• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik was opgelucht toen hij dat zei, aangezien ik echt geen zin had en liet me weer op de zetel ploffen. Ik voelde me echt rot en sloot mijn ogen. Ik hou echt van haar, maar waarom hing ze de hele tijd aan andere jongens? Ik kon het niet meer aan en toetste haar nummer in. De telefoon ging over en ik wachtte totdat ze op nam.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 19:08 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik ging net naar de toilet toen mijn mobiel overging.
    "Met Rachel Berry" nam ik op

    [sorry als ik sloom reageer maar ik lig half te slapen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Rachel.. I-ik' mijn stem stierf weg en ik liep even weg van Alex, ik had even geen zin dat hij alles mee kon luisteren. 'Waarom ben je met hem weg?' vroeg ik. Ik zag ze samen weggaan en het deed me echt pijn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Oh, ik ga echt even douchen. Ik heb namelijk zoooo'n spierpijn D: . Ben zo terug!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Great Finn "omdat ik een leuke vakantie wil hebben" zeg ik rustig terug zonder enige emotie. Ik raakte verward door mijn gevoelens, aan de eene kant hield ik van Finn maar ik hield ook van Jesse, hoe kon ik erachter komen van wie ik het meest hield?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leannan schreef:
    Quinn

    "Hé, wacht op mij." Riep ik lachend en kwam van het bed af terwijl ik achter hem aan liep. "Wat voor een vriend ben je als je je vriendin zomaar achterlaat?"
    Ik keek hem aan en deed alsof ik op mijn tenen was getrapt.


    Damon

    'Een hele goede' grijns ik, en til haar gemakkelijk op.
    Ik loop naar beneden, 'nu heb ik honger' grinnik ik..


    El Diablo.

    [kan langer biljven ze peren hem naar de buurjtes gheheh]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Waarom moet dat dan per se met hem?' vroeg ik, mijn stem klonk een beetje wanhopig. 'Rach, ik had niet zo te keer moeten gaan. Maar ik ben gewoon gestrest van alles wat er is gebeurt. 'Weet je niet meer wat hij je heeft aangedaan?' vroeg ik. Ik merkte dat mijn stem een beetje trillend klonk. Ik wilde niet dat ze bij Jesse was, maar hier bij mij. Waarom ging ze zomaar met haar ex leuke dingen doen? Dat kon toch niet? Ik ging toch ook niet zomaar met mijn ex op stap terwijl ik haar had?

    [Yaaaay! (:]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik barst zomaar in snikken uit en omhels Kurt stevig. 'Het spijt mij, Kurt. Vreslijk' zeg ik snikkend. 'I-ik' stotter ik, maar ik kwam echt niet uit mijn woorden. Ik hield zoveel van hem en had zo'n spijt. Wat ik allemaal had gedaan tegenover hem. Ik wist hoe het nu voelde voor Kurt, het was vreselijk. Ik wou het hem niet nog een keer aandoen. Ik ga mijn best doen om alles aan hem te vertellen en niet om op te kroppen. Ik wil hem niet meer pijn doen en ik wil vooral hem niet meer kwijt raken. Wat ik allemaal zei tegen hem, dat hij mijn prins was, dat ik met hem samen in de bos wou wonen en al die andere dingen. Meende ik diep uit mijn hart, Kurt begreep me. Hij hield van me en ik hou van hem. Ik wou niemand meer alleen maar hem, maar op één of andere reden. Wou ik ook rust, maar ook even geen relatie hebben. Misschien was het beter om beiden even tot rust te komen en even wachten tot we weer een relatie aangaan. Dat we beiden even bijkomen van alles. Maar ik zou niet meer zonder Kurt kunnen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "Hij is veranderd Finn. En ik moest er gewoon even tussen uit oké"zeg ik zacht.
    Ik wou niet zeggen dat mijn gevoelens twijfelde maar misschien had hij dat al in de gaten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Lachend sloeg ik mijn arm om zijn nek wanneer hij me zonder enige moeite optilde van de grond en liet mijn andere hand op zijn borst rusten.
    "Je zou me achterlaten," Sputterde ik grijnzend tegen en drukte kleine kusjes op zijn wang. "Dat is niet lief."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    'Hij is veranderd? Tuurlijk voor de derde keer is hij zeker veranderd.' zei ik sarcastisch. 'Rachel wees alsjeblieft eerlijk tegen me,' zei ik en bleef even stil. 'Heb je gevoelens voor Jesse?' vroeg ik met een schorre stem.

    Kurt

    Ik wreef troostend over Blaine's rug en keek hem met tranen in mijn ogen aan. Ik trok hem vervolgens rustig op bed en ging naast hem zitten en leunde tegen hem aan. Ik wist niet waar ik moest beginnen, met mijn verhaal. Blaine wist nog maar de helft van wat Steven allemaal deed en ik moest het aan hem vertellen. Ik zou nooit meer iets opkroppen en hem alles vertellen. Om het ijs een beetje te breken drukte ik teder mijn lippen op de zijne. Ik drukte mezelf dichter tegen hem aan en voelde me op mijn gemak. Onze liefde was gewoon niet te beschrijven, en Steven kon absoluut niet tippen aan Blaine. Van Blaine houd ik zielsveel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik slikte maar bleef stil
    Ik wist dat als ik nu niets zou zeggen dat hij wist dat ik gevoelens had.
    "ja" zeg ik eerlijk. Hij moest het gewoon weten. "ja ik heb gevoelens voor hem nog steeds" Ik was blij dat ik net weg moest


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik voelde tranen over mijn wangen rollen en zei niks, maar bleef toch aan de telefoon. Ze had gewoon gevoelens voor hem. Dit deed zo'n pijn, we waren gelukkig en ineens kwam Jesse weer om alles te verstoren. Ik haatte hem zo erg. Ik snapte het gewoon niet meer.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik voelde mijn tranen branden maar ik was blij dat hij niet opgehangen had.
    "het spijt me Finn dat ik je dit aandoe. Ik hou van jullie beide" zeg ik met een trillende stem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan