• ik zou nu ongeveer ongesteld moeten worden maar het gebeurt maar niet! grrr.. Meestal kan het me niet lang genoeg duren maar nu wil ik het worden want ik ga bijna op vakantie en dan wil ik het liever hier worden dan op vakantie, want dan is het zo onhandig met zwemmen enzo? heeft iemand tips waardoor je het sneller word? xd


    ailoveejoee.

    Nope, dat kan je niet sneller laten gaan.

    Troost je, ik heb het op vakantie twee keer gehad, ook allebei de keren in het vliegtuig, en ik kon die dagen dus ook niet zwemmen want ik ben bang voor tampons. :')

    Dat kan inderdaad niet sneller, helaas. Ik heb deze keer geluk. Ik ben nu ongesteld en volgende week als ik naar Rame ga, niet. En ik houdt altijd bij wanneer ik ongesteld wordt, en ik zou het eigenlijk volgende week moeten worden. Dus ik was echt blij dat ik deze week ongesteld ben geworden.


    To live would be an awfully big adventure

    Dragneel schreef:
    Nope, dat kan je niet sneller laten gaan.

    Troost je, ik heb het op vakantie twee keer gehad, ook allebei de keren in het vliegtuig, en ik kon die dagen dus ook niet zwemmen want ik ben bang voor tampons. :')


    Ik ben ook bang voor tampons haha, oh das echt kut, ik moet dan in een bus..


    ailoveejoee.

    Infinitum schreef:
    Dat kan inderdaad niet sneller, helaas. Ik heb deze keer geluk. Ik ben nu ongesteld en volgende week als ik naar Rame ga, niet. En ik houdt altijd bij wanneer ik ongesteld wordt, en ik zou het eigenlijk volgende week moeten worden. Dus ik was echt blij dat ik deze week ongesteld ben geworden.


    Geluk!


    ailoveejoee.

    Gebruik een tampon of ga aan de pil?


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Troost je, ik was het afgelopen zomervakantie een maand lang, precies tijdens mij 3 weken vakantie
    Ik zwem gewoon met een tampon


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kan niet eerder komen. Ik heb geluk, ik moet het de dag dat ik terugkom worden(:


    Food.

    Je kan toch tampons gebruiken? Maarja, ik snap dat het vervelend kan zijn.
    Ik heb geluk en ben er net van af, vrijdag ga ik 3 weken op vakantie. Goede timing dit keer haha.

    Ik slik gewoon de pil door (cat) Ik houd van dat ding.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben het vaak pas om de 2 maand omdat ik een beetje ondergewicht heb |:
    Maar ik heb tot nu toe altijd geluk gehad met vakanties en alles.. dus ik weet niet. Zie bovenstaande reacties :B


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Haha, ik heb ze ongeveer altijd op vakantie :')
    Ik ga dan gewoon liggen bruinen in de zon, maar dan mis ik het water wel ugh. Achja, vier daagjes maar.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ja, ik weet dat altijd precies op vakantie te plannen. ><
    Maar goed.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat kan echt niet sneller, helaas.
    Ik ben aan de pil en weet 'bijna' precies wanneer ik ongesteld wordt. Ik probeer het zo te regelen dat ik niet ongesteld wordt als ik op vakantie ga. Ik ben gelukkig ook niet ongesteld wanneer ik op vakantie ga volgende week.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 22:27 ]

    Ik ben aan de pil en probeer het dan ook te plannen en ik moet deze maandag ongesteld worden en de maandag erop vertrek ik dus, lucky me ;D


    Pain is weakness leaving the body.

    Bij mij werd het door vermoedelijk stress vertraagd waardoor - je voelt 'm al aankomen - ik het de eerste dag op vakantie werd. Joepie. Should've used my fucking pills.


    No growth of the heart is ever a waste