• De Tweede Wereldoorlog was niet alleen veroorzaakt door Hitler, maar grotendeels door kinderen van de drie Griekse oppergoden; Zeus, Poseidon en Hades. De kinderen hadden zoveel macht dat ze een veel te hoge dunk van zichzelf hadden maar ook hun krachten niet onder controle konden houden. Om wille van die gebeurtenis, maar ook om wille van een profetie, sloten de Grote Drie een pact;

    "Een halfbloed, kind van een Grote god
    Wordt zestien ondanks zijn hachelijk lot
    Aanschouwt de wereld door de slaap geveld,
    Het vervloekte staal oogst de ziel van de held.
    Door een enkele keus zijn zijn dagen geteld.
    De triomf of teloorgang wacht het Olympisch veld."


    Een pact dat geen van de drie ooit nog kinderen zou krijgen. Nu is het het jaar 2017. De voorspelling is uitgekomen alsook een tweede voorspelling, maar na al die voorspellingen hebben de Grote Drie besloten dat het misschien beter is om het gewoon wat rustiger aan te doen en geen kinderen meer te krijgen, ook omdat hun echtgenotes meestal wat ongedurig worden. Alles gaat in Kamp Halfbloed zijn normale gang, de kinderen worden getraind en op queesten gestuurd als dat nodig is. Maar zijn ze wel allemaal sterk genoeg om het kamp te overleven?

    (...)

    REGELS:
    -Je neemt geen acties van iemand anders over.
    -16+ is NIET toegelaten.
    -OOC tussen haakjes.
    -Kamp Halfbloed is groot, dus zet even bij je naam en goddelijke ouder waar je bent, ander wordt het chaotisch.
    -Enkel Clarisse en Stornoway kondigen activiteiten zoals wagenraces en vlaggenroof aan.
    -Enkel Clarisse en Stornoway maken nieuwe topics aan, behalve als geen van beiden online is, dan mag de laatste die gepost heeft dat doen.
    -Als je langer dan twee dagen niet online kan komen, dan vraag je om een queeste.
    -Alsjeblief geen mindere goden, alleen Olympische ouders.
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Meneer D. [Dionysus, die kampleider is] en Chiron worden door mij [Stornoway] gespeeld.
    -Saters en overige goden worden door iedereen gespeeld, maar je vraagt het eerst aan Stornoway of Clarisse als je een god op bezoek wilt laten komen, dat doen ze namelijk niet vaak.
    -Geen oneliners.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Altijd naam, gebouw en plaats weergeven aan het begin van een post.
    -Met uitschelden BINNEN de RPG heb ik niets.
    -Ik ben er echt heel erg streng op als er iemand buitengesloten of gepest wordt, neem dat van me aan.
    -Poeh is in charge over het topic als Clarisse en Stornoway er niet zijn.

    In te vullen:
    Naam en voornaam:
    Gebouw:
    Leeftijd:
    [Tussen de 12 en de 18]
    Uiterlijk: [Foto+ uitleg]
    Karakter:
    Familie:
    Tijd op Kamp Halfbloed:
    Probleelm/Slechte karaktertrek:
    Extra:


    Personages:

    Nu kunnen er nog personages bij komen bij elk gebouw :]

    Aphrodite (liefde, vruchtbaarheid, schoonheid en beschermster van fauna en flora)
    -Julian Emilio Myles||17|| Clarisse
    -Naiya Vanity||15||Gebouwaanvoerder||Escritura
    -Madison Julliet Robinson||16||MoccaSins


    Apollo (orakel, boogschieten, ziekte en gezondheid, muziek, dichtkunst en de zon)
    -Connor Spacer||17||Gebouwaanvoerder||Alladin
    -Rhiannon "Ryan" Samantha Chapman||16||Stornoway
    -Silva Apricis||16||WiccedWitch
    -Caton “Cato” Aperire Eldridge Reagan||14||FlowingFancy


    Ares (oorlog, krijgslust)
    -Hunter Celestin||18||Poeh
    -Fayenna "Fay" Quinn Kingsley||16||Gebouwaanvoerder||Clarisse
    -Ameliah Kaia Xanthe||16||Aragog - Op queeste
    -Daniël Emilio Scagotti||17||WillNotLearn


    Demeter (landbouw en graan)
    -Damian Collin Singer||13||Clarisse
    -Cynthia Molly Penning||17||Gebouwaanvoerder||Poeh
    -Cali Betemé||14||LostDreamz


    Dionysus (wijn en feesten)
    -Aiden Michaël Damis||18||Gebouwaanvoerder||Prisoner
    -Allison Rosa Billington||17||Aragog
    - Op queeste

    Hephaistos (smeedwerk, vuur en ambachten)
    -JNathan Edward King||18||WillNotLearn
    -Aurelia Solana Denealy||17||Gebouwaanvoerder||Khedira
    -Philomena Amare Xaveniya||17||Prisoner


    Hermes (handel, verkeer, dieven, boodschapper van de goden)
    -Alec Morgani||17||Escritura
    -Fely Anpé Hendea||16||Gebouwaanvoerder||AlimaWeasly
    -Liselore Moneros||14||LostDreamz
    -Liam Drake Stones||16||NightVision


    Athena (wijsheid, strategie, krijgskunst en het handwerk)
    -Alexander "Alex" Damian Abernathy||17||Gebouwaanvoerder||Stornoway
    -Elise Helena Castle||15||Stornoway
    -James Charles Woodstan||17||Alladin

    -Olivia Willow Sagesse||16||Bisous

    Rollenstory
    Rollentopic

    VRAGEN MOGEN ALTIJD GESTELD WORDEN EN HET IS ALTIJD MOGELIJK OM MEE TE DOEN.


