• Heb wat zitten tekenen; ik oefen de laatste tijd op shit als anatomie en verhoudingen enzo. Poses, dat idee.
    Heb nog zeer veel te leren, maar het gaat al steeds beter ^_^





    En nog wa ander spul






    What do you guys think of it?


    Don't run away this time and die like a man.

    Wauw mooi!
    Ik moet ook eens een keer dit soort dingen gaan oefenen. Aangezien ik echt faal in lichamen tekenen. :W

    Je hebt echt talent!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    wauw :o
    *kijkt naar kinderlijke tekeningen van mij
    kruipt in een hoekje*


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik vind het echt heel mooi!

    Wauw die zijn echt super goed!

    Thanx all ^_^
    Ghehe, it's mostly practise; ik zit de hele dag meestal een beetje no-life te tekenen xD


    Don't run away this time and die like a man.

    Rechazame schreef:
    wauw :o
    *kijkt naar kinderlijke tekeningen van mij
    kruipt in een hoekje*


    Shoganai i ne~

    zeker mooi ;D alleen is zo'n sixpack niet heel erg realistisch xD dat maakt t nog mooier (:


    Life is hard, just break it with your head <3

    Wauw, die naakte vrouw! Ik vind haar heel erg mooi. Net als de laatste tekening, om één of andere reden. De kleuren spreken me heel erg aan.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    FloortjeO schreef:
    zeker mooi ;D alleen is zo'n sixpack niet heel erg realistisch xD dat maakt t nog mooier (:

    Feit, but I care not xD I like sixpacks, therefore I draw them :3 (nu is dit niet mijn beste sixpack tekening, but oh well)


    Don't run away this time and die like a man.

    Wiarda schreef:
    Wauw, die naakte vrouw! Ik vind haar heel erg mooi. Net als de laatste tekening, om één of andere reden. De kleuren spreken me heel erg aan.


    Dank je ^_^ Ben zelf ook zeer tevreden met hoe zij is gelukt; het ging beter dan ik verwacht had :3


    Don't run away this time and die like a man.

    You have talent! Die zijn echt mooi.


    The odds are néver in our favor.

    Hoe heb je de onderste vrouw eigenlijk ingekleurd? Want het heeft iets weg van aquarel (God ik weet niet eens hoe je het spelt >< ) maar daar lijkt het toch een beetje te dicht voor...


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ohh. Wooow. O-O
    Da's echt keimooi. Respect.
    Heeft dat niet lang geduurd?


    Cool, neat, swell -Cry

    Thanxies :3

    @Wiarda; volgens mij was het wel aquarel, maar wat dikker dan normaal (ik moest wat; mijn pen bleek niet watervast xD)

    @Thunder; Alles bij elkaar wel ja xD Sommigen was ik zo mee klaar, anderen duurden wat langer


    Don't run away this time and die like a man.