• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland
    TOPIC 5!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 7:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Yuffie schreef:
    {Curly heeft de hele tijd toe staan kijken, terwijl Tiger Lily ruzie maakte met Rhiannon. Jullie staan nu nog steeds tegenover Grote Panter (het opperhoofd) die niet blij is met jullie in de buurt van het indianendorp. Tiger Lily is zojuist weggerend, aangezien Milena de hoofdtooi heeft gestolen! en de rest weet ik niet zo goed xD

    Oh en Milena heeft Lune en Gale gebroken, die durven nu niet meer samen te zijn:$]


    [EN DAAROM MOETEN CURLEY EN RHI EERSTES ZIJN. XD]


    help

    [Ik heb een splinter. :/]


    help

    [Alleen op Rhyan, aangezien ze piraat is. en als hij merkt dat jij met haar omgaat, dan ook op jou!]


    It's never gonna happen, Guys.

    Yuffie schreef:
    [Alleen op Rhyan, aangezien ze piraat is. en als hij merkt dat jij met haar omgaat, dan ook op jou!]


    [Huh? Dit hierboven ^ snap ik niet echt.]


    help

    Jarvis schreef:
    (...)

    [Huh? Dit hierboven ^ snap ik niet echt.]


    [Oh. Nevermind. En ondertussen is het zo'n beetje Rhi geworden. xd Maar je kunt ook doen dat Curly superboos wordt omdat ze zo brutaal doet tegen het stamhoofd. xd]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 21:22 ]


    help

    | Bedankt om dat mee te delen, Marthe. Misschien moet je die splinter eruit halen? xD |
    Curly. | Indianendorp.
    Curly maakte een kleine buiging. "Grote Panter, ik heb deze piraat hier meegenomen." zei hij. "Ze hoort bij mij, ik beloof dat ze zich gedraagt." Curly wierp even een blik op Ryan.

    |Volgens mij ben ik mee. Is iets verkeerd, please zeg het dan. _O_ |

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 21:25 ]


    kindness is never a burden.

    [Poeh vroeg op wie Grote panter boos is. Tot nu toe alleen op Rhiannon aangezien ze een piraat is. Alleen daarom heeft hij al een hekel aan haar. Maar als hij merkt dat Curly met Rhiannon omgaat, mag hij hem ook niet meer. Snap je het nu?]


    It's never gonna happen, Guys.

    Poeh schreef:
    | Bedankt om dat mee te delen, Marthe. Misschien moet je die splinter eruit halen? xD |
    Curly. | Indianendorp.
    Curly maakte een kleine buiging. "Grote Panter, ik heb deze piraat hier meegenomen." zei hij. "Ze hoort bij mij, ik beloof dat ze zich gedraagt." Curly wierp even een blik op Ryan. "En over Gale, hij is een goede vriend van mij. Tiger Lily is in goeie handen."

    |Volgens mij ben ik mee. Is iets verkeerd, please zeg het dan. _O_ |


    [Oeps.]


    help

    [Tiger Lily is helemaal niet in goede handen XD ze is achter Milena aangerend.. :O Die is één van de gevaarlijkste piraten xD en over Gale. Grote panter mag dat niet weten. Gale is op het moment niet in de buurt. Die ligt gebroken in zijn boomhut. Hij is vrienden met Pacu, niet met Tiger Lily]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 21:25 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Lune Kate Stuward

    'Nee ik denk het niet...' zeg ik twijfelend en ik kijk haar aan. 'Blijf ook hier!' zeg ik blij en ik kijk haar vragend aan. Ik zal morgen wel wat fruit halen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Yuffie schreef:
    [Tiger Lily is helemaal niet in goede handen XD ze is achter Milena aangerend.. :O Die is één van de gevaarlijkste piraten xD]


    |Damn, ben niet mee. Ach dan verwijder ik die laatste zin lekker. xD |


    kindness is never a burden.

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Indianendorp
    "Ik beloof dat ze zich gedraagt", zegt Curly.
    "Ja, dat beloof ik", zegt Rhi met een braaf knikje. "Voor de rest dan toch."

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 21:25 ]


    help

    Katelyn
    'Oke.' zeg ik vrolijk. 'Morgen geen school!' roep ik iets te enthousiast uit waardoor de helft van mijn thee op de grond valt. 'Oeps?' zeg ik lachend en doe mijn sjaaltje af om de vloer te boenen. 'Zo die is nu officieel benoemt tot vot.' lach ik erachter. 'Lune mag ik morgen mee naar je prins.' glimlach ik. 'Ik wil wel weten wie één van mijn vriendinnen van me afneemt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [En trouwens, ik kan die splinter er niet uithalen. Hij is ingegroeid. :/ En ik wil eens naar de Lost Boysboom. XD]


    help

    [Jullie komen alsnog niet lang Grote Panter :) Doe maar alsof ie bezorgd is om Tiger Lily ofzo, dan kun je hem weer weg later uit het verhaal}

    Milena Ruby Night
    "Zoek je deze?" Ik kom uit het donker tevoorschijn en hou de tooi in mijn rechterhand, vlak voor haar neus. Ik sta op twee meter afstand van Tiger Lily. "Dit doe ik ermee." Ik laat het vallen en stamp er een paar keer op. Ik grijp Tiger Lily daarna bij het boord van haar jurk. "En nou ga je met mij mee of je wilt of niet."


    It's never gonna happen, Guys.