    Misschien moet ik hier even aan toevoegen dat Kamp Halfbloed niet mijn idee was, maar een kamp uit de geweldige reeks "Percy Jackson" van Rick Riordan, het hele idee van de goden die een pact sluiten en de profetie zelf ook, behoren aan hem toe.


    SAMENVATTING: Het is ochtend, iedereen moet gaan eten en het Ares- en Apollogebouw moet de hele dag keukencorvee doen. Wat dus 's morgens, 's middags en 's avonds is. Momenteel zijn de kampers vrij en zijn de meeste bezig met hun wagen voor de wagenraces.

    Al gemaakte teams voor de wagenraces:

    TEAM 1:
    -Molly || Demeter
    -James || Athena

    TEAM 2:
    -Rhiannon || Apollo
    -Aurelia || Hephaistos

    TEAM 3:
    -Alexander || Athena
    -Olivia || Athena

    TEAM 4:
    -Daniël || Ares
    -Hunter || Ares

    TEAM 5:
    -Fayenna || Ares
    -Liselore || Hermes

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 11:01 ]

    Sif goes Clarisse!

    Clarisse schreef:
    Sif goes Clarisse!


    Love ur name. ^^


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    (...)

    Love ur name. ^^


    Thank you(:

    |ALLADIN!! ): |


    kindness is never a burden.

    Silva Apricis||16||Apollo||Nog steeds op de banken wachtend tot dat de wagenrace gaat beginnen.
    Ik kijk naar de steentjes in de arena, wanneer gaat de wagenrace nou toch beginnen? Ik trek een pruillipje terwijl ik wacht. Ik heb een hekel aan wachten. Laat ik dan maar iets anders gaan doen. Uit mijn zak haal ik een rol perkament en begin de tekst te bestuderen. Het is een tekst van een liedje dat ik graag wil kennen. Zachtjes begin ik te zingen.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Ik doe straks alle changements dingen, nu heb ik geen tijd]


    help

    [Gaan we nog verder?]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    WiccedWitch schreef:
    [Gaan we nog verder?]


    [Zou ik wel willen als er meer mensen online waren. xd]


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    [Zou ik wel willen als er meer mensen online waren. xd]


    [Goedenavond, ik ben nogal laat, ik uhm... nou ja laten we zeggen dat mijn huid knalrood is en mijn maag zeer goed gevuld..]

    |Ik vertrek woensdag op vakantie maar als de wagenraces in die twee weken doorgaan mag Alladin en WillNotLearn Molly en Hunter overnemen. |


    kindness is never a burden.

    Caton “Cato” Aperire Eldridge Reagan || Apollo || 14 || Pavilioen

    Ze glimlachte en ging naast me zitten. ‘Philomena, kleintje,’ stelde ze zichzelf voor en glimlachte opnieuw. ‘Cato, toch?’ ‘Ja, ja Cato,’ antwoorde ik.


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Philomena Artemis Artemiya || 17||Hephaistos || Paviljoen

    'Just call me Philo, maar zeg eens. Wat doe je hier nog ?' Meeste mensen zouden nu bij het kampvuur zitten. Ik niet echt, tenminste. Niet altijd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik ga maar weer wat leven in dit topic blazen xd, iemand die toevallig iets met Fay of een van mijn andere charries wil doen?]

    Fayenna Quinn Kingsley | 16 | Ares - Aanvoerder | Ares Gebouw.

    Fay staart naar de delen op de grond. Daarna zucht ze diep. Ze doet haar haar in een rommelige knot en begint snel te werken. Als ze klaar is bevestigd Fay het aan de wagen, samen met paar haakjes waar een hamer in ligt, voor het geval haar eerste plan niet werkte. Ze grijnst en veegt met de rug van haar hand over haar voorhoofd. Ze pakt een doek en begint de wagen een beetje op te poetsen.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 20:52 ]

    Caton “Cato” Aperire Eldridge Reagan || Apollo || 14 || Pavilioen

    ‘Just call me Philo, maar zeg eens. Wat doe je hier nog ?’ ‘Nou, Philo, ik heb geen vrienden en heb geen zin in marshmallows dus heb ik geen reden om naar het kampvuur te gaan.’ Antwoorde ik op haar vraag. Nu stelde ik mijn vragen: ‘Uit welk gebouw kom jij eigenlijk? En je leeftijd? En waarom…..’ weet iedereen mijn naam? Maakte ik in gedachte mijn vraag af.


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Liselore|Hermes|14|rond het Ares gebouw

    Ik loop net het Ares gebouw uit als ik bedenk dat ik geen enkel idee heb waar Molly en James zitten. Ik loop terug het gebouw in om het aan Fay te vragen. Eenmaal binnen zie ik haar naar een aantal losse onderdelen op de grond staren 'Fay heb jij enig idee waar de anderen altijd zitten, als gebouwaanvoerder die hier waarschijnlijk veel meer weet van de mensen en alles?'


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"