• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik snelde naar mijn kamer en deed de deur dicht. 'Blijkbaar niet genoeg van mij,' zei ik schor. Ik voelde me echt rot, waarom deed ze dit? 'Als je van mij hield bleef je bij mij en ging je niet naar hem toe.' zei ik gekwetst. Ik wist gewoon zeker dat er iets ging gebeuren tussen die twee, ze had gevoelens voor hem..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik sla mijn armen steving om hem heen en snik zachtjes nog. 'Ik hou van je, Kurt. Altijd' zeg ik zachtjes en gebroken. 'I-ik wil j-je niet kwijt' zeg ik stotterend en druk mijn lippen weer op de zijne. 'Ik kan niet zonder je' zeg ik vervolgens en gebroken. Ik aai over zijn beblauwde wang zachtjes en teder. Ik bekijk zijn gezicht en kijk hem diep aan. Ik zag zijn blik, hoe hij moest beginnen met het gesprek. 'Begin bij begin, Kurt. En vertel alles aan me' zeg ik trillerig en kijk hem afwachtend aan.

    (Ik moet eten, kom zo terug!)


    One Who Travels A Higher Path.

    rachel
    Ik slik en beet op mijn lip. Ik was te slecht voor hem.
    "ik weet niet van wie ik mee hou, ik hoop alleen dat we bevriend zoiezo kunnen blijven voor ons kindje" raag ik zacht maar toch onzeker.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Bevriend?' vroeg ik terwijl de tranen weer opkwamen. 'Dus je maakt het uit met me?' vroeg ik weer. Hoe kon ze dit doen, ze was zwanger van me. We kregen een kindje en ze maakte het uit omdat Jesse zijn gezicht liet zien. Zie je, ik was gewoon haar tweede keuze. Ik betekende helemaal niks voor haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "ja maar alleen om even te kunnen na te denken. Het spijt me echt Finn misschien word je wel gelukkiger met iemand anders" ik zucht zacht. Er waren genoeg meisjes die wachtte tot ik iets stoms zou doen zodat Finn alleen kwam en hun hem konden helpen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ik hoop dat je gelukkig wordt met hem.' zei ik gekwetst ik wilde ophangen maar het kwam er niet van. Ik wilde nog zoveel zeggen tegen haar, maar ik wist niet wat.

    Kurt

    'I-ik wil jou ook niet kwijt, Blaine.' zei ik terwijl ik mijn tranen van mijn gezicht veegde, maar ik wist sowieso dat er meerdere kwamen. 'Toen jij het had uitgemaakt, voelde ik me zo ellendig dat ik weg wilde. Het maakte me niet uit waar naar toe, zolang het maar ver weg was van alles en iedereen. Ik kwam op het boulevard uit, en ging daar op een bankje zitten om tot rust te komen. Ineens kwam er iemand naast me zitten, Steven dus. We raakten in gesprek en hij nam me mee naar een plekje vlakbij het bos en we praatten verder. We vertelden vanalles tegen elkaar..' zei ik, en zuchtte. Wat was ik goedgelovig. Steven had gewoon misbruik gemaakt van de situatie, ik was kwetsbaar dus een makkelijke prooi. Na een tijdje bracht hij me weer thuis, en zoende hij me, ik zoende terug omdat ik een beetje door de war was, hem wel een leuke jongen vond. Toen ik je daarna zag, veranderde mijn verdriet om naar woede.' zei ik, de rest wist hij dus dat sloeg ik ook over. 'De volgende dag, had ik gemerkt dat je jaloers werd. Ik was zo boos en gekwetst dat ik jou hetzelfde wilde laten voelen.' zei ik, en ik kreeg weer tranen in mijn ogen. 'Daarom deed ik die dingen met Steven, later nam hij me mee naar de slaapkamer, en..-' ik barstte weer in snikken uit, en ik moest even tot rust komen. Misschien was het ook wel even goed om even te stoppen, zodat Blaine alles even kon laten doordringen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    "wie zegt dat ik met hem ga, misschien kom ik er wel achter dat ik veel meer van jou hou" zeg ik zacht. "niet dat ik nog een kans verdien" murmel ik zacht.
    "zeg maar wat je wilt zeggen, scheld mijn huid maar vol"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leannan schreef:
    Quinn

    Lachend sloeg ik mijn arm om zijn nek wanneer hij me zonder enige moeite optilde van de grond en liet mijn andere hand op zijn borst rusten.
    "Je zou me achterlaten," Sputterde ik grijnzend tegen en drukte kleine kusjes op zijn wang. "Dat is niet lief."


    Damon

    Ik grinnik, en kijk haar aan.
    'Is het lief als ik je vanavond meeneem naar La Clasique*? Aangezien morgen de wedstrijden beginnen?' grijns ik.

