• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    rachel
    "jij wel Jesse ik ken je al langer en ik heb het echt gehad met je sorry" zeg ik zacht en haal de telefoon van mijn oor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Wel een volhouder is die Jesse,' grinnikte ik en keek haar aan. 'Misschien moet je zijn nummer blokkeren?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik zucht "inderdaad super irri maar bedankt voor de tip" glimlach ik naar Mitch


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga zo][tot morgen]

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:57 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Ik weet wel hoe je me kan bedanken, hoor.' glimlachte ik en zoende haar vol op haar mond.

    [Hah, was dat onverwachts, of was dat onverwachts?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Steven Black:

    Ik zuchte geirriteerd en kijk even opzij. Ik zie Kurt staan en zie in zijn ogen bangheid. Ik grijnsde gemeen, niemand zag ons, maar mijn blik verandert naar lief. Je weet maar nooit. 'Lieverd' zeg ik gemaakt verliefd en sta op en omhels hem stevig. 'Je hebt toch niets gezegd?' vraag ik zacht sissend en dreigend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik beet op mijn lip en voelde mijn ogen waterig worden. 'Nee, ik heb niets gezegd,' zei ik op gedempte volume zodat niemand buiten hem het hoorde. 'Waarom doe je me dit allemaal aan?' vroeg ik net zo hard, bijna op een fluistertoon.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Steven Black:

    'Ik heb zo mijn redenen, Kurt' zeg ik zacht en sissend, maar ik was tevreden over dat hij niets had gezegd. 'Je weet wat er zal gebeuren, als je het zegt' zeg ik dreigend en kijk hem met opgetrokken wenbrauwen op. Zachtjes streel ik zijn wang, die een blauwe plek heeft. 'Ik snap wel, waarom Blaine je heeft gedumpt' zeg ik gemeen en schouderophalend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik voelde mijn hart pijnlijk kloppen in mijn borstkas uit angst, ik was zo bang dat hij me nog meer pijn deed. Maar ik was nog veel banger dat hij Blaine iets aan deed. Ik had liever, dat hij mij helemaal tot moes sloeg dan dat hij Blaine met één vinger aanraakte. Ik keek hem aan, met vochtige ogen. 'Waarom dan?' vroeg ik aarzelend. Wat bedoelde hij daarmee, dat hij snapte waarom Blaine me had gedumpt?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ugh, ik vergeet telkens om een abo te nemen. Dus bij deze.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Steven Black:

    'Omdat je niets bent, Kurt' zeg ik schouderophalend en kijk hem met walging aan. 'Ik snap niet, waarom hij verliefd is op jou. Je bent lelijk, onintressant, een huilebalk, wantrouwig, wanhopig, goedgelovig moet je zeker niet vergeten' zeg ik opsommend en kijk hem afkeurend aan. 'En je bent slecht in bed. Ik begrijp Blaine, dat hij vreemd is gegaan' zeg ik gemeen en sissend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik voelde een steek door mijn hart gaan, dat deed pijn. Misschien had hij ook wel gelijk, het was de waarheid. Het zou vast niets voor niets zijn dat Blaine me telkens dumpte en was vreemdgegaan. Hij had gelijk. 'Waarom doe je dit dan allemaal tegen me?' vroeg ik met zachte stem. 'Als je dat allemaal vindt, kun je beter iemand vinden die wel aan jouw eisen voldoet.' mompelde ik gekwetst. 'Ik ben toch niets, dus waarom laat je me hier niet gewoon wegrotten uit verdriet en zoek je een knappere jongen. Het is nu toch officieel helemaal verpest tussen Blaine en mij, en ik voel me miserabel. Je hebt je doel bereikt.' verzuchtte ik. Ik hoopte zo dat hij me gewoon met rust liet, ik haatte het wat hij met me deed. Hij haalde me zo erg naar beneden, en deed me echt pijn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Steven Black:

    'Ik heb inderdaad mijn doel bereikt, maar ik ben nog lang niet klaar met jou' zeg ik dreigend en bevestigend. Ik pak Kurt's arm stevig vats, zodat het pijn bij hem doet en wou hem hard slaan, totdat een stem mij uit mijn actie haalt. 'Waag het niet om Kurt pijn te doen' zegt een stem dreigend en ik kijk opzij. Ik zie Blaine staane en hij kijkt me woedend aan. Rode ogen en zijn haar door de war, maar zijn ogen stonden woedend. Hij balt zijn handen tot vuisten en ik glimlach minachtend. 'En wat wou jij daaraan doen? Wat ik zei is toch waar? Je vind Kurt niets en hij is toch slecht in bed, je bent vreemdgegaan' zeg ik walgend en kijk hem spottend aan, waarnaar ik ruw Kurt duw op de grond. Hij zet dreigend zijn stappen richting mij. 'Dat is niet waar wat je zegt, hij is geweldig in bed, de liefste persoon van de hele wereld' zegt Blaine woedend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Steven pakte stevig mijn arm beet, ik sloot mijn ogen alvast voor nog een pijnlijke klap en huiverde, tot ik ineens een bekende stem hoorde. Blaine! Steven duwde me ruw op de grond, en luisterde angstig naar het gesprek tussen de twee jongens. Toen Blaine dat zei kreeg ik een kleine glimlach op mijn gezicht, maar nog steeds was ik doodsbang. Wat als hij Blaine iets aan deed? Ik stond moeizaam op en zocht al mijn moed bij elkaar om het volgende te zeggen, maar voor Blaine deed ik dat. 'Je blijft van Blaine af!' zei ik woedend tegen Steven.

    Finn

    Ik hoorde toen ik onderweg was naar mijn kamer een paar mensen woedend praten, uiteindelijk zag ik Blaine, Steven en Kurt en voegde ik me bij Blaine. Ik had blijkbaar iets gemist, maar bleef erbij staan. Ik wilde vragen wat er aan de hand was, maar aan de sfeer te merken was er iets niet goed. Ik besloot me gewoon stil te houden, maar bleef er bij staan voor het geval er iets gebeurde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik zie Finn bij me staan en ik kijk hem aan, doelend dat er echt iets ergs was. Ik kijk naar Kurt, die woedend wat zegt. Als Steven wat zou doen tegen Kurt, ik vermoord hem. Nadat ik dat dacht, had ik het goed. Steven keek woedend naar Kurt en sloeg hem in zijn gezicht, waarnaar Kurt op de grond valt. Dat was de druppel! Ik kwam in actie, snel liep ik naar Steven en sloeg hem in zijn gezicht, waarnaar hij me meetrok op de grond. Hij sloeg mij een bloedneus, maar ik gaf niet op. Ik krijg hem wel. Ik sla met mijn vuisten hard in zijn gezicht. Af en toe ontweek hij en sloeg mij in mijn maag, waardoor ik pijnlijk kreunde. Rollen en vechtend lagen we op de grond.


    One Who Travels A Higher Path.