• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland
    TOPIC 5!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 7:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Ja, hun hádden noig een gesprek, maar Earwen is weg gegaan toch? (sorry voor late reactie)]


    {Ik vertrok omdat ik meegetrokken werd door Gwenn :] omdat die de anderen ook wou zoeken.}


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    {Ik vertrok omdat ik meegetrokken werd door Gwenn :] omdat die de anderen ook wou zoeken.}


    Maar dan kan ik daar met Nibs niet meer op reageren toch?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Milena Ruby Night

    "Met rum in haar handen? Ben je gek, Gale! De laatste keer dat ze rum had gedronken vonden we haar bezopen op het strand.. Oh!" Gefrustreerd gooi in mijn handen in de lucht en loop richting het bootje. Als Wendys vriendinnen zie, die me waarschijnlijk allang hebben opgemerkt, draai ik me om. "Ik ga later wel terug naar het schip. En oh Wee als er iets met Madison gebeurd is Gale, dan vertel ik van dit alles aan je vader! Dan kan je dit tortelduifjes gedoe wel vergeten!" zeg ik boos tegen hem. Ik kijk hem met samengeknepen ogen aan en draai me dan om. "Veel plezier nog samen" vervolg ik schijnheilig vrolijk. Ik loop terug het bos in en bedenk me wat ik in de tussentijd kan gaan doen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:08 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    TheseWords schreef:
    (...)

    Maar dan kan ik daar met Nibs niet meer op reageren toch?


    {nee, maar je kan nu bijvoorbeeld reageren op dat je ziet dat ik overvlieg.}


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    {nee, maar je kan nu bijvoorbeeld reageren op dat je ziet dat ik overvlieg.}


    [Ze vliegt over terwijl ze naar Alicia enzo opzoek is???]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Gale Darser
    'Fijn, nu heb ik het weer gedaan.' zucht ik en kijk naar Lune. Ik trek mijn mond open en sluit hem weer. Met pijn in mijn hart kijk ik haar in de ogen.
    De pijn staat vast op mijn gezicht getekend. Ik zucht en zoek even naar de woorden. 'Misschien doen we dit beter niet.' zeg ik zachtjes. 'Ik heb je héél graag maar ik ben bang dat Milena iets tegen mijn vader zegt over jouw en dan ja... dat kan je dood betekenen, liefste Lune. Ik denk dat je beter uit mijn buurt blijft en ik zal je met rust laten.' zucht ik en sta op. 'Ik wil niet zien hoe mijn vader iemand vermoord die ik lief heb.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Ik knik en sta ook op. Ik heb moeite om mijn tranen binnen te houden. Ik geef hem nog een kusje. 'Het spijt me Gale' zeg ik en een traan rolt over mijn wang. Ik kijk hem nog een keer aan en loop dan weg. Als ik in het bos ben laat ik me huilend tegen een boom aanvallen. Ik trek mijn knieën op en verberg mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:18 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik zucht en spring recht. Ik stap naar de meerminnenbaai. En begin te roepen. Het kon me niet schelen wie het hoorde. 'VERDOMME! WAT HEBBEN JULLIE TEGEN MIJ!!!' roep ik naar de lucht. 'EINDELIJK IS ER IEMAND BIJ WIE IK MEZELF KAN ZIJN EN DAT MEISJE MOET IK KWETSEN OMDAT IK VERDOMME DE ZOON VAN HOOK BEN!!!' Ik haal even adem en laat me dan vallen en begin te snikken. Waarom is alles zo fucked up? Chanel komt naar me toe gezwommen. 'Gaat het niet meer lieverd?' vraagt ze bezorgt. Ja de meerminnen zijn gemeen tegenover meisjes en zeker nieuwe. Maar voor mij is Chanel net als Pacu een goede vriendin.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Oh men.. heb ik het nou verpest xD Nou ik ben zo twee weken weg xD dus hebben jullie geen last van Milena! Nou vind ik het zo zielig dat ik het verpest heb :(]

    Milena Ruby Night
    Ik sta nog helemaal te sidderen van de woede. Waarom moest Gale zo'n ontuitstaanbaar jochie zijn? Als hij ook maar iets beter met de crew had opgeschoten, wist hij hiervan. Waarom stond Hook het eigenlijk toe?! Ik moest iets doen om Hook uit de buurt van Madison te houden. Iets wat Peter voor een paar dagen sowieso zoet zou houden, dan ging Hook daarachteraan. Ik denk terug aan het indianendorp waar ik vandaag ben geweest. Dat zou misschien kunnen werken!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:22 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    {Maybe Hook will change? He's going to have a happy ending.. and I already got a idea how ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Ze vliegt over terwijl ze naar Alicia enzo opzoek is???]


    {nee aangezien de anderen ook grotendeels alweer andere plannen hadden besloot ze een avontuur te zoeken.}


    Credendo Vides

    [misschien... ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ach ik heb al wel een leuk ideetje :) Hihi xD en anders lees ik het allemaal wel weer als ik terug ben^^]


    It's never gonna happen, Guys.

    [LENE WE NEED YOU!]


    help

    Lune Kate Stuward.

    Met betraande ogen liep ik naar de boom van The Lost Boys. Ik liet mezelf binnen en ging aan de tafel zitten. Ik zag een papiertje liggen en wat houtskool. Ik pakte het en begon te schrijven:
    Lieve Gale,
    Het spijt me dat ik zo veel problemen met me mee bracht.
    Jij was de enige die echt naar mij luisterde.
    Bij jou was ik mezelf, niet altijd dat stille meisje dat nooit iets zegt.
    Ik was Lune.
    Bij jou betekende ik iets.
    Ik voelde me veilig bij jou.
    Bij jou was alles beter..
    Ik wou dat dit anders was gelopen, misschien had ik niet zo bang moeten zijn.
    Gale, ik hou van je!
    Liefs Lune

    Een traan viel op het papier en ik veegde hem weg. Ik rolde het papiertje op en haalde mijn armbandje van mijn arm. Ik deed hem erom en liep naar zijn boomhut. Ik klom erin en legde het papiertje onder zijn kussen. Ik keek nog even rond en klom er toen weer uit. Ik zuchtte diep en liet de tranen rollen. Langzaam liep ik weg.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †