• Heb wat zitten tekenen; ik oefen de laatste tijd op shit als anatomie en verhoudingen enzo. Poses, dat idee.
    Heb nog zeer veel te leren, maar het gaat al steeds beter ^_^





    En nog wa ander spul






    What do you guys think of it?


    Don't run away this time and die like a man.

    Confluence schreef:
    Ik vind het echt heel mooi!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vind ze allemaal echt mooi! Zelf teken ik liever dieren aangezien ik niet erg goed ben in het tekenen van mensen XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Aww, so many replies :3 *blij is* Thanks folks o3o

    @WillNotLearn; bij mij is het precies andersom lol xD Paardenhoofden lukken nog, maar verder..


    Don't run away this time and die like a man.

    Haha.. De vorm lukt nog wel bij het hooft maar als ik dan de neus, mond enzovoord moet gaat tekenen word het een ander verhaal XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Dat heb ik bij veel dieren, en dan met name de anatomie. Ik ben ook gewoon te lui om erop te oefenen, moet ik bekennen xD


    Don't run away this time and die like a man.

    XD Volgens mij zijn we bij die dingen hetzelfde, het enigste verschil is jij bij dieren en ik bij mensen.


    Dit is één van mijn tekeningen


    Don't be like the rest of them, darling

    Écht super mooi! Ik wou dat ik zo zou kunnen tekenen..


    Believe in yourself.

    I absolutely love these;




    Til hug og blod.

    Ik vind het écht schitterend.

    Zou ik de laatste mogen natekenen als oefening? Om vormen als de armen/gezicht etc. een beetje onder de knie te kunnen krijgen?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dank jullie o3o

    @Wiarda; van mij mag je, maar je hebt er denk ik meer aan als ik je de afbeelding stuur die ik als ref had, want die is veel duidelijker voor dergelijke oefeningen.
    Als je dat wil trainen kan ik je sowieso wel aardig wat voorbeelden sturen als je dat wil ^_^


    Don't run away this time and die like a man.

    Oh. Oke ik weet niet meer waarom ik kunst heb gekozen. Volgens mijn word ik echt de noob volgend jaar.


    Food.

    Oh, dat zou fantastisch zijn! Heb ik ook weer wat te doen in de vakantie :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kunst hoeft toch niet per se te betekenen dat je moet kunnen tekenen? Je kan ook schilderen, iets driedemensionaals doen of met fotografie bezig gaan of zo :3


    Don't run away this time and die like a man.

    What the h-

    Die zijn echt zo mooi o.O en ik die trots was op mijn tekeningen... snik...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien