• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [Sjalala, mijn topics + laatste reactie]


    Kyle Dyer

    Glimlachend keek zij mij aan en ik zag dat ze lichtjes aan het blozen was.
    'Dankjewel. Ik zal er aan denken, en wees dan niet verbaast als ik daadwerkelijk bel...Want ik doe het echt haha,' zei ze en ik moest eventjes lachen. Ik knikte en trok haar onbewust iets tegen mij aan.
    'Dat maakt niet uit, ik stelde het toch voor?' vroeg ik lachend. 'Maar dan moet jij niet verbaasd zijn dat ik ook daadwerkelijk kom.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    > Mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Jaj! Toch nog snel even online kunnen! Maar er is niemand die tegen Susanna praat dus kan ik niets doen. Al de rest zit weer klef te doen... Behalve Angel. Nou, tot woensdag!]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Dat maakt niet uit, ik stelde het toch voor?" vraagt Kyle lachend. "Maar dan moet jij niet verbaasd zijn dat ik ook daadwerkelijk kom." Ik lach even. "nee dan ben ik niet verbaast" zeg ik grinnikend. "Dan ga ik een keer lekker voor je koken goed?" vraag ik met een kleine grijns. "dan word je gewoon verwent" ik grinnik weer eventjes om mezelf.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Is het goed als Angel straks langs Phoenix en Kyle rijd?]


    Your make-up is terrible

    [ik vind het prima. maar om haar te ontmaskeren heb je den ik eerder een man nodig xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik ben vanmiddag wel eventjes weg..]

    Kyle Dyer

    'Nee dan ben ik niet verbaast. Dan ga ik een keer lekker voor je koken goed?' vroeg ze. Ik keek haar verbaasd aan en toverde toen een lachje op mijn gezicht.
    'Dan word je gewoon verwent,' zei ze en ze grinnikte eventjes. Ik lachte zachtjes en knikte toen.
    'Nou weet ik zeker dat ik langs kom,' zei ik met een glimlachje. 'Jouw kook kunsten wil ik wel eens proeven. Wat ga je dan maken?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Nou weet ik zeker dat ik langs kom. Jouw kook kunsten wil ik wel eens proeven wat ga je maken dan?" vraagt Kyle. Ik haal mijn schouders op. "Dat weet ik nog niet. Ik denk mijn speciale pasta. Of iets anders. Ik weet het nog niet" zeg ik. Ik glimlach terug naar Kyle. Ik slaak een zucht een grinnik. "Iniedergeval iets lekkers."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ga je nog steeds bikini's kopen?]


    Your make-up is terrible

    [bikinis kopen? O.o]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ja dat moet ik nog steeds.. + Shampoo ;$]

    Kyle Dyer

    'Dat weet ik nog niet. Ik denk mijn speciale pasta. Of iets anders. Ik weet het nog niet,' zei ze. Ze glimlachte naar mij, slaakte een zucht en grinnikte toen.
    'Iniedergeval iets lekkers.' Ik lachte eventjes en knikte toen.
    'Pasta klinkt altijd wel lekker. Nu helemaal het woord speciaal erbij word gezet,' zei ik met een lachje en likte eventjes vlug langs mijn lippen. Ik keek haar eventjes met een lachje aan en toen weer naar voren.
    'Waar gaat de wandeling eigenlijk heen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "waar gaat de wandeling eigenlijk heen?" vraagt Kyle. Ik haal mijn schouders op. "Ik heb geen idee" antwoord ik. Ik sla rechsaf. Ik zou het echt niet weten maar gewoon even lopen is leuk. Fijn om je hoofd leeg te maken. Nog fijner als het met iemand is. "Dus...vertel eens wat over jezelf Kyle. Ik ken je niet zo goed. Helaas weet je veel meer over mij dus heb je me nieuwschierig gemaakt. Dus vertel"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Angelica Wolfe - Hunter

    Rustig rijd ik rond terwijl ik probeer om mijn hoofd leeg te maken en een plannetje te bedenken voor als ik ze ook daadwerkelijk vind, hoewel dat vast bijna onmogelijk is. Misschien vinden Alice en Blaise ze wel veel eerder. Ik toeter even naar een irritante bestuurder en wissel dan van rijbaan. Ik probeer mijn ogen op de voetgangers en de weg te laten letten maar het is erg moeilijk. Plots zie ik twee bekende gezichten, gezichten die ik eerder op de dvd gezien heb. Ik ga langzamer rijden en naast hun. Ik toeter en draai snel mijn raampje open terwijl ik mijn charmantste glimlach opzet en Blaise en Alice uit mijn hoofd ban. Daar is nu geen ruimte voor.


    Your make-up is terrible

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    Er word getoetert. Een auto komt langzamer rijden en een raampje word omlaag gedraait een vrouw zet net een hele charmante glimlach op. Ik haal mijn wenkbrouwen op. Ik haat vrouwen die dat doen. "kunnen we je helpen?" vraag ik droogjes en vooral niet gemeend. De meeste vrouwen kan ik uberhaupt al niet uitstaan en vooral als ze zo doen. Ik zucht even en kijk Kyle aan. Kom laten we verderlopen? Please?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Dus...vertel eens wat over jezelf Kyle. Ik ken je niet zo goed. Helaas weet je veel meer over mij dus heb je me nieuwschierig gemaakt. Dus vertel,' zei ze. Net toen ik antwoord wou geven kwam een auto naast ons rijden. De auto toeterde en het raampje ervan ging gauw open. Ik keek vragend naar de vrouw die ons nogal charmant aankeek.
    'Eh sorry?' zei ik tegen de vrouw. 'Kan ik u ergens mee helpen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you