• De Knuffeligste Footies
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.
    ~






    ~
    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 22:17 ]


    The odds are néver in our favor.

    Aria schreef:
    Ik vind het zo hilarisch dat m'n pa elke avond zegt; 'maak het niet te laat, Amy?' en ik dan zo heel droog. 'Hmmm.' antwoord en dan altijd rond 1 uur pas naar me nest toe ga, en hij die dag daarna daar dan weer kwaad om is en het spelletje die avond weer opnieuw begint, hihih.


    HahhahaxD


    ~

    Babes is ga slapen, goodnight with your footies(K)(flower)


    ~

    Khedira schreef:
    Babes is ga slapen, goodnight with your footies(K)(flower)

    Trusteeeh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Khedira schreef:
    Babes is ga slapen, goodnight with your footies(K)(flower)

    Sleep well with Sami (K)

    Aria schreef:
    Ik vind het zo hilarisch dat m'n pa elke avond zegt; 'maak het niet te laat, Amy?' en ik dan zo heel droog. 'Hmmm.' antwoord en dan altijd rond 1 uur pas naar me nest toe ga, en hij die dag daarna daar dan weer kwaad om is en het spelletje die avond weer opnieuw begint, hihih.

    Hahaha x'D


    ars moriendi

    Omygod, opeens voegt een klasgenootje van m'n zusje me toe op facebook en begint tegen me te praten. Wat moet ik hiervan denken.... HAHAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Omygod, opeens voegt een klasgenootje van m'n zusje me toe op facebook en begint tegen me te praten. Wat moet ik hiervan denken.... HAHAHA.

    Oh god.. dat had ik een tijdje terug ook met klasgenoten van mijn broertje.. =___= Proberen te scoren bij die lekkere oude zus ofzo. :')


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Oh god.. dat had ik een tijdje terug ook met klasgenoten van mijn broertje.. =___= Proberen te scoren bij die lekkere oude zus ofzo. :')

    Nou, bepaald 'lekker' is niet een synoniem dat bij mij past hoor. HAHAHA. Maar serieus, omygod. Dat jochie is dertien.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Nou, bepaald 'lekker' is niet een synoniem dat bij mij past hoor. HAHAHA. Maar serieus, omygod. Dat jochie is dertien.

    Goshh zo erg hè? x'D Hahahaha.


    ars moriendi

    Ik word op Facebook de hele tijd toegevoegd door mensen die ik niet ken

    VanDerVaart schreef:
    Ik word op Facebook de hele tijd toegevoegd door mensen die ik niet ken
    '
    LOL ik ook, door allemaal mensen met onmogelijke namen. x'D Een gast genaamd "Koffie Item" spant toch wel de kroon. :')


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)'
    LOL ik ook, door allemaal mensen met onmogelijke namen. x'D Een gast genaamd "Koffie Item" spant toch wel de kroon. :')

    HAHAHAHA WTF. Heel veel oude pedofielen voegen mij toe, echt eng, ugh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    (...)'
    LOL ik ook, door allemaal mensen met onmogelijke namen. x'D Een gast genaamd "Koffie Item" spant toch wel de kroon. :')

    Die ben ik nog niet tegengekomen
    bij mij zijn het ook vaak gasten uit Aziatische landen ofzo, wtf

    Blehh engerts.. iedere keer zijn het van die random, onbekende mensen. Maarrr pas werd ik toegevoegd door een best knappe, schattige jongen, en stiekem heb ik die toen wel toegevoegd.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Blehh engerts.. iedere keer zijn het van die random, onbekende mensen. Maarrr pas werd ik toegevoegd door een best knappe, schattige jongen, en stiekem heb ik die toen wel toegevoegd.

    Knappe jongens moet je altijd toevoegen