• De Tweede Wereldoorlog was niet alleen veroorzaakt door Hitler, maar grotendeels door kinderen van de drie Griekse oppergoden; Zeus, Poseidon en Hades. De kinderen hadden zoveel macht dat ze een veel te hoge dunk van zichzelf hadden maar ook hun krachten niet onder controle konden houden. Om wille van die gebeurtenis, maar ook om wille van een profetie, sloten de Grote Drie een pact;

    "Een halfbloed, kind van een Grote god
    Wordt zestien ondanks zijn hachelijk lot
    Aanschouwt de wereld door de slaap geveld,
    Het vervloekte staal oogst de ziel van de held.
    Door een enkele keus zijn zijn dagen geteld.
    De triomf of teloorgang wacht het Olympisch veld."


    Een pact dat geen van de drie ooit nog kinderen zou krijgen. Nu is het het jaar 2017. De voorspelling is uitgekomen alsook een tweede voorspelling, maar na al die voorspellingen hebben de Grote Drie besloten dat het misschien beter is om het gewoon wat rustiger aan te doen en geen kinderen meer te krijgen, ook omdat hun echtgenotes meestal wat ongedurig worden. Alles gaat in Kamp Halfbloed zijn normale gang, de kinderen worden getraind en op queesten gestuurd als dat nodig is. Maar zijn ze wel allemaal sterk genoeg om het kamp te overleven?

    (...)

    REGELS:
    -Je neemt geen acties van iemand anders over.
    -16+ is NIET toegelaten.
    -OOC tussen haakjes.
    -Kamp Halfbloed is groot, dus zet even bij je naam en goddelijke ouder waar je bent, ander wordt het chaotisch.
    -Enkel Clarisse en Stornoway kondigen activiteiten zoals wagenraces en vlaggenroof aan.
    -Enkel Clarisse en Stornoway maken nieuwe topics aan, behalve als geen van beiden online is, dan mag de laatste die gepost heeft dat doen.
    -Als je langer dan twee dagen niet online kan komen, dan vraag je om een queeste.
    -Alsjeblief geen mindere goden, alleen Olympische ouders.
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Meneer D. [Dionysus, die kampleider is] en Chiron worden door mij [Stornoway] gespeeld.
    -Saters en overige goden worden door iedereen gespeeld, maar je vraagt het eerst aan Stornoway of Clarisse als je een god op bezoek wilt laten komen, dat doen ze namelijk niet vaak.
    -Geen oneliners.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Altijd naam, gebouw en plaats weergeven aan het begin van een post.
    -Met uitschelden BINNEN de RPG heb ik niets.
    -Ik ben er echt heel erg streng op als er iemand buitengesloten of gepest wordt, neem dat van me aan.
    -Poeh is in charge over het topic als Clarisse en Stornoway er niet zijn.

    In te vullen:
    Naam en voornaam:
    Gebouw:
    Leeftijd:
    [Tussen de 12 en de 18]
    Uiterlijk: [Foto+ uitleg]
    Karakter:
    Familie:
    Tijd op Kamp Halfbloed:
    Probleelm/Slechte karaktertrek:
    Extra:


    Personages:

    Nu kunnen er nog personages bij komen bij elk gebouw :]

    Aphrodite (liefde, vruchtbaarheid, schoonheid en beschermster van fauna en flora)
    -Julian Emilio Myles||17|| Clarisse
    -Naiya Vanity||15||Gebouwaanvoerder||Escritura
    -Madison Julliet Robinson||16||MoccaSins


    Apollo (orakel, boogschieten, ziekte en gezondheid, muziek, dichtkunst en de zon)
    -Connor Spacer||17||Gebouwaanvoerder||Alladin
    -Rhiannon "Ryan" Samantha Chapman||16||Stornoway
    -Silva Apricis||16||WiccedWitch
    -Caton “Cato” Aperire Eldridge Reagan||14||FlowingFancy


    Ares (oorlog, krijgslust)
    -Hunter Celestin||18||Poeh
    -Fayenna "Fay" Quinn Kingsley||16||Gebouwaanvoerder||Clarisse
    -Ameliah Kaia Xanthe||16||Aragog - Op queeste
    -Daniël Emilio Scagotti||17||WillNotLearn


    Demeter (landbouw en graan)
    -Damian Collin Singer||13||Clarisse
    -Cynthia Molly Penning||17||Gebouwaanvoerder||Poeh
    -Cali Betemé||14||LostDreamz


    Dionysus (wijn en feesten)
    -Aiden Michaël Damis||18||Gebouwaanvoerder||Prisoner
    -Allison Rosa Billington||17||Aragog
    - Op queeste

    Hephaistos (smeedwerk, vuur en ambachten)
    -JNathan Edward King||18||WillNotLearn
    -Aurelia Solana Denealy||17||Gebouwaanvoerder||Khedira
    -Philomena Amare Xaveniya||17||Prisoner


    Hermes (handel, verkeer, dieven, boodschapper van de goden)
    -Alec Morgani||17||Escritura
    -Fely Anpé Hendea||16||Gebouwaanvoerder||AlimaWeasly
    -Liselore Moneros||14||LostDreamz
    -Liam Drake Stones||16||NightVision


    Athena (wijsheid, strategie, krijgskunst en het handwerk)
    -Alexander "Alex" Damian Abernathy||17||Gebouwaanvoerder||Stornoway
    -Elise Helena Castle||15||Stornoway
    -James Charles Woodstan||17||Alladin

    -Olivia Willow Sagesse||16||Bisous

    Rollenstory
    Rollentopic

    VRAGEN MOGEN ALTIJD GESTELD WORDEN EN HET IS ALTIJD MOGELIJK OM MEE TE DOEN.


