• Hoihoi!
    Ik ben gisteren voor het eerst ongesteld geworden maar ik ga morgen bij mijn vriendin logeren maar moet ik het aan haar vertellen? En als je veel aardbeien eet wordt het dan echt erger? Dat zei mijn oudere zus namelijk!
    xx


    If I coulde be anything, well baby I'd be yours! - Ilse de Lange

    Nefie schreef:
    Oh, ja, van teveel aardbeien krijg je wel diarree. :Y)
    NOOIT NOOIT twee bakjes op een dag eten, dat zo'n drie dagen na elkaar.
    Nele, this is why I love you. Met jou kan ik gewoon gesprekken over diarree of kots houden. :Y)
    But eh, ja, zeg het aan je vriendin. (:

    Nefie schreef:
    Oh, ja, van teveel aardbeien krijg je wel diarree. :Y)
    NOOIT NOOIT twee bakjes op een dag eten, dat zo'n drie dagen na elkaar.


    Als ik 1 aardbei eet, beland ik al in het ziekenhuis. Allergisch xd

    Maar volgens mij is het niet waar van die aardbeien en probeert je zus je gewoon te pesten.
    Of ze wilt zelf alle aardbeien natuurlijk (cat)

    O, ja ze zeggen dat chocolade helpt maar bij mij werkt het niet, neem ook pijnstillers mee voor als je misschien buikpijn of hoofdpijn krijgt, bekende symptonen van je menstruatie. Ik krijg vaak last van mijn onder rug dus misschien krijg jij daar ook last van.


    Physics is awesome

    Alakay schreef:
    Gewoon vertellen. Ze is ook een meisje, dus je hoeft je echt nergens voor te schamen.
    En dat van die aardbeien is echt niet waar.

    Gewoon vertellen, Ze is ook een meisje, ze vind het heus niet erg. het is gewoon iets natuurlijks.

    en dat van de aardbeien is echt niet waar hoor (:


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ja, je kan het haar mss best vertellen, meisjes onder elkaar snappen dat toch wel, neem misschien wel iets mee voor onder je te leggen zodat je niet lekt op haar matras. En van die aarbeien ... echt niet hoor :d


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Kamelot schreef:
    Ik zou het gewoon zeggen. Het is heel normaal en zij heeft/krijgt het ook.

    En nee, het wordt heus niet erger van aardbeien, haha.


    Bad decisions make good stories.

    Alakay schreef:
    Gewoon vertellen. Ze is ook een meisje, dus je hoeft je echt nergens voor te schamen.
    En dat van die aardbeien is echt niet waar.


    26 - 02 - '16

    Je hoeft het niet te vertellen, tenzij je gaat zwemmen ofzo.
    Gewoon een shitload aan maandverband/tampons meenemen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Occhi schreef:
    Zij is ook een meisje en is misschien al een keer ongesteld geweest dus als ik jou was zou ik het haar vertellen. Wel volvoende maandverband/tampons mee nemen natuurlijk, misschien een handdoek voor in je bed/voor op je matras aangezien ik niet weet hoe hevig je het hebt.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Kamelot schreef:
    Ik zou het gewoon zeggen. Het is heel normaal en zij heeft/krijgt het ook.

    En nee, het wordt heus niet erger van aardbeien, haha.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ik zou het haar gewoon vertellen. Het is immers een menselijk element.
    En van die aardbeien... Ik ben bang dat je zus en je moeder je van de aardbeien in de koelkast af willen houden, want dat is niet waar, haha.


    Searching heavens for another earth

    Dat van die aardbeien is echt niet waar hoor! :')
    Maar ik zou het gewoon vertellen, zo erg is het toch niet dat je ongesteld bent, en misschien is zij het ook al wel? haha


    Life is a beautiful struggle

    Kamelot schreef:
    Ik zou het gewoon zeggen. Het is heel normaal en zij heeft/krijgt het ook.

    En nee, het wordt heus niet erger van aardbeien, haha.


    I Love You

    Als ze een goede vriendin is, (en dat lijkt we wel als je bij haar slaapt) zou ik het vertellen. Een aardbeien story = episch falend en zo niet waar....


    ©1998