• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland
    TOPIC 5!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 7:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Milena Ruby Night

    Ik ben het wachten echt zat nu. Het werd tijd voor actie, anders kwam ik hier nooit weg. Ik probeer zo dicht mogelijk bij Tiger Lily en Grote Panter in de buurt te komen. Dan trek ik een sprintje en ruk de hoofdtooi van Grote Panters hoofd af. Ik ren weg met de tooi, in de hoop dat Tiger Lily me zal volgen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Lune Kate Stuward

    'Ja, hij was de enige jongen die echt lief voor mij was' zeg ik en de volgende traan komt. 'Niemand zag mij staan, maar hij was lief en zorgzaam' zeg ik en ik kijk naar mijn handen die op mijn schoot liggen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Katelyn
    'En jij wil hem opgeven omdat zijn vader jouw niet zo mogen. Lune kijk me aan.' zeg ik gebiedend. 'Heeft Juliet Romeo laten staan omdat zij een capulet was en hij een Montague? Nee Lune. Ze bleven bij elkaar ook al keurden hun families dat niet goed.' zeg ik. Ik hou van Shakespear. En dit verhaal is goed met deze situatie te vergelijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Shakespeare! Hihi xD]

    Tiger Lily
    "NEEE! Kom hier!" Zonder erbij na te denken ren ik Milena achterna. "Geef de tooi terug, Milena!" Ik ren de piraat achterna en volg haar het bos in. Al snel ben ik Milena kwijt. "MILENA!! KOM TERUG MET DIE TOOI!" Razend kijk ik in de rondte. Ik sta alleen in het bos en Milena is nergens te zien. Als ik haar te pakken kreeg, dan was ze zuur!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 20:55 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    LostMagic schreef:
    [bored...]


    [Is Lene al terug? De winkels zijn nu toch al lang gesloten. XD Sorry dat ik zo zaag.]


    help

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Indianendorp
    "Wel... Dat was raar", mompelt Rhi als Milena de bosjes komt uitgesprongen om Grote Panters tooi af te nemen. Ze grinnikt een beetje als Tiger Lily begint te schreeuwen en Milena achterna rent.


    help

    [SHAKESPEARE! Nu ga ik dus als Shakespeare beginnen praten, just so you know.]


    help

    Lune Kate Stuward

    'Ik weet het zucht ik, ik ga hem morgen zoeken' zeg ik en ik glimlach fake. 'Owja, Katlyn dit is Leila, Leila dit is Katelyn' zeg ik en Leila steekt haar hand uit. Ik glimlach even en neem dan een slok van mijn thee.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Gaat Tink er eigenlijk ooit bij komen?]


    help

    Katelyn
    Ik steek mijn wijsvinger naar Leila uit en schud haar zo de hand.
    'Kom je terug naar de jongens of niet?' vraag ik zachtjes en drink wat van de thee. Het is hier zoveel rustiger dan bij hen. Ik glimlach even zwak als ik iets besef. Wendy heeft Peter en Lune heeft die jongen. De andere zullen ook wel plots de prins van hun dromen tegenkomen maar wat doe ik hier? De enige prins die ik al tegen ben gekomen heeft me gebroken in Londen vorige week.
    Ik adem diep in. Hier is geen Jorden dus hier ga ik me ook niet opjagen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [YAAAAAAAAAAAAAAY! LENE IS TERUUUUUUUUUG! *maakt vreemd dansje*]


    help

    |Kaaaan ik een samenvatting krijgen? (A) |


    kindness is never a burden.

    {Curly heeft de hele tijd toe staan kijken, terwijl Tiger Lily ruzie maakte met Rhiannon. Jullie staan nu nog steeds tegenover Grote Panter (het opperhoofd) die niet blij is met jullie in de buurt van het indianendorp. Tiger Lily is zojuist weggerend, aangezien Milena de hoofdtooi heeft gestolen! en de rest weet ik niet zo goed xD

    Oh en Milena heeft Lune en Gale gebroken, die durven nu niet meer samen te zijn:$]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 21:17 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Yuffie schreef:
    Tiger Lily
    "Ik weet waarvan?" Oh help, ze bracht me zo in de problemen bij vader. Ik moest ervoor zorgen dat vader niets wist van Gale. Dat zou ik vreselijk vinden voor Pacuatha. "Wie is hij? Ik volg je niet. Het indianendorp is verboden terrein, heeft Hook jullie dat nooit geleerd?"

    Milena Ruby Night
    Ik hoor het opperhoofd nog vanaf hier schreeuwen. Welke sukkel had zich in de buurt van het dorp gewaagd? Ik loop richting het indianendorp, waar ik Tiger Lily, het opperhoofd en Rhiannon tegenkom. "Wat doe je hier, Rhiannon? Kom mee, sukkel!" Ik kijk het meisje venijnig aan en loop terug het bos in. Fijn, wie moest ik nou weer uit de penarie redden. Ik blijf even staan en kijk achterom om te kijken of Rhiannon wel volgt.


    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Indianendorp
    "Oh. Spelletjes. Ik hou van spelletjes, ik vraag me af of Gale dat ook doet. Is hij jouw vriendje, of dat van je zus? En nee, Hook leert ons nooit iets. En als hij dat zou doen, dan heb ik zijn studies niet nodig", zegt Rhi verveeld.
    "Wat doe je hier, Rhiannon? Kom mee, sukkel!", roept een stem plots.
    "Sinds wanneer word ik Rhiannon genoemd? Ik haat die naam. En ga jij maar, ik kom wel. Volgens mij wilt het stamhoofd eerst weten hoe het met Gale zit."


    Tiger Lily
    "Ik heb geen idee waar ze het over heeft, echt vader." Ik begin een beetje in paniek te raken. Ze wou maar niet weg en Rhiannon wist iets over Gale. Ik moest Pacu uit de problemen krijgen, dit verdiende ze niet! Een beetje in paniek kijk ik om naar Milena. Waarom hielp ze me niet? Nee, natuurlijk hielp ze me niet, ze was een piraat! Ik haat piraten! Ik spande opnieuw mijn boog. "Je gaat nu of ik laat deze los."


    Dit hierboven is zo'n beetje soort van samenvatting, want meer hoef je niet echt te weten, behalve dat Rhi heel erg brutaal deed tegen Tiger Lily, Pacu en het stamhoofd. En dit is mijn laatste laatste post:

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Indianendorp
    "Wel... Dat was raar", mompelt Rhi als Milena de bosjes komt uitgesprongen om Grote Panters tooi af te nemen. Ze grinnikt een beetje als Tiger Lily begint te schreeuwen en Milena achterna rent.


    Ik kan je alleen maar dit zeggen en dat Lune en Gale zowat een beetje ruzie hebben als Bryson en Avalon in Divine Campus. xd Behalve dan dat deze ruzie is omdat Gale zoon van Hook is.


    help

    |Dus Grote Panter is boos op Ryan én Curly? Of enkel op Ryan? XD Just have to know. |


    kindness is never a burden.