• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik voel zijn warme zachte lippen teder op de mijne drukken.
    Het voelde alsof ik weer thuis kwam na een lange tijd. en ik zoende zacht terug. Het was vals tegen over Finn maar van binnen wist ik het al die tijd ik had alleen mijn gevoelens verstopt voor mezelf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St. James:
    Ik glimlach tijdens de zoen
    en plaats mijn handen rond haar heupen
    haar lippen miste ik nog het meest van alles..


    Music is my life

    Rachel
    Zachtjes trok ik mijn lippen weer terug en keek ik hem met een klein glimlachje aan. "Ik ben weer thuis van een lange reis" zei ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St. James:
    'ik heb altijd van jou gehouden' zeg ik eerlijk en streel haar wang.
    'wij passen perfect bij elkaar..'


    Music is my life

    {eating}


    Music is my life

    [eetse
    Rachel
    "ik ook van jou, en toen ik je deze week weer zag besefte ik me pas dat ik mijn gevoelens wegduwde en daardoor van Finn ben gaan houden, daarom heb ik het uitgemaakt." zeg ik zacht en leg mijn hoofd op zijn borst. "vind je het niet erg dat ik zwagner ben?" vraag ik onzeker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Mijn gedachten werden verbroken doordat Puck ineens binnen kwam stormen. 'Hey,' zei ik een beetje kortaf terug en glimlachte moeizaam naar hem. Het deed nog steeds pijn, wat Rachel gedaan had. Maar ik wilde me niet laten kennen aan anderen. Ik keek uit het raam naar het zwembad en zag toen ineens Rachel en Jesse zoenen. Een pijnlijke steek ging er door mijn hart en woest stond ik op en stormde ik naar het zwembad toe. 'Ik ook van jou, en toen ik je deze week weer zag besefte ik me pas dat ik mijn gevoelens wegduwde en daardoor van Finn ben gaan houden, daarom heb ik het uitgemaakt.' hoorde ik Rachel zeggen, nogmaals voelde ik een pijnlijke steek door mijn hart. Ze zagen me niet. 'Vind je het niet erg dat ik zwanger ben?' hoorde ik Rachel vragen aan Jesse. Ik besloot om me niet meer stil te houden. 'Dus zo zag je me al die tijd, als een tweede keuze. Als een troostje, je hebt me gebruikt.' zei ik gekwetst en boos. 'Zoveel betekende ik dus voor je, je maakt het na alles wat ik voor je gedaan hebt uit, zonder persoonlijk tegen me te praten, maar via de fucking telefoon.' zei ik, en voelde tranen in mijn ogen branden. Dit deed echt pijn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik draai me geschrokken om en kijk naar Finn die er woedend uitziet.
    Ik kijk hem aan "ik heb het je uitgelegd Finn ik hield wel van je maar zelf wist je ook als Jesse zou komen zou ik voor hem gaan, dat heb je gezien en geweten. En ja het was via de telefoon omdat het toen duidelijker werd en we daarvoor ruzie hadden en ik wou nog met je praten maar zo te zien hoeft dat ook niet meer" zeg ik zacht terug.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [eten]:9~:Y)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ik dacht dat je geen gevoelens meer voor hem had,' zei ik gebroken en schor. 'Je draagt ons kindje, en heb alles voor je over gehad. Ik heb zelfs een mes tegen mijn keel gehad deze vakantie om je te beschermen.' ik voelde me dood ellendig en ontweek haar blik. Het kon me even niks schelen. 'We zijn net tien minuten uit elkaar en je hebt al een ander. Onze relatie betekende niks voor je, en ons kindje gaat nu een klote leven tegemoet! Je had voor mij en ons dochtertje moeten kiezen! Niet voor hem. Weet je wel hoe verwarrend dit gaat worden voor haar?' vroeg ik met trillende en schorre stem.

    [Smakelijk!!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik bijt op mijn lip en staar naar het water "nee dat weet ik nog niet ik weet wat je hebt moeten doorstaan en ik ben je dankbaar voor alles. maar je wist dat ik gevoelens voor hem had, sinds dag 1


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Nee, dat wist ik niet, hoe kan je dat beweren?' vroeg ik terwijl mijn stem zich verhief. 'Als ik dat namelijk wist, had ik niks met je begonnen. Ik hoef jouw tweede keuze niet te zijn.' zei ik bozig. 'Maar kom niet bij me uithuilen als meneer je weer bedriegt of wat dan ook!' zei ik. Ik voelde me tot op het bot gekwetst door dit. Ik was gewoon gebruikt, en dan maakt ze het zo lullig uit. Over de telefoon, en dan beweert ze ook nog eens dat ik het allemaal wist. Bullshit. 'Ik snap het al,' zei ik gekwetst. 'Alles valt op zijn plaats, omdat je Jesse niet kon krijgen nam je maar gewoon met mij. Een vriendje betekent aandacht, iets waar jij verzot op bent.' zei ik kil en emotieloos en liep woedend weg van haar. Ik pakte mijn mobiel en sms'te Blaine. 'Ik weet dat dit niet het juiste moment is om te storen, maar heb je zo tijd om even te praten? Het is namelijk uit met Rachel en ik weet het allemaal even niet meer. Als het niet uit komt, begrijp ik dat ook wel.' verstuurde ik en liet Jesse en Rachel achter.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesse St. James:
    Ik wou net antwoorden tot finn ineens kwam
    ik luister zonder me te moeien met het gesprek en blijf stil
    tot finn weg loopt.
    'Natuurlijk vind ik dat geen probleem' antwoord ik gewoon op haar vraag..

    Noah Puckerman:
    Ik ben Finn gevolgd en heb dus alles gehoord en gezien.
    ik ga naast hem lopen en kijk hem aan
    'wil je erover praten, dude?' vraag ikk..


    Music is my life

    Finn

    'Nee,' zei ik en dacht even na. 'Zeg Puck, jij speelt toch gitaar?' vroeg ik en keek hem vragend aan. Ik had zin om mijn gevoelens te uiten in een lied. Misschien kon hij me daarbij helpen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    boem


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.