• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 0:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    Hij kijkt mij alleen maar aan en lacht dan even, waardoor ik de woede voel opzetten.
    "Pittig hoor." zegt hij en kijkt mij grijnzend aan. Ik bal mijn vuisten en duw hem nog even harder tegen de muur aan, voor zover dat gaat met mijn kracht.
    "Nog niet pittig genoeg blijkbaar. Dit zal geen leuk schooljaar voor je worden." waarschuw ik hem.


    Your make-up is terrible

    [Is het goed als ik hier nu tussen kom, of zal ik nog even wachten?]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [Eh, ik denk dat je er wel na Kellys reactie tussen kan komen.]


    Your make-up is terrible

    Aiden

    Ik word hqrder tegen de muur gedrukt door Angelica. Ik kan zo weg als ik wil maar ik laat het zo, ik vind het wel leuk.
    "Nog niet pittig genoeg blijkbaar. Dit zal geen leuk schooljaar voor je worden." Zegt Angelica.
    Ik kijk haar aan.
    "Vertel maar wat ik moet doen om het goed te maken." Zeg ik grijnzend tegen haar en ga met een voet tegen de muur staan.


    (Kom maar ;))

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 16:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Na een moment van twijfel volg ik de twee, alleen om ze vervolgens tegen de muur aangedrukt aan te treffen, in een houding waar ik alleen maar mijn wenkbrauwen bij kan optrekken. Óf ik heb ze nu gestoord in een moment van woede, of een moment van onverklaarbare lust waar ik liever niet over nadenk. "Ah- eh.. Stoor ik?"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Angelica Wolfe

    "Vertel maar wat ik moet doen om het goed te maken." zegt hij grijnzend en gaat met zijn voet tegen de muur aan staan. Ik bijt even op mijn lip en mijn wangen kleuren lichtelijk rood bij een onzedelijke reactie die ik gelijk uit mijn hoofd schut. Net op dat moment worden we gestoord.
    "Ah- eh... Stoor ik?" Ik kijk op en zie dat de jongen waarvan ik zijn naam nog niet weet daar staan. Snel laat ik Aiden los en werp ik hem een kwade blik toe met mijn rode wangen. Dan kijk ik weer naar de andere jongen en pers ik er een glimlachje uit.
    "Nee hoor." zeg ik lieflijk maar mijn stem klinkt wat schor. "Aiden en ik zijn net klaar, nietwaar?" vraag ik aan hem als bevestiging.


    Your make-up is terrible

    Aiden

    Ik zie haar wangen rood kleuren en ik grinnik enen. Gotcha!
    "Ah- eh... stoor ik?" Hoor ik Stephens stem. Ik kijk naar hem.
    Angelica laat me los en werpt me een kwade blik toe met rode wangen. Ik grijns even.
    "Nee hoor. Aiden en ik zijn net klaar, nietwaar?" Vraagt ze en kijkt naar me.
    "Oja?" Grinnik ik. "Ik dacht dat we net begonnen. Nee grapje we zijn klaar, Stephen." Zeg ik tegen hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Het is nogsteeds vreemd hier. "Juist..." mompel ik. Dan focus ik me weer volledig op hen. "Sorry, maar ik denk toch dat ik recht heb op wat uitleg. Waarom duwde een jongen je net tegen een muur en waarom deed een lerares daarna hetzelfde?"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Angelica Wolfe

    "Oja?" grinnikt Aiden er op. "Ik dacht dat we net begonnen. Nee grapje we zijn klaar, Stephen." zegt hij en ik werp hem een vuile blik toe.
    "Juist." mompelt de jongen die blijkbaar Stephen heet. "Sorry, maar ik denk toch dat ik recht heb op wat uitleg. Waarom duwde een jongen je net tegen een muur en waarom deed een lerares daarna hetzelfde?"
    "Ik spreek jou later nog wel." mompel ik naar Aiden en wacht dan af op zijn verklaring.


    Your make-up is terrible

    Aiden
    Juist. Srry, maar ik denk toch dat ik recht heb op wat uitleg. Waarom duwde een jongen je net tegen een muur en waarom deed een lerares daarna hetzelfde?" Vraagt Stephen. ""Ik spreek jou later nog wel" Zeft Angelica tegen mij. Ik grinnik "Die jongen is mijn neefje waar ik ruzie mee heb. En de lerares was een beetje pittig." Grijns ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Sorry, maar ik moet gaan. Ben wss rond een uur of elf pas weer terug, dus ik denk dat het morgenochtend weer wordt?]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    (Aw nee. wacht dan gaan Angelica en Aiden gewoon weg?)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Die jongen is mijn neefje waar ik ruzie mee heb. En de lerares was een beetje pittig." grijnst hij. Ik draai weer mijn hoofd boos naar hem om.
    "Oké Aiden, nu is het genoeg. Ik wil niet dat je dat soort dingen over mij zegt, ik ben wel een lerares hoor." zeg ik zo rustig mogelijk, hoewel ik me erg boos kan maken hier om.


    Your make-up is terrible

    Aiden

    "Oké Aiden, nu is het genoeg. Ik wil niet dat je dat soort dingen over mij zegt, ik ben wel een lerares hoor." zegt ze tegen me.
    Ik grinnik. "Sorry. Maar wat ik net al vroeg; Wat moet ik doen om het goed te maken." Zeg ik zacht zodat alleen Angelica het hoort. Ik trek met een licht grijnsje mijn wenkbrauw op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Sorry. Maar wat ik net al vroeg; Wat moet ik doen om het goed te maken?" vraagt hij zacht en ik ben er zeker van dat Stephen het niet hoort. Met een licht grijnsje trekt hij zijn wenkbrauw op.
    "Sorry Stephen, wij moeten dit echt even onder twee ogen bespreken." zeg ik streng en stuur hem weer terug de eetzaal in. Dan richt ik me weer op Aiden.
    "Er is niets wat ik kan bedenken." antwoord ik op hem.


    Your make-up is terrible