• De Knuffeligste Footies
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.
    ~






    ~
    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 22:17 ]


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Héé, het is vandaag vrijdag de 13e.


    Nou dat is te merken :S ik voel me niet helemaal fit us ging ff douchen. Glijd ik uit over een beetje shampoo met mijn hoofd tegen de muur. Nu pas ik op mijn broertje en nichtje die vooral niet van plan zijn te luisteren en steeds weer gillen terwijl mijn hoofd op barsten staat :S


    ~

    Aria schreef:
    Ja en ik moet zo naar de tandarts, dit voorspelt niet veel goeds...

    Trekt-ie opeens je voortand eruit.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    Trekt-ie opeens je voortand eruit.

    Kan niet, want ik heb beugel, HAHA. Dus hopen van niet, zal wel heel raar gezicht zijn. ):


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga een film zien!

    Khedira schreef:
    (...)

    Nou dat is te merken :S ik voel me niet helemaal fit us ging ff douchen. Glijd ik uit over een beetje shampoo met mijn hoofd tegen de muur. Nu pas ik op mijn broertje en nichtje die vooral niet van plan zijn te luisteren en steeds weer gillen terwijl mijn hoofd op barsten staat :S

    Jouw terrorbroertje weer. Ik heb medelijden met je. Ik heb een nichtje en als zij gilt wil je gewoon je hoofd door een muur heen slaan, echt een rot gil.


    The odds are néver in our favor.

    T0RRES schreef:
    Ik ga een film zien!

    Welke?


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    Jouw terrorbroertje weer. Ik heb medelijden met je. Ik heb een nichtje en als zij gilt wil je gewoon je hoofd door een muur heen slaan, echt een rot gil.


    hij is nog maar 2,5xD maar soms gewoon echt strontvervelend en dan vooral niet willen luisteren. Godzijdank is mijn nichtje nu weg :) mja ik ga even liggen. Heb hoofdpijn :$


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    hij is nog maar 2,5xD maar soms gewoon echt strontvervelend en dan vooral niet willen luisteren. Godzijdank is mijn nichtje nu weg :) mja ik ga even liggen. Heb hoofdpijn :$

    Lol, mijn broertje knijpt me de laatste tijd echt zo vaak, of gaat aan m'n haar trekken, echt stront irritant. En dan zegt ie zo heel lief; "TIKKIE!" Kind knijpt me helemaal fijn. Hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Lol, mijn broertje knijpt me de laatste tijd echt zo vaak, of gaat aan m'n haar trekken, echt stront irritant. En dan zegt ie zo heel lief; "TIKKIE!" Kind knijpt me helemaal fijn. Hahaha.

    Hoe oud is jouw broertje ??

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Hoe oud is jouw broertje ??

    Twee, haha. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jullie hebben allemaal lief ondeugende broertjes van 2, kom ik aan met mijn duivel van 9.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Jullie hebben allemaal lief ondeugende broertjes van 2, kom ik aan met mijn duivel van 9.

    Ik heb geen lief broertje hoor, ik heb helemaal geen broertje, gelukkig :Y)

    Knight schreef:
    Jullie hebben allemaal lief ondeugende broertjes van 2, kom ik aan met mijn duivel van 9.

    Ik heb ook nog een zusje van 4 en eentje van 13, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Ik heb ook nog een zusje van 4 en eentje van 13, haha.

    Ik vind zusjes géweldig.


    The odds are néver in our favor.

    Fuck ik moet zo naar de tandarts en ben echt zo bang omygod.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.