• Is dit onze nieuwe ava van @QuizletTweets op Twitter:

Dat moest ik even delen. En daarmee wil ik dus ook meteen ons account promoten. We rock. En ja, dit hoort bij 'Overige Promoten'

Ik ga niet meer op mensen reageren die hier negatief over doen, ok?

Dus Peeps, even voor de duidelijkheid..
    1) Wij doen dit, omdat we het leuk vinden om te doen met het twitteraccount.
    2) Ja, we hebben haattweets gestuurd maar met een reden. Bovendien was dit ook maar tijdelijk en tweetten we daarvoor wel normaal en dadelijk óók weer, begrijp gewoon dat wij het niet leuk vonden en het nergens op vonden slaan.
    3) Als je ons niet wil followen, dan doe je dat niet. Dan loop je dit topic gewoon uit zonder wat te zeggen. Ok?

[ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 20:15 ]

"Ignite, my love. Ignite."

Uneventful schreef:
    (...)

Iedereen is kind diep van binnen. En bij sommige reacties hier...(cat)

Ik ben 99& kind :Y)

quidquid excusatio prandium pro

LacunaCoil schreef:
    Tja, ik vond vroeger een leukere Twitter-account. Nu vind ik het gewoon.......kinderachtig. En even voor deze tweet:
    (...)
    Jullie weten toch dat ,dat andere account al 2 jaar oud was (cat)?

Daar hebben de meeste volgens mij niet echt aan gedacht. Maar het is ook niet te zien op twitter dat hij twee jaar oud is. De meeste kenden hem niet, dus voor hen is het nieuw.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Een snelle wip, dadelijk denken ze dat quizlet een heel andere soort site is en dat quizlet gewoon een pseudoniem is :']

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Audacity schreef:
    (...)

Liever een slechte beta dan een alwin (cat).

Alwin zijn is cewl :Y)

Sjiriki schreef:
    (...)

Ik ben 99& kind :Y)

Die 1% volwassen is zeker je leeftijd?

Endure schreef:
    Een snelle wip, dadelijk denken ze dat quizlet een heel andere soort site is en dat quizlet gewoon een pseudoniem is :']

Was het maar zo! was een stuk cooler. Heb altijd al gezegd dat t uitstekend bij quizlet zou passen, gezien het type verhaal wat het meest voorkomt...

Endure schreef:

-glad that my parents don't have twitter-

Uneventful schreef:
    (...)

Die 1% volwassen is zeker je leeftijd?

Je denkt niet kinds genoeg. Gewoon even doordenke, het is niet te missen. Het is nogal... groot :Y)

Uneventful schreef:
    (...)

Daar hebben de meeste volgens mij niet echt aan gedacht. Maar het is ook niet te zien op twitter dat hij twee jaar oud is. De meeste kenden hem niet, dus voor hen is het nieuw.

Misschien is hij zelf ouder. De allereerste tweet die er staat komt van 15 juni 2010. En veel staat er niet :W.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Sjiriki schreef:
    (...)

Je denkt niet kinds genoeg. Gewoon even doordenke, het is niet te missen. Het is nogal... groot :Y)

... Seriously.
    En door deze reactie is gebleken dat ik, met mijn 14 jaar, veel volwassener ben dan jou. Congratulations.

Sjiriki schreef:
    (...)

ALWIN! You will never be normal, will you?

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

LacunaCoil schreef:
    (...)
    Misschien is hij zelf ouder. De allereerste tweet die er staat komt van 15 juni 2010. En veel staat er niet :W.

We kunnen het ze niet kwalijk nemen. Hij werd niet echt gebruikt en we hoorden er opeens over. En dan ook nog eens op een niet echt aangenaam moment.

Wat een feest. :')
    Ik vind het echt ontzettend kinderachtig van jullie. Gebeurd is gebeurd en jullie moeten niet zo zeuren dat jullie onheus bejegend zijn. Als jullie wat volwassener hadden gereageerd, hadden de twee twitters wel gecombineerd kunnen worden.
    Eén voor de mods en één voor de users, door users. Zo erg is dat toch niet?
    In ieder geval vind ik sowieso het niveau van sommige users echt ontzettend onder het nulpunt dalen. Jammer hoor.

"Well, well. Look who we've got here!"

Sommige mensen reageren zo overdreven.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

I followwww :3

"I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean