• De Tweede Wereldoorlog was niet alleen veroorzaakt door Hitler, maar grotendeels door kinderen van de drie Griekse oppergoden; Zeus, Poseidon en Hades. De kinderen hadden zoveel macht dat ze een veel te hoge dunk van zichzelf hadden maar ook hun krachten niet onder controle konden houden. Om wille van die gebeurtenis, maar ook om wille van een profetie, sloten de Grote Drie een pact;

    "Een halfbloed, kind van een Grote god
    Wordt zestien ondanks zijn hachelijk lot
    Aanschouwt de wereld door de slaap geveld,
    Het vervloekte staal oogst de ziel van de held.
    Door een enkele keus zijn zijn dagen geteld.
    De triomf of teloorgang wacht het Olympisch veld."


    Een pact dat geen van de drie ooit nog kinderen zou krijgen. Nu is het het jaar 2017. De voorspelling is uitgekomen alsook een tweede voorspelling, maar na al die voorspellingen hebben de Grote Drie besloten dat het misschien beter is om het gewoon wat rustiger aan te doen en geen kinderen meer te krijgen, ook omdat hun echtgenotes meestal wat ongedurig worden. Alles gaat in Kamp Halfbloed zijn normale gang, de kinderen worden getraind en op queesten gestuurd als dat nodig is. Maar zijn ze wel allemaal sterk genoeg om het kamp te overleven?

    (...)

    REGELS:
    -Je neemt geen acties van iemand anders over.
    -16+ is NIET toegelaten.
    -OOC tussen haakjes.
    -Kamp Halfbloed is groot, dus zet even bij je naam en goddelijke ouder waar je bent, ander wordt het chaotisch.
    -Enkel Clarisse en Stornoway kondigen activiteiten zoals wagenraces en vlaggenroof aan.
    -Enkel Clarisse en Stornoway maken nieuwe topics aan, behalve als geen van beiden online is, dan mag de laatste die gepost heeft dat doen.
    -Als je langer dan twee dagen niet online kan komen, dan vraag je om een queeste.
    -Alsjeblief geen mindere goden, alleen Olympische ouders.
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Meneer D. [Dionysus, die kampleider is] en Chiron worden door mij [Stornoway] gespeeld.
    -Saters en overige goden worden door iedereen gespeeld, maar je vraagt het eerst aan Stornoway of Clarisse als je een god op bezoek wilt laten komen, dat doen ze namelijk niet vaak.
    -Geen oneliners.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Altijd naam, gebouw en plaats weergeven aan het begin van een post.
    -Met uitschelden BINNEN de RPG heb ik niets.
    -Ik ben er echt heel erg streng op als er iemand buitengesloten of gepest wordt, neem dat van me aan.
    -Poeh is in charge over het topic als Clarisse en Stornoway er niet zijn.

    In te vullen:
    Naam en voornaam:
    Gebouw:
    Leeftijd:
    [Tussen de 12 en de 18]
    Uiterlijk: [Foto+ uitleg]
    Karakter:
    Familie:
    Tijd op Kamp Halfbloed:
    Probleelm/Slechte karaktertrek:
    Extra:


    Personages:

    Nu kunnen er nog personages bij komen bij elk gebouw :]

    Aphrodite (liefde, vruchtbaarheid, schoonheid en beschermster van fauna en flora)
    -Julian Emilio Myles||17|| Clarisse
    -Naiya Vanity||15||Gebouwaanvoerder||Escritura
    -Madison Julliet Robinson||16||MoccaSins


    Apollo (orakel, boogschieten, ziekte en gezondheid, muziek, dichtkunst en de zon)
    -Connor Spacer||17||Gebouwaanvoerder||Alladin
    -Rhiannon "Ryan" Samantha Chapman||16||Stornoway
    -Silva Apricis||16||WiccedWitch
    -Caton “Cato” Aperire Eldridge Reagan||14||FlowingFancy