    Misschien moet ik hier even aan toevoegen dat Kamp Halfbloed niet mijn idee was, maar een kamp uit de geweldige reeks "Percy Jackson" van Rick Riordan, het hele idee van de goden die een pact sluiten en de profetie zelf ook, behoren aan hem toe.


    SAMENVATTING: Het is ochtend, iedereen moet gaan eten en het Ares- en Apollogebouw moet de hele dag keukencorvee doen. Wat dus 's morgens, 's middags en 's avonds is. Momenteel zijn de kampers vrij en zijn de meeste bezig met hun wagen voor de wagenraces.

    Al gemaakte teams voor de wagenraces:

    TEAM 1:
    -Molly || Demeter
    -James || Athena

    TEAM 2:
    -Rhiannon || Apollo
    -Aurelia || Hephaistos

    TEAM 3:
    -Alexander || Athena
    -Olivia || Athena

    TEAM 4:
    -Daniël || Ares
    -Hunter || Ares

    TEAM 5:
    -Fayenna || Ares
    -Liselore || Hermes

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 11:01 ]

    | Ze kan met Hunter of Molly komen praten. ^^ |


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    | Misschien moeten we die wagenrace gewoon niet doen. |


    [Waarom niet? We kunnen dat toch evengoed alleen doen, het is hun eigen schuld als ze niet aanwezig zijn.]

    HET IS DE VOLGENDE DAG, OCHTEND. Iedereen moet gaan ontbijten.


    help

    | Oké dan. |

    Cynthia Molly Penning - Demeter | 17 - Gebouwaanvoerder| Paviljoen.
    Molly huppelde naar het paviljoen en schepte haar eten op. Ze schoof een deel glimlachend in het vuur en zei wat tegen haar moeder. Dan ging ze aan de Demtertafel zitten en begon te eten. Ze vroeg haar glas om druivensap, die ze dan ook meteen kreeg.


    kindness is never a burden.

    Elise Helena Castle - Athena || 15 || Paviljoen
    Elise staat geeuwend op en rekt zich uit. Ze kleed zich snel aan en gaat samen met Alex en de andere Athenakinderen naar het paviljoen, waar ze haar eten opschept en een deeltje daarvan in het vuur gooit voor Athena.

    Rhiannon Samantha Chapman - Apollo || 16 || Paviljoen
    Met een slaapkop zit Rhi aan tafel. Ze gaapt verveeld en prakt in haar bord waarvan ze daarnet netjes een deel in het vuur had gegooid. Ze leunt zwaar op haar hand en propt moeilijk wat eten in haar mond.


    help

    Liselore

    Ik loop naar het ontbijt toe, als ik Molly en James gewoon na het eten volg is me het zoeken ook weer bespaard. Ik gooi mijn halve bord in het vuur "Hermes, help me" mompel ik zachtjes tegen mezelf als ik me in denk hoe ik met Fay de wagenrace zou winnen. Aan tafel eet ik mijn eten snel op en kijk rond, zoekend naar de andere wagenrace teams. James gedroeg zich nogal afwezig en ik bedenk dat ik misschien beter eerst de andere teams af moet gaan. Laat ik maar eens achter het team met het meisje van Hephaistos aangaan, die kunnen nog best eens lastig worden.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Alladin = TheMarauders


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Liselore

    Het meisje van Hephaistos is nergens te bekennen maar als ik een beetje rondkijk bij de smederij vind ik uiteindelijk hun wagen. Ik kijk om me heen maar niemand te zien, dan richt ik mijn blik weer op de wagen hij zag er heel modern uit en als hij zo op zou komen in de race zouden wij geen kans maken. Ik kijk bedenkelijk naar de wagen, hoe kan ik hem het beste saboteren zonder argwaan te wekken. Ik zie een gat waar waarschijnlijk een wapen uit zal komen en grijns, ik kijk om me heen. Dan pak ik een hamer en sla een beetje op de rond die het gat omringd zodat er een kleine blokade ontstaat die de wagen hopelijk op hol zou laten slaan. Ik pak de hamer weer en sla nog wat deukjes in andere belangrijke onderdelen. Ik lach als ik het resultaat zie, het ziet er precies hetzelfde uit, er zijn zoveel onderdelen beschadigd dat als je de onevenheden uberhaupt ziet de onderdelen onvervangbaar zijn, nu staat het quite.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:56 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    LostDreamz = Winged


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Ik ga hier ook weer aan meedoen vanaf korgen krijgen jullie posts :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sirens -> Carmenta btw XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oh ik was hier zelfs nog prisoner. Naja carmenta dus XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Caton “Cato” Aperire Eldridge Reagan || Apollo || 14 || Paviljoen

    Ik ging wat opgewekter dan vorige dagen naar het paviljoen, ‘k weet niet waarom. Zoals de traditie gaat pakte ik een bord en schepte mijn eten op, gooide er een deel van in het vuur, voor de goden, en ging aan mijn tafel zitten. Opgewekt begon ik te eten.


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [Waaauw... Dit leeft dus nog. o.o Sorry dat ik zo inactief ben, peeps. School is killing meh. -.- Net als vele andere RPG's. xd]


    help

    Gallymogger schreef:
    [Waaauw... Dit leeft dus nog. o.o Sorry dat ik zo inactief ben, peeps. School is killing meh. -.- Net als vele andere RPG's. xd]


    Don't be like the rest of them, darling

    Cali

    Ik pak mijn eten gooi wat in het vuur en ga aan tafel zitten, ik eet rustig mijn eten op en daarna ga ik weer naar de stallen. Ik ben van plan om op een pegasus te rijden, ik heb het nopg nooit gedaan maar nu ik al weken op paarden rijd moet het wel gaan toch?


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"