• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137347

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Een kreun ontsnapt aan Drew zijn lippen en ik voel de opwinding nog meer opkomen.
    Ik breek de kus af. "Drew," Ik kijk hem aan.
    "Is het raar dat ik meer wil?" Vraag ik aan hem en slik een keer.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Whaha echt Drew en Danny vet serieus, en dan zie je die stukjes van Jayson en Ian. xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ian

    Ik grijns. 'Baby kom maar bij pappie.' Ik til hem over mijn schouders en loop langs Isabella heen het water in. 'Hoi Isa,' grijns ik. Ik blijf in het water staan. 'Of je stopt met janken of ik gooi je in het water.' Ik kijk breed grijnzend voor me uit. Ik had helemaal geen zin om te wachten op zijn antwoord en laat hem in het water vallen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    'Drew, is het raar dat ik meer wil?'vraagt Danny nadat hij de kus had afgebroken. Ik schud mijn hoofd en kijk hem aan. 'Ik wil ook meer, maar vindt jij dit niet te snel gaan, ik bedoel we kennen elkaar pas een dag en een uur geleden of zo durfde je me nog niet eens te kussen'zeg ik en kijk hem even aan.

    Jayson
    'Pappiee!'roep ik en blijf "door huilen". Ian loopt het water in en zegt nog wat. Daarna laat die me vallen en ik kijk hem met grote ogen aan. 'Die krijg je terug!'roep ik naar hem en ren har dop hem af. Ondertussen ben ik toch aan het lachen en kijk even naar mijn zeiknatte kleren.

    Danny

    "Ik wil ook meer, maar vindt jij dit niet te snel gaan, ik bedoel we kennen elkaar pas een dag en een uur geleden of zo durfde je me nog niet eens te kussen." Zegt hij en kijkt me aan.
    Ik schud mijn hoofd. "Ik weet nu gewoon zeker dat ik verliefd op je ben, dat ik je wil. Mijn gevoelens zijn groter dan alleen lust." zeg ik en kijk hem aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabella

    Ik kijk even lachend naar Ian en Jayson en kijk dan weer naar het water. De stilte van het water was weg, maar dat maakte me niet uit. In mijn hoofd was het nog stil. Zachtjes begon ik te zingen en kijk voor me uit.

    A drop in the ocean
    A change in the weather
    I was praying that you and me might end up together
    It's like wishing for rain as I stand in the desert
    But I'm holding you closer than most 'cause you are my heaven


    En zo zing ik het liedje zachtjes verder. Ik kijk stilletjes voor me uit en bijt op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik glimlach even en zucht opgelucht. Ik geef hem een kusje en kijk hem lang aan. Ik was echt gewoon verliefd op deze jongen al wit ik dat een paar uur geleden ook al. Ik kijk Danny even uitdagend aan en druk mijn onderlichaam wat meer tegen hem aan.

    Danny

    Drew geeft me een kusje en kijkt me lang aan.
    Dan kijkt hij me uitdagend aan en duwt zijn onderlichaam meer tegen mijne aan. Een kreun ontsnapt en ik voel me rood worden. Ik wil echt meer maar ik heb nog nooit jeweet, natuurlijk wel een meisje, maar een jongen, ja dat begrijp je wel, ik ben er pas net achter gekomen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ian

    Lachend loop ik het water uit, maar ergens rende ik toch wel, omdat ik niet de behoefte had om nat te worden. Ik kijk grijnzend om naar Jayson en plof neer op de boomstam. Ik houd vanuit mijn ooghoek Jayson in de gaten, maar doe alsof ik naar het vuur staar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Drew
    Danny laat een kreun en wordt daarna rood waardoor ik een beetje begin te lachen. Ik druk mijn onderlichaam plagend nog iets meer tegen de zijne aan en besluit hem een beetje te gaan plagen. Ik trek aan de rand van zijn boxer en laat die daarna los waardoor die terug tegen zijn lichaam komt. Ik grinnik even en druk een kusje op zijn mondhoek.

    Jayson
    Ian gaat zitten en ben zo snel bij hem dat hij het amper doorheeft. ik geef hem eerst lachend een soort knuffel waardoor die al nat is en leg hem daarna over mijn schouder en ren naar het water toe.

    Ian

    Ik slaak een zucht en begin al te mopperen. 'Oké wacht!' Ik hoop dat het even tijd rekt. 'Ik sluit een deal met je en ik denk dat je die wel leuk gaat vinden.' ik heb zo'n vermoeden dat ik spijt ga krijgen, maar jammer dan. Vanuit mijn ooghoek zie ik Isabella alleen staan. Ze lijkt het niet zo erg te vinden. Ik kijk weer naar Jayson.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Drew drutk zijn onderlichaam nog meer tegen mijne aan.
    Ik voel dat hij aan de rand van mijn boxer trekt en hij laat hem los. Ik leg mijn hand op de plek en kijk hem aan. Hij grinnikt en geeft een kusje op mijn mondhoek.
    "Plager." Zeg ik en lach kort even. Ik pak zijn broek vast en trek die naar beneden, zodat we nu gelijk staan. Beiden in onze boxershort.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Sorry, kon het niet laten :$]

    Yay topic 14 ook al vol, dit gaat lekker zo!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:44 ]


    Ich liebe dich 27.12.23