    Ares (oorlog, krijgslust)
    -Hunter Celestin||18||Poeh
    -Fayenna "Fay" Quinn Kingsley||16||Gebouwaanvoerder||Clarisse
    -Ameliah Kaia Xanthe||16||Aragog - Op queeste
    -Daniël Emilio Scagotti||17||WillNotLearn


    Demeter (landbouw en graan)
    -Damian Collin Singer||13||Clarisse
    -Cynthia Molly Penning||17||Gebouwaanvoerder||Poeh
    -Cali Betemé||14||LostDreamz


    Dionysus (wijn en feesten)
    -Aiden Michaël Damis||18||Gebouwaanvoerder||Prisoner
    -Allison Rosa Billington||17||Aragog
    - Op queeste

    Hephaistos (smeedwerk, vuur en ambachten)
    -JNathan Edward King||18||WillNotLearn
    -Aurelia Solana Denealy||17||Gebouwaanvoerder||Khedira
    -Philomena Amare Xaveniya||17||Prisoner


    Hermes (handel, verkeer, dieven, boodschapper van de goden)
    -Alec Morgani||17||Escritura
    -Fely Anpé Hendea||16||Gebouwaanvoerder||AlimaWeasly
    -Liselore Moneros||14||LostDreamz
    -Liam Drake Stones||16||NightVision


    Athena (wijsheid, strategie, krijgskunst en het handwerk)
    -Alexander "Alex" Damian Abernathy||17||Gebouwaanvoerder||Stornoway
    -Elise Helena Castle||15||Stornoway
    -James Charles Woodstan||17||Alladin

    -Olivia Willow Sagesse||16||Bisous

    Rollenstory
    Rollentopic

    VRAGEN MOGEN ALTIJD GESTELD WORDEN EN HET IS ALTIJD MOGELIJK OM MEE TE DOEN.


    Misschien moet ik hier even aan toevoegen dat Kamp Halfbloed niet mijn idee was, maar een kamp uit de geweldige reeks "Percy Jackson" van Rick Riordan, het hele idee van de goden die een pact sluiten en de profetie zelf ook, behoren aan hem toe.


    SAMENVATTING: Het is ochtend, iedereen moet gaan eten en het Ares- en Apollogebouw moet de hele dag keukencorvee doen. Wat dus 's morgens, 's middags en 's avonds is. Momenteel zijn de kampers vrij en zijn de meeste bezig met hun wagen voor de wagenraces.

    Al gemaakte teams voor de wagenraces:

    TEAM 1:
    -Molly || Demeter
    -James || Athena

    TEAM 2:
    -Rhiannon || Apollo
    -Aurelia || Hephaistos

    TEAM 3:
    -Alexander || Athena
    -Olivia || Athena

    TEAM 4:
    -Daniël || Ares
    -Hunter || Ares

    TEAM 5:
    -Fayenna || Ares
    -Liselore || Hermes

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 11:01 ]

    Stornoway schreef:
    (...)

    Goed idee. Zorgt voor wat actie. Maar geen nood, ik ga binnenkort wel een of andere aanval van monsters doen en dan mag iedereen groepjes van drie tot en met vijf maken om op queeste te gaan in Manhattan en samen te werken om het een of ander te doen.


    gelukkig ben je er weer :) ik kon nietecht verder :$


    ~

    Caton “Cato” Aperire Eldridge Reagan || Apollo || 14 || Zee/Stallen

    ‘Hey, Cato, was het niet?’ hoorde ik iemand achter me zeggen. Ik keek om en zag een jongen van mijn leeftijd achter mij aan rijden. ‘Ja dat klopt, kom maar gewoon naast me rijden dat is handiger,’ zei ik terwijl ik Wabitha iets langzamer liet lopen. ‘En wat is jouw naam?’

    Caton “Cato” Aperire Eldridge Reagan || Apollo || 14 || Pavilioen

    Nadat ik de afwas voor het middageten had gedaan dacht ik terug naar vanmorgen. Er was een jongen toen ik aan het paardrijden was naast me komen rijden. Hij wist kennelijk mijn naam al en ik moest hem dus weer vragen, Cali, zo heette hij. Die naam had ik nog nooit eerder gehoord. Ik zat erover te denken om hem te vragen of hij met mij de wagenrace wou doen ik menner, hij verdediger.

    [zal ik dan maar weer beginnen want ik vind het een leuk RPG en heb er geen zin in dat deze stopt]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 22:44 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Help, ik weet niet wat ik moet doen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alladin, i'm waiting for you... ):


    kindness is never a burden.

    [ik heb mijn poppetje(Caton "Cato" ) net vrij gespeeld/geschreven dus als je naar mijn jongen toe wil: hij zit voor het pavilioen naar het uitzicht te kijken]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 22:58 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [ She's coming ! wie is het ? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    [ She's coming ! wie is het ? ]


    [Cato van Apollo]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    -Philomena Amare Xaveniya||17||Paviljoen

    Pfft, ik was toegetakeld. Ik was verschrikkelijk moe en liep rustig naar het paviljoen, wat normaal mijn plekje was. De weg door kon ik even mijn gedachte niet afhouden van de Hermes jongen die ik bij de klimmuur tegenkwam, Alec. Hij had wel wat in zich, alleen moest hij het hier eerst zien te overleven.
    Toen ik er aankwam zag ik een gedaante zitten. Ik fronste, normaal zaten hier nu rond dit tijdstip geen mensen. Ik kuchte en ging tegen de rand staan. 'Ik dacht dat ik de enige was die hier rond dit tijdstip gebruik van maakte.' zei ik nonchalant.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Caton “Cato” Aperire Eldridge Reagan || Apollo || 14 || Pavilioen

    ‘Ik dacht dat ik de enige was die hier rond dit tijdstip gebruik van maakte,’ zei een meisjes stem. ‘Dan had je het fout zei ik terwijl ik opkeek. Ik zag er een ouder meisje staan misschien van Dementer? Nee, zal wel niet. ‘Hoe heet je?’ zei ik vlug want ik wou wel iedereen kennen bij naam.


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [Ik moet nu slapen. Morgenochtend doe ik de wagenraces, goed? Kunnen de mensen die nu nog wakker zijn misschien wat inactieve mensen waarschuwen? ^^ I would be gratefull if you did]


    help

    [ik ben morgen jarig en moet gaan slapen ook al zou ik dat wel willen doen maar ik denk dat ik morgenochtend er wel een paar waarschuw]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    -Philomena Amare Xaveniya||17||Hephaistos||Paviljoen

    Ik glimlach en ga naast hem zitten. Hij zag er jong uit. 'Philomena, kleintje.' zei ik en glimlachte. Het uitzicht zag er weer prachtig uit en ik keek de kleine aan. 'Cato, toch?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Stornoway schreef:
    [Ik moet nu slapen. Morgenochtend doe ik de wagenraces, goed? Kunnen de mensen die nu nog wakker zijn misschien wat inactieve mensen waarschuwen? ^^ I would be gratefull if
    you did]

    [Gaan WIj dan ookweer verder met onze dan? :)]


    ~

    [op moccasins profiel staat dat ze t/m 30 juli op vakantie is.]

    [bisous --> stiles]
    [escitura --> angelite]

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 9:29 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Stornoway schreef:
    [Ik moet nu slapen. Morgenochtend doe ik de wagenraces, goed? Kunnen de mensen die nu nog wakker zijn misschien wat inactieve mensen waarschuwen? ^^ I would be gratefull if you did]


    Hoelaat gaan we de wagenraces doen dan? Ik zit namelijk ongeveer tot 4/5 uur (VERPLICHT) op 't strand en ik wil er wel bij zijn, dus dan kan ik m'n telefoon desnoods meenemen.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 10:44 ]