• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik zuchtte, ik had het echt verpest. Ik liet het voor nu maar even rusten en liep ik terug naar mijn auto en reed ik terug naar huis.

    Finn

    Toen Blaine en Kurt weg waren, was ik van plan om Rachel te zoeken, ze zou zich rot schrikken als ik vertelde wat er gebeurt was. Ik zocht haar overal, ineens zag ik haar in de woonkamer zitten. 'Rachel, je gelooft nooit wat er zojuist gebeurt is.' zei ik lichtelijk buitenadem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik hoorde amper wat Finn zei. " mitchell heeft me gezoend" zeg ik zacht en kijk hem gebroken aan.
    Mensen wisten wel goed hoe ze me ongelukkig moesten maken. Tegenwoordig zat bijna niks meer mee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Wat?' vroeg ik verontwaardigd en een beetje bozig. Mitchell had haar gezoend? Ik wist het, dat hij een oogje op haar had. Ik had haar nog gewaarschuwt daarvoor. Ik had net een zware gevecht achter de rug en ik was moe en zwaar geirriteerd daardoor. 'Wat deed hij hier?' vroeg ik bozig. 'Ik wist niet eens dat hij hier was, waarom heb je dat niet gezegd?' vroeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik vertel hem alles " ik voelde me niet op mijn gemak met Jesse in de buurt en voelde me een beetje alleen en jij had even rust nodig. Vanochtend toen tsja weet je wel dus ik dacht ik bel hem. Toen belde Jesse of ik hem kon vergeven, mooi niet dus en ik wil hgeen gesprek meer met hem. En toen stelde mitchell voor om zijn. Jummer te blokkeren en toen zei ik dat dat slim was en toen zoende hij me. En toen ik besefte wat hij deed duwde ik hem weg en ging ik naar binnen" zeg ik zacht, maar de tranen b ramden in mijn ogen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lizz
    Ik was net wakker toen ik de sleutel in de deur hoor. Ik zag Mitch binnen komen.
    " heey"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Rachel, je had gewoon naar mij toe moeten komen. Ik ben jouw vriend, ook al ben ik moe, dan moet je als nog gewoon komen als je je niet goed voelt.' zei ik verbaasd, maar niet boos. 'Ik denk dat het beter is als je hem niet meer ziet.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zuchr even maar knik. " ik wil hem niet eens meer zien." mopperde ik.
    Ik kiijk hem even aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Boos sloeg ik de voordeur dicht en hoorde ik Lizz 'Heey' zeggen. Ik negeerde het en liep boos naar mijn kamer toe en ging op bed zitten. Ik was gewoon boos op mezelf, denk ik.

    Finn

    'Ik ook niet,' zei ik waarna ik naast haar ging zitten en haar op mijn schoot trok. 'Als ik hem zie, krijg ik de neiging om zijn kop te verbouwen.' zei ik. 'Dat zou dan wel het derde gevecht zijn voor mij, ik word er doodziek van.' mompelde ik meer in mezelf dan tegen Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik keek verbaasd naar Mitch. Hij was nooit boos ofzo.
    Ik liep de trap op en liep zijn kamer binnen. Ik sloeg een aem pm hem heen. Hij wist dt als hij het wou vertellen dst het kon maar als hij dat niet wou dt het danook goed was.

    Rachel

    Ik kijk he eveb aan " je moest me nog wat vertellen?" vroeg ik aan hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Ik heb haar met mijn domme kop gezoend, ze wilt me nu vast nooit meer zien.' zei ik woedend op mezelf.

    Finn

    Ik zuchtte en keek haar aan. 'Weet je zeker dat je het aan kan? Het is nogal erg.' verzuchtte ik en staarde voor me uit. Ik denk niet dat ze dit erbij kon hebben, maar ze kwam er vroeg of laat toch achter.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik schrik even. En wrijf over zijn schouder " waarom mitch waarom hwb je haar gezoend". Ik had hem nog gezegd de vriendschap niet op het spel zetten.

    Rachel
    " ik heb het liever nu gelijk anders kom ik er via via achte orzo". Zzeg ik zadht en geef hem een kusje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Je gaat het vast een domme reden vinden, want dat is het ook.' verzuchtte ik. 'Het ging gewoon uit zichzelf, ik had het zelf amper door.' zei ik.

    Finn

    'Kurts wond, op zijn wang,' begin ik en keek haar ernstig aan. 'Het komt niet doordat hij is gevallen zoals hij iedereen vertelde. Maar door Steven.' zuchtte ik, en wachtte haar reactie af voordat ik verder ging vertellen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    " het is gebeurt en je kunt het niet terugdraaien. Geef haar wat rust en bied daarna je excusses aan" geef ik hem als tip

    Rachel
    Ik ki hem aan maar hij was serieus. " je bedoeld Steven heeft hem die blauwe plekken bezorgd" verbaasd kijk ik hem aan.
    Ik dacht dat Kurt van steven weg was en megister alles verteld had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Ga ik doen,' verzuchtte ik. Ze had al genoeg aan haar hoofd, dus het minste wat ik kon doen was haar rust geven. Ik voelde me echt schuldig.

    Finn

    Ik knikte. 'Ja,' zei ik waarna ik terug dacht aan net. 'Ik liep op de gang, en was onderweg naar mijn kamer. Ineens kwam ik Steven, Kurt en Blaine tegen. Ik hoorde al dat er geruzie was, tussen hun drieën, toen keek Blaine me aan met een blik, dat er iets goed mis was. En ja hoor, die Steven sloeg Kurt zo hard, dat hij op de grond belandde.' zei ik. 'Dat pikte Blaine natuurlijk niet, en viel Steven aan. Uiteindelijk verwikkelden ze in een gevecht en duwde ik Steven van Blaine af en hebben we hem echt tot moes geslagen. En ik zweer je, ik had verder gegaan als Blaine me niet tegen hield.' zei ik bozig. 'Maar ik weet verder ook niet precies wat er allemaal gebeurt is met Kurt, en wat Steven hem nog meer heeft aangedaan. Ik heb hem zelf nog niet gesproken omdat hij nu bij Blaine is.' zei ik en wreef Rachel alvast troostend over haar rug.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik knikte " het komt wel goed broertje" troost ik hem. Ik wrijf even over zijn rug.

    Rachel
    Ik keek hem ongelovig en verdrieoig aan . " hij zij dat hij uitgegleden was maar ik denk dat hij bang was dat een van ons pijn zou krijgen door steven als hij alles zou zeggen. Het is goed dat jullie hem kapot gemaakt hebben". Zeg ik en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Arme Kurt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan