• Ik moet hier echt even mijn hart luchten ik weet niet of het verstandig is, maar ik moet het echt kwijt..

    Ik heb 15 maanden een relatie gehad met een jongen, het is uit gegaan doordat hij heel veel loog enzo..
    ik heb 2 maanden niks meer van hem gehoord, maar ere-gister avond om 10 voor half 12 kreeg ik inene een smsje.. Met daarin dat hij me heel erg miste en niet zonder me kon en dat hij spijt had van alles. stuur ik met me bolle kop terug dat ik blij ben dat het zo rot is afgelopen en dat ik blij ben dat ik van zijn gelieg enzo afben. toen heb ik een laatste smsje gehad met daarin: Nou dan hoop ik dat je blij bent dat ik er nu niet meer ben. dat was om 2 minuten voor half 12. Nadat hij mij dat smsje heeft gestuurd is ie voor de trein gesprongen. Hijs dood en dat allemaal door mij :'( als ik niet zo bot en gemeen had gereageerd, leefde hij misschien nog wel gewoon.

    Sorry dat ik jullie ermee lastig val, maar ik weet gewoon niet of ik mezelf dit ooit kan vergeven.

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 7:46 ]


    /

    Wow. Heftig.
    Ik vind niet dat jij de schuld hebt, je wist uiteindelijk niet dat hij daar zo op zou reageren.
    Sterkte!(flower)


    effort never betrays you

    Het is niet jouw schuld, echt niet.
    Maar wel rot dat het zo gegaan is...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    JongEnBlond schreef:
    Het is niet jouw schuld, echt niet.
    Maar wel rot dat het zo gegaan is...


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Het is niet jou fout, het is dat hij het zo negatief opvat.
    Dat had jij niet kunnen weten..
    Maar, sterkte! (flower)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik zou het niet te veel op je nemen, al die schuld. Het is immers zijn schuld dat het uitging en je mag best zeggen dat je blij bent ermee. Ik denk dat er wel meer was dat die jongen dwars zat, anders spring je ook niet zomaar voor de trein door een smsje van je ex.
    Veel sterkte.


    Your make-up is terrible

    Veeyah schreef:
    Het is niet jou fout, het is dat hij het zo negatief opvat.
    Dat had jij niet kunnen weten..
    Maar, sterkte! (flower)


    (flower)(flower)


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Assassin schreef:
    Ik zou het niet te veel op je nemen, al die schuld. Het is immers zijn schuld dat het uitging en je mag best zeggen dat je blij bent ermee. Ik denk dat er wel meer was dat die jongen dwars zat, anders spring je ook niet zomaar voor de trein door een smsje van je ex.
    Veel sterkte.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hetis niet jouw scuhld hoor!
    Sterkte alleszins =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dreamwalker schreef:
    Wow. Heftig.
    Ik vind niet dat jij de schuld hebt, je wist uiteindelijk niet dat hij daar zo op zou reageren.
    Sterkte!(flower)


    Tinka & Ghunter.

    liefje, dit is echt jouw schuld niet! ik bedoel, je gaat niet voor 'n trein springen enkel door een bot sms'je hoor... anders zou ik vaak onder de trein moete springen hoor. Er was waarschijnlijk veel meer aan de hand. Misschien zijn thuissituatie, of ruzie met z'n vrienden, en had ie misschien nog wat gedronken? want dàn pas neem je zulke stomme beslissingen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Veeyah schreef:
    Het is niet jou fout, het is dat hij het zo negatief opvat.
    Dat had jij niet kunnen weten..
    Maar, sterkte! (flower)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Assassin schreef:
    Ik zou het niet te veel op je nemen, al die schuld. Het is immers zijn schuld dat het uitging en je mag best zeggen dat je blij bent ermee. Ik denk dat er wel meer was dat die jongen dwars zat, anders spring je ook niet zomaar voor de trein door een smsje van je ex.
    Veel sterkte.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Assassin schreef:
    Ik zou het niet te veel op je nemen, al die schuld. Het is immers zijn schuld dat het uitging en je mag best zeggen dat je blij bent ermee. Ik denk dat er wel meer was dat die jongen dwars zat, anders spring je ook niet zomaar voor de trein door een smsje van je ex.
    Veel sterkte.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Veeyah schreef:
    Het is niet jou fout, het is dat hij het zo negatief opvat.
    Dat had jij niet kunnen weten..
    Maar, sterkte! (flower)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Het is niet jou schuld.
    Veel sterkte!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker