• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 20:29 ]

    Noëmi Crowe || District 12

    Uitgeput lag ik daar op mijn rug op de grond - de harde grond. Kleine kiezelsteentjes drukten in mijn armen en benen en ik draaide me, nadat ik een beetje op adem ben gekomen, om.
    'Gaat 'ie, Freddie?' mompelde ik en ik keek toen naar Alex en liet mijn blik later naar Luca glijden. 'Jij ook nog heel, Alex? En Luca? Alles goed?'

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    "Die kant op, daar is een nogal hoge berg," zegt hij en wijst in de richting. Daar is inderdaag een hoge berg. Zullen we die berg op tijd kunnen bereiken? Wacht eens even..
    "Jens, kan jij zwemmen?" vraag ik voorzichtig aan hem en tuur in de verte, terwijl de regen nog steeds met bakken uit de hemel valt.
    Plotseling zie ik een schim uit de verte opdoemen.
    "Wie is dat?" vraagt Jens.
    Ik zet één hand boven mijn ogen. "Artemis," mompel ik en knijp mijn ogen tot spleetjes om het beter te zien. Wanneer ik iets zie blinken in haar handen, neemt mijn angst toe.
    "Kom niet dichter in de buurt met die messen of geef je over!" roep ik naar haar. Wat zal haar reactie zijn?

    [Wow, spammers! Ik heb 10 uur gewerkt vandaag en moet nu nog bijlezen!
    Even vlug een postje schrijven...]
    Frederick Smith, district 12

    'Ik ben altijd oké, No, en jij?' zuchtte ik, ik sleepte mezelf overeind en dwong mijn benen om naar ALex toe te gaan. 'Ben je oké?'


    Freya Aprilynne, district 11

    'Bedankt Destiny,' wist ik met enige moeite te produceren. Ik drukte mijn arm tegen me aan en bleef zo op m'n knieën zitten.
    'Zijn jullie oké? Luke? Hebben jullie Jonah en Daniël gezien?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Daniel Thomas King- District 9
    helemaal buiten adem zwem ik door naar de berg, zoals Freya heeft gezegd. Af en toe kijk ik om naar de jongen uit 11, maar dat kost meer energie die misschien heel belangrijk is, wil ik blijven leven. Eindelijk zie ik de voet van de berg. Uitgeput zwem ik heel langzaam er heen, totdat mijn voeten de grond raken. Ik gooi mijn armen even in de lucht als overwinningsteken en klim dan verder omhoog. Zodra ik niet meer in water sta, kijk ik weer om naar Jonah. Hij loopt iets achter en dus bied ik hem mijn hand aan, wetend dat als hij hem te hard vastpakt, ik weer naar beneden kukel. 'DIt doe ik voor jou, Freya,' mompel ik. Zij was tenslotte hartstikke aardig, dus ik heb haar iets te goed.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Gaat 'ie, Freddie? Jij ook nog heel, Alex? En Luca? alles goed?" "Zijn jullie oké? Luke? Hebben jullie Jonah en Daniël gezien?" Klinkt er van twee kanten. Het enige wat ik doe is knikken. Praten kost me teveel moeite en als ik knik begrijpen ze vast ook wel da tik in orde ben. Nou, helemaal in orde ben ik niet, maar dat kunnen ze zelf ook wel begrijpen. Denk ik. Ik heb geen zin om me op mijn zij te draaien, zodat ik misschien wel makkelijker kan praten. Ik heb gewoon zin in niets. Even niets. Altijd maar het een of het ander. Nooit hebben we hier een keer gewoon gerust. Thuis nam ik wel eens even een moment voor mezelf, maar hier gaat dat niet echt gemakkelijk als je tussen een stel meiden zit die altijd wel bezorgd om je zijn. Niet dat ik dát zo erg vind, maar ze willen wel weten waar je uithangt.

    [Lol, ik heb zin om Luca in slaap te laten vallen >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Artemis

    Ik lachte en liep gewoon rustig door. Toch stopte ik de messen weg. ' Ze zijn weg lieve en oh zo Charmante Steef. ' zei ik en grijnsde. Mijn voeden hadden weer eens gelijk. Jens kon niet zwemmen en Steen was te uitgeput. Ik keek beideaan. ' Jullie moeten snel naar de berg toe.' Zei ik en keek hun aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Jens kon niet zwemmen en Steen was te uitgeput.
    Lowll.]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 21:01 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jens William Emberson. || District 13.

    "Jens, kan jij zwemmen?" Aan zijn stem kan ik horen dat hij voorzichtig is. "Eh, nou, dat is een goede vraag" Een schijnheilig glimlachje komt even op mijn gezicht, terwijl ik even mijn hoofd schud. "Denk je nou echt dat wij in District dertien leren zwemmen" Ik lach even spottend, maar zachtjes terwijl ik de schim bekijk. "Artemis," Mompelt Steef als antwoord op mijn vraag. Zit zij er nog in? Dan heb ik haar zeker door de war gehaald met de slanke en tengere Lisa. Hoe kan ik die nou door elkaar halen? "Kom niet dichter in de buurt met die messen of geef je over!" Roept Steef plots richting Artemis. Messen hé? Waarom maakt ze ons niet meteen dood door een mes richting onze hoofden te gooien. Hopla, zijn er weer twee minder. Steef kan zich tenminste nog verzetten in dit water, maar ik niet. Wel als ik de bodem gewoon kan raken, maar wat als het water hoger komt? We moeten echt beginnen met lopen. Ze lacht even om vervolgens weer gewoon door te lopen door het water heen. "Ze zijn weg lieve en oh zo Charmante Steef." Zegt ze met een grijns. Ze kijkt ons beiden aan. "Jullie moeten snel naar de berg toe."


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    Ze vonden me wel...
    Ik draaide Luca voorzichtig om en legde zijn hoofd op mijn gestrekte benen, zodat hij wat beter lag, ik legde mijn slaapzak over hem heen. Hij zag er half dood uit...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Aan het begin dacht ik echt, like WTF. Hoe kan ik hier ooit tussen komen? Aangezien jullie al best lang bezig waren met RP'en. Ik had gewoon een simpel persoontje gemaakt genaamd Luca. Een persoontje waarvan ik nooit had gedacht dat ik eigenlijk om hem geef, voor zoverre dat kan natuurlijk. Ook had ik niet gedacht dat hij best geliefd is. Aan de andere kant ook weer wel, aangezien er ook moordlustige mensen tussen zitten >.< Zo, dat moest ik even kwijt >.< Mijn vriendin zegt trouwens dat ik gek ben, omdat ik hou van een personage die niet bestaat >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    [Aan het begin dacht ik echt, like WTF. Hoe kan ik hier ooit tussen komen? Aangezien jullie al best lang bezig waren met RP'en. Ik had gewoon een simpel persoontje gemaakt genaamd Luca. Een persoontje waarvan ik nooit had gedacht dat ik eigenlijk om hem geef, voor zoverre dat kan natuurlijk. Ook had ik niet gedacht dat hij best geliefd is. Aan de andere kant ook weer wel, aangezien er ook moordlustige mensen tussen zitten >.< Zo, dat moest ik even kwijt >.< Mijn vriendin zegt trouwens dat ik gek ben, omdat ik hou van een personage die niet bestaat >.<]


    [boeie! Ik hou ook van mijn personages<3]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Grijnzend ging ik verder met kusjes geven, toen ik merkte dat haar hand naar mijn lagere regionen afgleed. Het begon al te kriebelen. Eenmaal zelf aangekomen bij het randje van haar shirt, haalde ik mijn mond van haar huid, dook wat meer het water in en deed haar shirtje iets omhoog. Zo kon ik plagerig een kusje op haar buik net boven de rand van haar broek zetten. Daarna kwam ik weer omhoog en zette mijn lippen weer op die van haar, mijn hand af laten glijdend naar beneden.

    [Whahaha, awkwardness x'D]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Risus schreef:
    [Jens kon niet zwemmen en Steen was te uitgeput.
    Lowll.]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 21:40 ]

    Risus schreef:
    [Aan het begin dacht ik echt, like WTF. Hoe kan ik hier ooit tussen komen? Aangezien jullie al best lang bezig waren met RP'en. Ik had gewoon een simpel persoontje gemaakt genaamd Luca. Een persoontje waarvan ik nooit had gedacht dat ik eigenlijk om hem geef, voor zoverre dat kan natuurlijk. Ook had ik niet gedacht dat hij best geliefd is. Aan de andere kant ook weer wel, aangezien er ook moordlustige mensen tussen zitten >.< Zo, dat moest ik even kwijt >.< Mijn vriendin zegt trouwens dat ik gek ben, omdat ik hou van een personage die niet bestaat >.<]


    [Zoals Steef. ;D]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 21:42 ]

    Y0L0 schreef:
    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Grijnzend ging ik verder met kusjes geven, toen ik merkte dat haar hand naar mijn lagere regionen afgleed. Het begon al te kriebelen. Eenmaal zelf aangekomen bij het randje van haar shirt, haalde ik mijn mond van haar huid, dook wat meer het water in en deed haar shirtje iets omhoog. Zo kon ik plagerig een kusje op haar buik net boven de rand van haar broek zetten. Daarna kwam ik weer omhoog en zette mijn lippen weer op die van haar, mijn hand af laten glijdend naar beneden.

    [Whahaha, awkwardness x'D]


    [ik post zo! Vijf minuten!]