• Is dit onze nieuwe ava van @QuizletTweets op Twitter:



    Dat moest ik even delen. En daarmee wil ik dus ook meteen ons account promoten. We rock. En ja, dit hoort bij 'Overige Promoten'

    Ik ga niet meer op mensen reageren die hier negatief over doen, ok?

    Dus Peeps, even voor de duidelijkheid..
    1) Wij doen dit, omdat we het leuk vinden om te doen met het twitteraccount.
    2) Ja, we hebben haattweets gestuurd maar met een reden. Bovendien was dit ook maar tijdelijk en tweetten we daarvoor wel normaal en dadelijk óók weer, begrijp gewoon dat wij het niet leuk vonden en het nergens op vonden slaan.
    3) Als je ons niet wil followen, dan doe je dat niet. Dan loop je dit topic gewoon uit zonder wat te zeggen. Ok?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 20:15 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aria schreef:
    (...)
    We laten jullie toch ook gewoon je gang gaan?


    Ja. Maar om van ons het onofficiële account te maken en er zelf een te maken?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sjiriki schreef:
    (...)

    De redenen waren dan ook zooooo op waarheid gestoeld, mijn beste ex-beta (puh)

    Anyways, ik heb liever dat ze daar gaan spammen dan hier. Gisteren was irritant. Ik hou niet van irritant.


    Gisteren? Wat was er gisteren dan?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Geller schreef:
    Ik vind het een leuk account, mensen die zeuren dat ze kinderachtig zijn, nou en. We zijn allemaal toch nog kind :D


    Uhm... Ik, Jagen, Yoda, Gondor, Assassin en wss nog wat mensen zijn meerderjarig en dus officieel gezien geen kind. HAH.


    quidquid excusatio prandium pro

    Beckett schreef:
    (...)

    Gisteren? Wat was er gisteren dan?


    Het was gisteren toch? Denk het wel. Anders was het eergisteren.

    Cousinzoned en nog wat kindertjes gingen quizlet volspammen met onzintopics. Ze zijn nu geloof ik alleen maar tijdelijk (helaas) geband.


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Uhm... Ik, Jagen, Yoda, Gondor, Assassin en wss nog wat mensen zijn meerderjarig en dus officieel gezien geen kind. HAH.


    Iedereen is kind diep van binnen. En bij sommige reacties hier...(cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Het was gisteren toch? Denk het wel. Anders was het eergisteren.

    Cousinzoned en nog wat kindertjes gingen quizlet volspammen met onzintopics. Ze zijn nu geloof ik alleen maar tijdelijk (helaas) geband.


    Nee, ik bedoel dat ik al een week niet meer op Quizlet zat, en dan zie ik opeens dit topic dus kan ik niet echt goed meer volgen?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Nee, ik bedoel dat ik al een week niet meer op Quizlet zat, en dan zie ik opeens dit topic dus kan ik niet echt goed meer volgen?


    Een week? Dan is het een laaaaaang verhaal.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    De redenen waren dan ook zooooo op waarheid gestoeld, mijn beste ex-beta (puh)

    Anyways, ik heb liever dat ze daar gaan spammen dan hier. Gisteren was irritant. Ik hou niet van irritant.


    Liever een slechte beta dan een alwin (cat).


    i put the fun in funeral

    Uneventful schreef:
    (...)

    Een week? Dan is het een laaaaaang verhaal.


    Ik weet alleen dat ene over de mods die gelogen hadden over die ene lijst, gaat het daar over?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Tja, ik vond vroeger een leukere Twitter-account. Nu vind ik het gewoon.......kinderachtig. En even voor deze tweet:

    @Onbekende-persoon-lijkt-me-niet-leuk-om-twitter-hier-neer-te-zetten waren. totdat de mods besloten om zelf een nieuw account te maken omdat wij Pusheen uit het account gekickt hadden.

    Jullie weten toch dat ,dat andere account al 2 jaar oud was (cat)?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ja. Maar om van ons het onofficiële account te maken en er zelf een te maken?

    Ja en ik kan dat wel begrijpen na al die haat tweets en beledigingen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Uhm... Ik, Jagen, Yoda, Gondor, Assassin en wss nog wat mensen zijn meerderjarig en dus officieel gezien geen kind. HAH.
    Kies mij!
    Naja ik zit niet echt op Twitter, dus ik ga mij niet bezig houden met beide accounts te volgen. Ik vind het ergens wel sneu voor jullie dat er een tweede account is gekomen, but my bucket of care is empty right now.
    Kan iemand mijn trouwens eens die topics van gisteren doorsturen, want ik heb dat echt gemist en ik ben er nu wel benieuwd naar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Beckett schreef:
    (...)

    Ik weet alleen dat ene over de mods die gelogen hadden over die ene lijst, gaat het daar over?


    Een paar normale users hebben een Quizlet twitter aangemaakt, de mods hebben een 'officiele' Quizlet twitter aangemaakt. Waar door de normale users zich beledigd voelden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ja. Maar om van ons het onofficiële account te maken en er zelf een te maken?


    Jullie slogan is 'In een dip? Quizlet.nl voor een snelle wip!'. Ik ga niet zeggen dat het niet grappig is, maar om het nou officieel te noemen (cat).


    i put the fun in funeral

    Beckett schreef:
    (...)

    Ik weet alleen dat ene over de mods die gelogen hadden over die ene lijst, gaat het daar over?


    Nee, daar was het op gericht dat audacity een slechte beta was. Dat stond namelijk op de lijst maar ze is nooit beta geweest.

    Kijk terug bij het stamcafe, je vind vanzelf een groep topics met slotjes van cousinzoned en nog een van die kleine mensjes


    quidquid excusatio prandium pro