• Is dit onze nieuwe ava van @QuizletTweets op Twitter:



    Dat moest ik even delen. En daarmee wil ik dus ook meteen ons account promoten. We rock. En ja, dit hoort bij 'Overige Promoten'

    Ik ga niet meer op mensen reageren die hier negatief over doen, ok?

    Dus Peeps, even voor de duidelijkheid..
    1) Wij doen dit, omdat we het leuk vinden om te doen met het twitteraccount.
    2) Ja, we hebben haattweets gestuurd maar met een reden. Bovendien was dit ook maar tijdelijk en tweetten we daarvoor wel normaal en dadelijk óók weer, begrijp gewoon dat wij het niet leuk vonden en het nergens op vonden slaan.
    3) Als je ons niet wil followen, dan doe je dat niet. Dan loop je dit topic gewoon uit zonder wat te zeggen. Ok?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 20:15 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Belikov schreef:
    Ik vind hem eigenlijk nergens op slaan.. But I don't really care.. Als jullie het leuk vinden: whatever (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind het geniaal :3


    26 - 02 - '16

    I Love it!

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Sorry, we zijn 14, wij mogen nog kinderachtig zijn (cat) En hoe zou jij het vinden als je ons was?


    Ik ben praktisch even oud, mij zie je toch ook niet constant haten? (cat)
    Waarom maakten die twee eigenlijk die onzin topics aan gister? Da's vragen om geband te worden, ook al staat er in de regels anders. Ik had ze ook zwaar geband als ik mod was, en dat zeg ik niet omdat ik zo'n grote fan van de mods ben, want dat ben ik absoluut niet. Als je zo nodig wil haten, doe het dan lekker tegen elkaar en ga geen mensen neerhalen via twitter. Je kan mij wel vragen wat ik zou vinden als ik jou was, maar misschien moet jij je maar eens afvragen hoe je het zou vinden als je een mod was.
    Damn, social media van tegenwoordig... Ik word oud.


    i put the fun in funeral

    Geniaaaaaal. :"DDD


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind 't best kinderachtig, net zoals jullie tweets.

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik ben praktisch even oud, mij zie je toch ook niet constant haten? (cat)
    Waarom maakten die twee eigenlijk die onzin topics aan gister? Da's vragen om geband te worden, ook al staat er in de regels anders. Ik had ze ook zwaar geband als ik mod was, en dat zeg ik niet omdat ik zo'n grote fan van de mods ben, want dat ben ik absoluut niet. Als je zo nodig wil haten, doe het dan lekker tegen elkaar en ga geen mensen neerhalen via twitter. Je kan mij wel vragen wat ik zou vinden als ik jou was, maar misschien moet jij je maar eens afvragen hoe je het zou vinden als je een mod was.
    Damn, social media van tegenwoordig... Ik word oud.


    Als ik een mod was zou ik dat account zijn gang laten gaan. Stiekem zou ik het hele gedoe nu grappig vinden. Want dat doe ik sowieso wel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik weet eigenlijk niet wat er mis is met de tweets, alles wat ik zie zijn antwoorden op andere users.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Als ik een mod was zou ik dat account zijn gang laten gaan. Stiekem zou ik het hele gedoe nu grappig vinden. Want dat doe ik sowieso wel.


    En da's dan waarschijnlijk ook de reden waarom jij geen mod bent (cat).


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    En da's dan waarschijnlijk ook de reden waarom jij geen mod bent (cat).


    - le stiekeme grinnik.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ik weet eigenlijk niet wat er mis is met de tweets, alles wat ik zie zijn antwoorden op andere users.


    I agree with this ^^


    26 - 02 - '16

    Audacity schreef:
    (...)

    En da's dan waarschijnlijk ook de reden waarom jij geen mod bent (cat).


    De redenen waren dan ook zooooo op waarheid gestoeld, mijn beste ex-beta (puh)

    Anyways, ik heb liever dat ze daar gaan spammen dan hier. Gisteren was irritant. Ik hou niet van irritant.


    quidquid excusatio prandium pro

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Als ik een mod was zou ik dat account zijn gang laten gaan. Stiekem zou ik het hele gedoe nu grappig vinden. Want dat doe ik sowieso wel.

    We laten jullie toch ook gewoon je gang gaan?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Herinnert me er aan dat ik het andere twitteraccount nog moet volgen.
    Either way, ik volg dat account sowieso al.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 19:20 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik vind het een leuk account, mensen die zeuren dat ze kinderachtig zijn, nou en. We zijn allemaal toch nog kind :D


    SLOAN.