• Ja, oke, dit gaat heel stom klinken, maar. Ik ben bang.
    Bang voor Fris, ik ga er vanavond voor het eerst heen, en ik heb van iedereen gehoord dat je altijd wel geschuurd wordt, nou, hoe moet je schuren? Stel ik doe het fout, en iedereen lacht me uit. Serieus dan schaam ik me dood.
    Ze zeggen dus ook dat dit een soort seks is?
    Hmpf.
    Ik heb er hierdoor ook helemaal geen zin in, en wil het eigenlijk helemaal niet meer.
    Maar, ik heb het aan een vriendin belooft, dus ik moet wel.

    Wat vinden jullie van Frisfeesten & Schuren ?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 12:22 ]


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Citroen schreef:
    Iedere jongen stompen die probeert met jou te schuren?
    Oh kom op zeg je bent 12 en ik zou het eerder logisch vinden ja dat je daar nog niet aan toe bent. Dans gewoon met je vriendinnen en laat de jongens lekker links liggen, dat komt later wel.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    PUKKELxDING schreef:
    Wacht sorry? Dat is toch een feest t/m 15 jaar? Waarom wordt daar dan al aan seks gedacht 0.o?
    I just was thinking te same ._.


    Shoganai i ne~

    ImAwesome schreef:
    (...)
    Jij zoekt iemand om te meeten, he Sandera? (cat) xE

    HAHAH stiekemerd! Ja, ik ben wanhopig! Ik moet nog 5 weken niks doen op een paar dagen na, voel met me mee!(no_chears)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Studs schreef:
    (...)
    HAHAH stiekemerd! Ja, ik ben wanhopig! Ik moet nog 5 weken niks doen op een paar dagen na, voel met me mee!(no_chears)


    Dan kom je nu naar mij toe. I'm bored.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Dan kom je nu naar mij toe. I'm bored.

    ZOO VERWEGGG! Ga je koffers pakken? Je gaat morgen op vakantie haha! Ik ga zo naar mijn oma, alweer 0.0 Ik zie haar echt 3 x per week ofso! Je mag wel langskomen ^^


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Offtopic sorry, GB/PB me anders of FB?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Gewoon plezier maken, je hoeft niet verplicht te schuren. Ik ga vaak naar feestjes en festivals, ik heb nog nooit geschuurd. Je moet je gewoon laten gaan op de muziek en lol maken. Geen zorgen maken. (dance)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Histoire schreef:
    Dan zeg je het toch gewoon af? Zo erg is dat toch niet? Als je niet wilt ga je daar gewoon niet naartoe. -.-
    En als je niet wilt schuren dat doe je dat ook gewoon niet. Dan geef je hem maar een schop. Zo simpel is het. (cat)
    Wees alsjeblieft niet bang om ze gewoon af te wijzen. Een beetje zelfrespect graag.
    En kom op, je bent twaalf. Doe het later hoeveel je wilt, maar je houdt je nu nog beter met andere dingen bezig.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Bingley schreef:
    Je bent ook niet verplicht om te schuren? Wanneer een jongen je probeert te schuren, geef je hem gewoon een knietje in zijn noten. En als dat niet lukt, ga gewoon heel veel ruimte in beslag nemen met dansen, dan is hij ook wel snel weg. Een arrogante blik doet ook wonderen.

    Ga gewoon geen dingen doen die je niet wil, alleen omdat iedereen het doet. Dat is nooit goed.


    Zo, fix'd.


    Don't run away this time and die like a man.

    Doe 't dan gewoon niet. Punt.


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    PUKKELXDING schreef:
    Wacht sorry? Dat is toch een feest t/m 15 jaar? Waarom wordt daar dan al aan seks gedacht 0.o?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik ben twee keer in mijn leven naar Fris geweest en ik vond 't geen zak aan. (cat) Als je er echt moeite mee hebt, zou ik het gewoon aan die vriendin uitleggen en niet gaan. Als je het toch wel wilt proberen, hier wat tips die misschien nuttig kunnen zijn;

    1. Schuren op Fris houdt niets meer in dat een jongen je van achter vasthoudt en dan eigenlijk tegen je achterwerk 'aanschuurt'. Hiervoor moet een jongen dus wel de kans krijgen om achter je te kunnen staan. Zorg dus, als je niet geschuurd wilt worden, dat er vriendinnen achter je staan te dansen oid.
    2. De meeste meiden die daar geschuurd worden vragen er ook echt om. Het type 'shaken met de billen en zwaaien met de haren'. Als je je daar niet op focust is de kans al een stuk kleiner dat ze überhaupt naar je kijken.
    3. Inderdaad, wat eerder al gezegd is, als je mensen naar je ziet wijzen zou ik even gaan zitten/drankje halen/naar het toilet als ik jou was. Laat maar gewoon duidelijk zien dat jij niet van hun gedrag gediend bent.
    4. Als een jongen je toch gaat schuren, ga er niet op in (niet tegen hem aan gaan wrijven dus) en zet desnoods een stapje naar voren. Heeft 'ie de boodschap dan nog niet begrepen, draai je om en geef hem de meest arrogante blik die je kan geven, zeg 'ga weg' of iets in die trant. Wees heel duidelijk.

    Dit waren tips die een vriendin van me aan mij had gegeven, hopelijk heb je d'r wat aan!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    PUKKELxDING schreef:
    Wacht sorry? Dat is toch een feest t/m 15 jaar? Waarom wordt daar dan al aan seks gedacht 0.o?


    26 - 02 - '16