• Ik heb voor de 2e (de 1e keer was met té oude verf en té slechte kwasten) keer in mijn hele leven even lopen kliederen met olieverf (: En dit is het geworden:



    En dit was mijn eerste officiële keer:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 16:39 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hij is echt heel mooi.


    The odds are néver in our favor.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik wou dat ik goed was met waterverf, want dat is heel gaaf als ondergrond voor je tekening van potlood (:

    Ik vind waterverf fijn omdat het niet zo fel is en storend aan je ogen laat maar zeggen.. Ik kan wel omgaan met waterverf alleen een beetje jammer dat ik niet meer zo goed kan vormen.. Ik heb echt al een jaar niets meer getekent of geschilderd en ik weet niet meer waar ik het moet oppakken dus ik ben gister maar begonnen aan een doornroosje en net vroeg Arena ook voor tekenaars dus die heb ik ook geprobeerd maar het lukt me niet meer (no_chears)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dat is echt mooi ._. (ik kan het al helemaal niet)


    Shoganai i ne~

    Wauw, en dat is pas de 2e keer? Ik wou dat ik dat kon, bij mij zou het een rode bol met een bruine veeg zijn ;o

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 18:58 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Wauw, ik doe je dat niet na.

    Opeens heb ik heel erg zin om te verven door dit topic. Ik weet wat ik morgen kan doen:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sid schreef:
    Wauw, en dat is pas de 2e keer? Ik wou dat ik dat kon, bij mij zou het een rode bol met een bruine veeg zijn ;o


    Ja, echt de 2e keer (:
    De 'eerste' keer hadden we te oude verf en kwasten die al zo oud waren dat de haren aan elkaar geplakt waren, dus dat strand was mijn eerste échte keer, omdat ik toen nieuwe verf had gekregen en kwasten (:

    Maar geloof me, die appel was een heel gedoe :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wauw, mooi!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Whuut, echt heel erg gaaf!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Kliederen zou ik het niet kunnen noemen. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Endure schreef:
    (...)

    Ja, echt de 2e keer (:
    De 'eerste' keer hadden we te oude verf en kwasten die al zo oud waren dat de haren aan elkaar geplakt waren, dus dat strand was mijn eerste échte keer, omdat ik toen nieuwe verf had gekregen en kwasten (:

    Maar geloof me, die appel was een heel gedoe :P


    Ik noem het talent ;D


    Home is now behind you. The world is ahead!