• Dit vind ik eigenlijk raar, waarom is Duits toegestaan op Quizlet, maar Frans niet? Maar een klein aantal mensen leert Duits op school terwijl iedereen in België verplicht Frans krijgt. (Geen idee hoe dat in Nederland zit). Dit vind ik dus echt raar. Uitleg graag? (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Daar even een vraagje over, want dat vind ik niet zo duidelijk. Sinds het niet in mijn wedstrijdtopic mocht staan, mochten ook andere mensen er aan deelnemen, dus in principe mocht hij dan ook ergens anders staan. Of ben ik nu mis?

    Wij hebben besloten hem in het off-topic te plaatsen omdat we het idee hadden dat het een praat-topic over van alles en niets ging worden. Maar ik zal er nog eens naar kijken.


    I am an idiot, I move.

    Alakay schreef:
    (...)
    Wij hebben besloten hem in het off-topic te plaatsen omdat we het idee hadden dat het een praat-topic over van alles en niets ging worden. Maar ik zal er nog eens naar kijken.
    Het is niet echt een praat topic. Soms wordt er wel eens op een post gereageerd, maar grotendeels wordt gewoon de opdracht gevolgd. Naja ik merk het wel moest hij van forum verspringen en anders leg ik me wel neer bij het feit dat hij is offtopic staat. Het was tenslotte maar een vraag dat ik stelde, want ik vroeg het me sinds kort eigenlijk af of hij ook het recht had om ergens anders te staan. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Het is niet echt een praat topic. Soms wordt er wel eens op een post gereageerd, maar grotendeels wordt gewoon de opdracht gevolgd. Naja ik merk het wel moest hij van forum verspringen en anders leg ik me wel neer bij het feit dat hij is offtopic staat. Het was tenslotte maar een vraag dat ik stelde, want ik vroeg het me sinds kort eigenlijk af of hij ook het recht had om ergens anders te staan. (:

    It does xd. Heb hem nu even in het stamcafé gezet, overleg vanmiddag wel even met iemand waar hij iets beter past.


    I am an idiot, I move.

    Wij krijgen ook verplicht Duits voor drie jaar in België. Er is echt bijna niemand die je gaat verstaan en français, hoor. Zelfs van de Belgen zijn er maar weinig die het goed genoeg beheersen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Omdat Duitsland wel een buurland is en Frankrijk niet.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Uitleg.
    Dit is een link van een topic dat ook over dit onderwerp ging. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Yulivee schreef:
    Wij krijgen ook verplicht Duits voor drie jaar in België. Er is echt bijna niemand die je gaat verstaan en français, hoor. Zelfs van de Belgen zijn er maar weinig die het goed genoeg beheersen.
    Dat is niet waar hoor, want ik heb nooit Duits gehad en ik ben nog maar 2 jaar afgestudeerd van het humaniora.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Alakay schreef:
    (...)
    It does xd. Heb hem nu even in het stamcafé gezet, overleg vanmiddag wel even met iemand waar hij iets beter past.
    Joepie! :')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Yulivee schreef:
    Wij krijgen ook verplicht Duits voor drie jaar in België. Er is echt bijna niemand die je gaat verstaan en français, hoor. Zelfs van de Belgen zijn er maar weinig die het goed genoeg beheersen.

    dit ^^

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 12:08 ]


    Tears are words the heart can't say.

    teamZiam schreef:
    Uitleg.
    Dit is een link van een topic dat ook over dit onderwerp ging. (:
    Dus als ik het goed begrijp mag Duits omdat jullie Nederlanders het krijgen en Frans mag niet omdat jullie het amper krijgen. Ook al is dat au contrair voor de Belgen. Lol. Fuck logic. haha.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    In nederland is duits ook niet verplicht... xD gelukkig voor mij. Maar het is wel raar idd..


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    teamZiam schreef:
    Uitleg.
    Dit is een link van een topic dat ook over dit onderwerp ging. (:

    Dat doet er niet meer toe, vind ik.
    Het modteam bestaat nu al uit 5 Belgen (als ik het goed heb) en die hebben allemaal de basiskennis van Frans. Je weet al vlug wat goede en wat slechte woorden zijn.

    De vraag is ook; wat mag je dan wel in het Frans zetten? Want ja, ik praat ook wel eens Frans: c'est la plus belle langue du monde. Vloeken in het Frans kan ik nog niet. (cat)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 2:27 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mijn school is half frans(cat)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Duits is veel logischer als je naar Nederland kijkt... We grenzen aan Duitsland dus zullen we daar toch eerder heen gaan of als je werk hebt is het handig om Duits te kunnen spreken met de Duitse klanten. Het zal minder snel voorkomen dat we een groep Franse mensen tegen komen en we grenzen niet aan Frankrijk.


    Life is hard, just break it with your head <3

    Studs schreef:
    Omdat Duitsland wel een buurland is en Frankrijk niet.


    26 - 02 - '16