• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland
    TOPIC 5!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 7:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Ik glimlach naar hem. 'Een school is een gebouw met allemaal kamers. En in die kamers zijn tafels en stoelen en op een school leer je' zeg ik lief en ik kijk even naar de zee.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    'Jouw wereld klinkt zoveel beter dan de mijne.' zucht ik. 'Ik zit hier vast op dit eiland of op het schip en jij kan naar school gaan en weet ik veel wat daar allemaal nog is.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    'Geloof me, daar is het niet leuk. Alles moet op tijd. Je moet netjes doen en je wordt...'. Ik stop midden in mijn zin en kijk weg. Tot mijn grote schrik zie ik Miss Night staan. Ik kijk haar bang aan en trek wit weg.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Verbaast kijk ik om als ik Lune wit zie wegtrekken. 'Milena.' grom ik en kijk kwaad naar Milena die ons staat aan te staren. 'Wat doe je hier!' roep ik naar haar. 'Ga iemand anders irriteren!'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Milena Ruby Night

    Ik zie dat Gales vriendinnetje me ontdekt heeft. En als snel draait ook Gale zich om. Ik zwaai vrolijk richting hem. "Wat doe je hier?! Ga iemand anders irriteren!" hoor ik hem roepen. Het klinkt nogal boos, maar ik negeer het. Ik loop dichterbij, totdat ik op kleine afstand van het stel sta. "Ach, kom op Gale. Dat is nou niet eens aardig. Ga je me niet eens voorstellen aan je nieuwe vriendin? Dat vind ik nou spijtig."

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:34 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Gale Darser
    'Je kent Lune al. Je bedreigde haar.' help ik haar herinneren en trek Lune beschermend achter me. 'Wat doe je hier? Kan je ons gewoon niet met gerust laten?!'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Milena Ruby Night

    "Ah! Ik herkende haar al bijna niet in die jurk. Was erg gezellig op het schip toch, vond je ook niet?" Grijnzend kijk ik naar Gale. "Ik zoek Madison.. En je vader!" vervolg ik snel. Hihi, dat laatste was helemaal niet waar, maar ik wist hoeveel moeite Gale deed niet door Hook betrapt te worden. "Heb jij ze gezien? Ik kan ze maar niet vinden en ik weet zeker dat ze hier ergens moeten zijn!" doe ik schijnheilig aardig tegen Gale.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:43 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    DreamerN schreef:
    (...)
    {haha, ik had toch nog een gesprek met Nibs af te maken :] waar is hij?
    Eärwen is in de lucht, dus eigenlijk kan ze bijna overal opduiken waar ze wilt.}

    Eärwen

    De wind die voor mijn haar waaide zorgde ervoor dat ik het uit juich van geluk, ik had me nog nooit zo vrij gevoeld.
    Thuis voelde ik me altijd zo bekrompen door het leven dat mijn ouders me op willen dragen.
    Nee, dit is wie ik echt ben, ook al heb ik nog niet zo veel leuke dingen meegemaakt als sommige anderen heb ik het gevoel dat ik hier hoor.
    vanaf hier had ik een mooi zicht over het eiland, van kannibaal baai tot de dodemansgrot, ik heb nu alles van de bovenkant al kunnen bekijken en ik kon niet wachten om ook alles van dichterbij te kunnen bekijken, het hof van de fairies te kunnen bezoeken zou echt een grote droom van me zijn die uit zou komen.


    [Ja, hun hádden noig een gesprek, maar Earwen is weg gegaan toch? (sorry voor late reactie)]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Gale Darser
    'Heb je toevallig in mijn vaders kajuit gekeken.' merk ik verveeld op.
    Zo'n goede zoeker is ze nu ook weer niet. 'Ze zitten er al de hele tijd.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Wanneer komt Lene terug? Ik weet nu niet echt wat teposten en volgens mij is Curleh al zijn vertrouwen in Rhi verloren. Als hij dat al had. xd)


    help

    Jarvis schreef:
    (Wanneer komt Lene terug? Ik weet nu niet echt wat teposten en volgens mij is Curleh al zijn vertrouwen in Rhi verloren. Als hij dat al had. xd)


    Geen idee, maar het is wel jou beurt om te reageren op Tiger Lily :) Oh ik weet niet.. Hoe laat komt ze terug? Want ik moet Tiger Lily daar wegkrijgen, voordat ik op vakantie ga:) *Dus voor morgenvroeg :)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:57 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    [Alsjeblieft!]

    Tiger Lily
    "Ik heb geen idee waar ze het over heeft, echt vader." Ik begin een beetje in paniek te raken. Ze wou maar niet weg en Rhiannon wist iets over Gale. Ik moest Pacu uit de problemen krijgen, dit verdiende ze niet! Een beetje in paniek kijk ik om naar Milena. Waarom hielp ze me niet? Nee, natuurlijk hielp ze me niet, ze was een piraat! Ik haat piraten! Ik spande opnieuw mijn boog. "Je gaat nu of ik laat deze los."

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:50 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Lune Kate Stuward.

    Ik kijk bang langs Gale zijn schouder naar Milena en luister naar het gesprek. Ik wist dat zijn vader niet over mij mocht weten. Ik was bang voor die Milena, had ze iets tegen mij of zo? En ik was niet eens bevriend met Peter. Ik wist alleen dat hij Gale mocht en dat Wendy verliefd op hem was.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Milena Ruby Night

    "Omg Ja, dat is de enige plek waar ik nog niet gekeken heb. Maar wacht! Ik heb Madison geroepen, waarom zou ze niet antwoorden dan?" Ik vergeet helemaal dat ik dat had gezegd om Gale te pesten, nu ik weet waar Madison was. Wat deed ze bij Hook? "Wat doet ze daar dan?" vraag ik helemaal overrompeld. Volgens mij had ze laatst nog gezegd dat ze niet zo fan was van Hook. Wat zou ze daar dan doen?


    It's never gonna happen, Guys.

    Gale Darser
    'Vraag het haar maar. Ik zag alleen dat ze het haar heel gemakkelijk had gemaakt daar en met de rum in haar handen zat.' antwoord ik en haal mijn schouders op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'