    *duurste en luxste restaurant van madrid


    El Diablo.

    Finn

    'Waarom zou ik. Ik krijg jou er toch niet mee terug.' zei ik en veegde ruw de tranen van mijn gezicht. Ik was echt gekwetst en voelde me echt ellendig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "ik hoop dat je begrijpt waarom ik het uitmaak" zeg ik met een brok in mijn keel. "voor als je het niet gemerkt heb ik slaap al ergens anders dus je kunt op die kamer blijven en ik wens je het beste van de wereld Finn" zeg ik half snikkend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Natuurlijk begrijp ik het niet. Waarom moet je per se je gevoelens uitzoeken bij hem, en kan dat niet bij mij.' zei ik pijnlijk. 'Waarom doe je dit? Ik doe alles voor je, alles wat ik gedaan heb deed ik voor jou. Ik dacht 24/7 alleen maar aan oplossingen voor onze problemen. En nu maak je het uit omdat je verliefd bent op iemand anders.' zei ik emotioneel. 'Dus alles was helemaal voor niks. Ik was altijd al je tweede keuze geweest. Zodra je Jesse kon krijgen zou je me dumpen. Ik had het gewoon al moeten weten.' zuchtte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Ga verder' zeg ik en wrijf troostend over zijn rug heen. Eigenlijk zou ik boos moeten worden, denk ik. Maar ik kon het niet, het was een goede reden om dat te doen tegen mij. Ik had hetzelfde bij hem gedaan, wat ik natuurlijk niet wou. Ik heb zoveel spijt, wat ik gedaan heeft en Kurt natuurlijk nu ook. Ik begreep het, waarom hij het deed. Ik verplaatste hem op mij schoot en kijk hem afwachtend aan en wachte tot hij verder ging praten. In de tussentijd gaf ik af en toe kusjes op zijn beblauwde wang.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    De tranen beginnen bij me te stromen. "Nee Finn zo zit het niet" breng ik gebroken uit. Ik haal even adem om te kalmeren."ja misschien heb ik mijn gevoelens voor hem weggeduwd maar jij hebt me toen geholpen, ik ben oprecht van je gaan houden. Alleen ik weet het nu gewoon even niet meer en ik wil jou niet kwetsen door het aan te laten terwijl ik mijn gevoelens niet weet. Ik hou van je Finn maar of dat meer is van jou of voor Jesse weet ik niet" snik ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    "Oeh, dat klinkt best chique." Grinnikte ik en knikte uiteindelijk. "Als ik je daar gelukkig mee maak, dan graag."
    Zachtjes drukte ik mijn lippen op de zijne en wiebelde langzaam met mijn benen terwijl ik nog steeds in zijn armen bungelde.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik was lichtelijk verrast, omdat ik dacht dat hij boos zou worden op mij. Maar gelukkig was dat niet het geval. Ik veegde mijn tranen weg en ging verder. 'Hij wilde seks met me hebben, ik wilde het niet want ik hield niet eens van hem. Alleen van jou..' zei ik pijnlijk. 'Ineens veranderde hij, en was hij echt heel anders. Hij sloeg me toen voor de eerste keer. Hij dwong me om seks met hem te hebben, en zei dat we jou jaloers gingen maken. Hij zei dat we je pijn gingen doen of anders zou hij jou iets aan doen. Toen ik zei dat hij van je af moest blijven bedreigde hij me met een mes, en toen,' de tranen gleden nu onophoudelijk over mijn wangen, en ik ontweek zijn blik. 'Toen we klaar waren sloeg hij me nog een paar keer en deed hij me nog meer pijn, en moest ik weer seks hebben met hem.' zuchtte ik gebroken. 'Daarna bedreigde hij me weer, en moest ik tegen jou en Finn zeggen dat we een relatie hadden.' snikte ik. 'En het was zo moeilijk, Blaine.' zei ik en veegde mijn tranen weg, zonder effect. 'En toen ik met Rachel en Alex gesproken had, ging ik weer terug naar hem. Hij wachtte nog op me op de gang. Hij zei nog dingen, die echt zoveel pijn deden.' snikte ik gebroken en keek hem met een betraand gezicht aan. 'En de rest weet je.' zei ik met trillende ademhaling.

    Finn

    'En denk je dat je me nu niet kwetst?' vroeg ik en voelde weer een traan over mijn wang glijden. 'Laat maar, Rachel.' zei ik, mijn stem was verstikt door tranen. 'Word maar gelukkig met Jesse. En vergeet het maar allemaal, wat we hebben meegemaakt. Het is toch niet meer belangrijk meer voor je.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.