Hierdoor heeft de mensheid een kans om de oorlog te winnen. Als de vampiers ontdekken dat er een verrader tussen zit, wordt die afgeslacht.
    Ook bestaan er de halfgoden in Inlecticus. Hier zijn er enkel vier van. Zij hebben de krachten van een god, maar zien eruit als een normaal mens. Ook zij proberen de mensheid te helpen.

    Er leven ook andere mythische wezens in Inlecticus, genaamd:
    - Eenhoorns
    - Pegasus
    - Dwergen


    Rollen die er gespeeld kunnen worden [Kunnen NIET gereserveerd worden]:
    - Vampiers [Oneindig aantal]
    - Mensen [Oneindig aantal]
    - Halfgoden [Vier rollen; twee mannen twee vrouwen]


    Rollenlijst:

    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd :
    Mytisch Wezen:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels van de RPG:
    - 16+ is toegestaan
    - Moorden mogen enkel worden gepleegd met toestemming van de ander
    - Geen plannen bespreken in het topic zelf, in een PB mag het wel
    - Maak geen perfecte karakters; iedereen heeft een zwakte
    - De maker van de RPG bepaald alles over het starten van een nieuw topic
    - Als je even niet kunt RPG'en, zorg er dan voor dat je je personage er op een manier uit RPG't zodat die evt. weer terug kan komen
    - Vampiers mogen mensen ontvoeren, hier is geen toestemming voor nodig
    - Reserveren is NIET toegestaan



    Esmé Renderson ~Vampier~ by NightShine
    Charline Lockwood ~Halfgodin~ by Aragog
    Nathan Cross ~Halfgod~ by Paddo
    Katherine Roux ~Vampier~ by Aragog
    Carmella Psyche Laramie ~Halfgodin~ by Melite
    Olivia Hawkeye ~Mens~ by Lifening
    Aviera Milena Denealy ~Vampier~ by Khedira
    Alain Judas Lachesis ~Mens~ by Melite
    Alyssa Calore ~Mens~ by Rozzy
    Viola Calore ~Vampier~ by Rozzy

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 9:42 ]

    Omfg. Ik dacht, laat ik eens een coole dwerg spelen. Mag dat niet >.<


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Haha nee dat mag niet, want dat is niet waar de RPG over gaat.
    haha.
    x

    xDD. I'm sorry, then I skip ;pp


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Oké, geeft niet, mag je vragen he!
    liefs,

    Ik had nog een vraagje. Hoe zit het met de technologie in Inlecticus? Kunnen de personages bijvoorbeeld TV kijken of computeren, of hebben ze dat allemaal (nog) niet?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Rozzy,
    Ze zijn nu een hele tijd verder, dus ja al die technologie bestaat wel.
    liefs,

    Naam: Alyssa, maar iedereen noemt haar Alice.
    Achternaam: Calore
    Leeftijd: Twintig jaar.
    Mytisch Wezen: Mens
    Karakter: Alice is een vrolijk meisje, dat van jongs af aan een tikje te goedgelovig is geweest. De laatste jaren is dat minder geworden en gaat ze niet meer meteen van het goede in mensen of andere wezens uit, maar ze is nog steeds iets te makkelijk te overtuigen. De goede kant hiervan is dat ze makkelijk vrienden maakt, want Alice heeft een uitstraling waardoor mensen haar snel aardig vinden. Ondanks haar naïviteit is ze slim. Ze leest graag en gaat makkelijk met mensen om, iets wat ervoor gezorgd heeft dat ze een groot netwerk heeft. Ze gaat graag naar feesten, houdt van dansen en heeft een zwak voor katten. Ook films vindt ze leuk, maar boeken zijn niet aan haar besteed.
    Uiterlijk: Dit vul ik zo snel mogelijk in. Ik zit op de laptop van mijn ouders, dus ik heb hier geen foto's.
    Extra: Ondanks dat haar zus sinds een paar jaar niet meer ouder wordt, beschouwen ze elkaar nog steeds als een tweeling. Ze wonen ook nog samen, maar Alice is verantwoordelijk voor hun jonge kater, Simba.


    Naam: Viola
    Achternaam: Calore
    Leeftijd: Twintig. Ze staat echter al twee jaar stil op de leeftijd van achttien jaar.
    Mytisch Wezen: Vampier. Ze staat aan de 'goede' kant.
    Karakter: Al sinds ze klein is vindt Viola het leuk om mensen te bestuderen en om zich te verkleden. Dat ze een soort spionne is geworden is eigenlijk geen verrassing. Sinds ze en vampier is, staat ze eigenlijk aan de kant van de mensen en ze is ook altijd met haar tweelingzus blijven omgaan. Ondanks dat ze erg close zijn, hebben ze een compleet verschillend karakter: zo opgewekt als Alice is, zo nadenkend is Viola. Ze is slim en berekenend, weegt alle opties af voor ze iets doet. De keerzijde hiervan is dat ze nogal gesloten is en het moeilijk vindt om vrienden te maken, maar ze is een leuk mens als je haar leert kennen. Ze vindt het leuk om mensen of wezens te observeren en is er goed in om onopgemerkt te blijven, ook vermommen is een van haar specialiteiten. Thuis leest ze vaak of kijkt ze films met haar zus.
    Uiterlijk: Komt dus ook later.
    Extra: Viola is altijd bij haar zus blijven wonen, maar doet net alsof ze volledig aan de kant van de vampiers staat. In het geheim is ze echter een van de belangrijkste leden van de 'goede' kant.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Leuke rollen,Rozzy.
    Nog meer mensen die hetleuk zouden vinden om te joinen?
    liefs,

    mag ik de laatste half godin reserveren? Ik vul het vanavond in !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    mag ik de laatste half godin reserveren? Ik vul het vanavond in !


    half godin mag niet meer :) had ik eerst ook maar dan moet je half god doen :)


    ~

    NightShine schreef:
    Leuke rollen,Rozzy.
    Nog meer mensen die hetleuk zouden vinden om te joinen?
    liefs,

    Bedankt ^^
    Mijn moeder is voor haar werk bezig boven, dus ik kan het uiterlijk voorlopig nog niet regelen, maar dat doe ik zo snel mogelijk xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ Dan maar halfgod. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner....
    Goed lezen. Reserveren mag niet.
    Gelijk een rol maken.

    Als het nodig is wil ik best nog wel een rol maken :)

    Beste allemaal,
    We gaan beginnen met de RPG. Tijdens is het mogelijk om in te springen. Ik zal dan vertellen wat er op dat moment allemaal speelt.