• Op een doodnormale dag werd de lucht gevuld met Fosgeen, een dodelijke gas.
    Katherine, Jermaine, Laurene en Wesley moeten nablijven onder leiding van hun docent geschiedenis, Nathan Lockwood. Zij zitten in het lokaal tijdens de gaslek, en weten het uit te houden door de ramen, deuren en airco af te sluiten. Buiten zien ze mensen dood neervallen, en naarmate het later wordt, is er amper leven te zien. Houden ze dit lang vol?
    Ondetussen is Jeanine samen met Noah aan het zoeken naar een woning, en zijn op dat moment in een oud, vrijstaand huis. Wat niemand weet, is dat de dader van de gaslek achter Jeanine aanzit. De persoon heeft dit gedaan omdat diegene wou dat Jeanine ten onder ging, samen met haar geliefden. Maar wat als de dader ontdekt dat hij of zij heeft gefaald?
    Zo'n negentig procent van de stad is omgekomen, slechts een handjevol politie agenten en soldaten proberen de dader tegen te gaan.
    Het is een race tegen de klok, want wat zou de dader er voor over hebben om Jeanine dood aan te treffen om vervolgens te lachen van triomf? En wat heeft Jeanine gedaan waardoor dit plaatsvindt?


    Oké, dit is een barslechte samenvatting, maar ik ga het natuurlijk wel verder uitwerken.

    Doen/Niet doen?;
    Eventuele titel?;
    Waarschuwing?;


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het is een beetje een rommelige samenvatting, maar het klinkt wel interessant en origineel dus ik zou het zeker doen!
    Voor een titel weet ik niets, maar mij mag je waarschuwen. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hahaha ja, ik weet het :"D Ik moet 'm ook nog verder uitwerken enzo. Dankjewel!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mij lijkt het een leuk verhaal, zeker doen!
    Je mag me ook waarschuwen trouwens (a)
    Ik ben ontzettend slecht in titels verzinnen, dus daarmee heb je weinig aan mij, sorry.


    First things first, but not necessarily in that order

    Doen! Lijkt me interessant.
    Titel: - The case of the failed homicide
    - Homicide failure
    - The perished city
    - Wrong murder
    Waarschuwing: Heel graag!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Dankjullie!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Doen!
    Titel: Leak (verder weet ik niks, haha)
    Waarschuwen: Graag!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Lovelydemon schreef:
    Mij lijkt het een leuk verhaal, zeker doen!
    Je mag me ook waarschuwen trouwens (a)
    Ik ben ontzettend slecht in titels verzinnen, dus daarmee heb je weinig aan mij, sorry.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Lijkt me heeel leuk om te lezen! Ik heb niet echt een idee voor een titel, maar de titel die Yuliette voorstelde (The case of the failed homicide), lijkt me wel leuk. En zou je me kunnen waarschuwen :3 ?


    The odds are néver in our favor.

    Tuurlijk ^-^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Doen!


    26 - 02 - '16

    Crocker schreef:
    Doen!

    Wil je een waarschuwing? ^-^

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 17:36 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Wil je een waarschuwing? ^-^


    Graag C:


    26 - 02 - '16

    Crocker schreef:
    (...)

    Graag C:

    Okay ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''