• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Ik keek even van de bezorger naar Damon, maar veel tijd om hem te begroeten had ik niet echt.
    "Ik denk dat hij blij zal zijn," Glimlachte ik en bekeek het pakje in zijn handen. "Gaan we het brengen?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    Ineens hoorde ik iemand me roepen. Ik plensde gauw wat water in mijn gezicht en liep snel naar de richting waar voor mijn gevoel de stem vandaan kwam. Ik zag Damon en Quinn staan en keek ze even aan. 'Wat is er,' vroeg ik. 'Had je iets voor mij?' vroeg ik een beetje versuft en keek Damon aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk bezorgd naar Kurt en kijk naar de blauwe plekken. 'Je hebt blauwe plekken op je linkerbil, beide heupen, je onderug waar je anus ongeveer zit, je arm en je wang, maar dat wis je al dat je een blauwe plek daar had op je wang' zuchte ik en kijk naar Kurt. 'Dus de dokter adviseert om jou te verwennen' zeg ik speels en trek mijn kleding ook uit. Ik bekijk zijn lichaam even en richt me op Kurt zijn ogen. Ik zou zijn pijn vergeten en hem even verwennen, dat hij alleen mijn handen nog voelt op zijn naakte huid. Ik klim op bed en ging op Kurt liggen, terwijl ik hem zachtjes zoende.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    Ik grijns breed en hou het pakket voor zijn neus.
    'Jep, dit pakket, speler nummer 3' grijns ik..


    El Diablo.

    Quinn

    Ondanks dat Damon het pakket voor Finn uithield, merkte ik al snel genoeg dat er iets mis was.
    Ik trok mijn ogen een klein beetje samen en keek hem doordringend aan.
    Natuurlijk zou ik niets vragen als Damon er bij stond aangezien hij het misschien toch niet wilde zeggen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    Ondanks dat het net een paar minuten uit was met Rachel, glimlachte ik weer een beetje. Ik was echt heel blij met dit, het was mijn droom. Maar ik voelde me nog altijd ellendig vanwege dat telefoongesprek. Ik zag dat Quinn het door had, ze keek me doordringend aan. Maar ik ging er maar niet op in. 'Te gek,' zei ik met een glimlach en pakte het pakket aan. 'Hebben we nog trainingen voor de wedstrijd van morgen?' vroeg ik, en keek Damon afwachtend aan.

    Kurt

    Ik grinnikte en besloot om alles even te vergeten. Ik wilde er voor een moment even niet meer aan denken en met Blaine bezig zijn. Ik zoende hem hartstochtelijk en liefdevol terug. Zijn lippen, had ik zo gemist. Toen ik Steven kustte, voelde ik niets. Bij Blaine was het meteen anders toen hij me zoende. Ik keek hem aan en glimlachte speels. 'Dus u raad mij een zware behandeling aan, dokter?' vroeg ik lachend, doelend op mijn verkeerde woordkeuze ''zware handeling'' van een paar dagen geleden. Vervolgens liet ik mijn vingers over zijn sixpack glijden, en streelde hem liefdevol.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Alleen morgenmiddag, maar na dat komen we niet meer na de villa. Als de training is afgelopen, begint de wedstrijd na 3 uur, en het is in Barca wat al 2 uur rijden is.' zeg ik.


    El Diablo.

    Finn

    'Oké, heb er zin in.' zei ik gemeend. Ik vond het eerlijk gezegd helemaal niet erg om weg te zijn uit de villa. Vooral om te voetballen, maar ook omdat ik Rachel dan ontweek. Ik had geen zin om geconfronteerd te worden met haar of Jesse.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Ik legde mijn hand op Damons borstkas en keek naar hem op.
    "Ik wil goede plaatsen als ik kom supporteren," Grinnikte ik en beet lachend op mijn onderlip.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Natuurlijk' lach ik, en kijk haar aan.
    'Voorste rij' zeg ik, en grijns.


    El Diablo.

    Quinn

    "Klinkt goed," Glimlachte ik en keek naar Finn. "En Rachel, komt zij ook supporteren?"
    Ok, ik geef toe, dat was misschien een lage zet maar op die manier kon ik zijn reactie peilen aangezien ik al een vermoeden had wat er aan de hand was.
    Rachel had waarschijnlijk weer de dramaqueen uit gehangen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    Ik keek Quinn even aan en zuchtte vervolgens. Ze zou toch niet komen, ook al zou ik het willen. Ik dacht even na, zou ik het vertellen? Ze zouden er anders toch wel achterkomen dat het uit is. 'Nee,' probeerde ik luchtjes te reageren en keek langs Quinn heen. 'Het is uit.' Misschien was het beter dat ik het meteen had verteld. Hoefden ze het tenminste niet via via te horen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ikmbijt even op mijn lip.
    " ik heb het net uitgemaakt" zeg ik eerlijk.
    Waarom was hij nou weer zo lief en knap?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St. James:
    Er gebeurt dan ineens iets wat ik niet vaak heb,
    ik sta namelijk met een mond vol tanden.
    Ik wrijf haar troostend over haar schouder
    'Hoe reageerde hij?' vraag ik


    Music is my life

    rachel
    "eerst verdrietig en daarna bozig, ik heb hem ook uitgelegd waarom en ik denk dat ik de goede keuze gemaakt heb" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan