• #TWFanmily, fans who are fan of The Wanted, come and join us in the #TwFanmily.




    if u like

    Nathan James Sykes,

    Siva Kaneswaren,

    Thomas Anthony Parker,

    Maximillian Alberto George

    and James Mcguiness




    you could start some posts with pictures, little stories, news &nd converstations about the most WANTED boys.




    Let's get ugly - The Wanted

    Chasing the sun - Nathan J Sykes

    Liverpool rain - The wanted









    Members

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:59 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Limerry schreef:
    (...)

    Naaah, I miss you already D: . Maar ach ja, ik ga morgen toch ook tot 5augustus op vakantie, dus veel zal ik er niet van merken. ;D


    Maar ik wel!
    ik ben hier zo de enige die niet op vakantie gaat wanneer iedereen weg is dan zal ik waarschijnlijk ook niet echt veel op Quizlet komen denk ik eventueel voor aboo's te lezen ofzo maar dat is het dan toch denk ik


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Passionathan schreef:
    (...)

    Maar ik wel!
    ik ben hier zo de enige die niet op vakantie gaat wanneer iedereen weg is dan zal ik waarschijnlijk ook niet echt veel op Quizlet komen denk ik eventueel voor aboo's te lezen ofzo maar dat is het dan toch denk ik


    I know haha. Jij gaat pas 21augustus weg xp. Dat vind ik best laat (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    I know haha. Jij gaat pas 21augustus weg xp. Dat vind ik best laat (;


    Wij gaan altijd rond die tijd hoor dan is het ginder het warmst ^^
    2 jaar terug gingen we nog later en net toen we terug thuis waren moest ik de volgende dag terug naar school.
    Maar deze keer is de laatste keer dat ik op reis ga met mijn ouders ik ga volgend jaar met de SM (gezinsbond) samen met vrienden op reis mss naar Kroatie ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Passionathan schreef:
    (...)

    Wij gaan altijd rond die tijd hoor dan is het ginder het warmst ^^
    2 jaar terug gingen we nog later en net toen we terug thuis waren moest ik de volgende dag terug naar school.
    Maar deze keer is de laatste keer dat ik op reis ga met mijn ouders ik ga volgend jaar met de SM (gezinsbond) samen met vrienden op reis mss naar Kroatie ^^


    Dan moet ik weer terug naar school xd. Dus ik hoop dat het nog heel lang duurt voordat het die dag is...
    Echt? Ohmygosh, wat gaaaaf!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Dan moet ik weer terug naar school xd. Dus ik hoop dat het nog heel lang duurt voordat het die dag is...
    Echt? Ohmygosh, wat gaaaaf!


    ja in belgie is dat elk jaar en je kan dat in verschillende leeftijden doen dus dat begint van 9 jaar denk ik en dan gaat tot 18 jaar dus volgende jaar kan ik nog meedoen ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Passionathan schreef:
    (...)

    ja in belgie is dat elk jaar en je kan dat in verschillende leeftijden doen dus dat begint van 9 jaar denk ik en dan gaat tot 18 jaar dus volgende jaar kan ik nog meedoen ^^


    Wow, is 9jaar niet een beetje vroeg? Of ligt dat aan mij? xd. Maar okay, het is wel ontzettend leuk!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Wow, is 9jaar niet een beetje vroeg? Of ligt dat aan mij? xd. Maar okay, het is wel ontzettend leuk!


    maar die gaan dan ergens anders naar toe en doen ook andere activiteiten want wij gaan dan surfen en met zo een banaan over de zee en zo en de jongeren gaan dan activiteiten doen op hun eigen leeftijd ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Passionathan schreef:
    (...)

    maar die gaan dan ergens anders naar toe en doen ook andere activiteiten want wij gaan dan surfen en met zo een banaan over de zee en zo en de jongeren gaan dan activiteiten doen op hun eigen leeftijd ^^


    Nah, ja, het is leuk dat ze voor die kinderen ook activiteiten organiseren, denk ik toch. (':


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    How do you spell hot? N-A-T-H-A-N

    ik moest even lachen bij deze zin xP


    '' Type Sangster if you can see this. "

    En nog steeds wacht ik op Lieke en Ayla die terug komen van hun reis...


    '' Type Sangster if you can see this. "

    I'M BACK!


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Tedder schreef:
    I'M BACK!



    Yes eindelijk!!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Passionathan schreef:
    (...)

    Yes eindelijk!!


    Ik ben wel doodop van mijn kamp (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Tedder schreef:
    (...)

    Ik ben wel doodop van mijn kamp (:


    Kan ik geloven, ik ben ook doodop ik werd woensdag gebeld dat ik moest werken en dan werd het donderdag en vrijdag en zaterdag heel de dag werken nu heb ik een dagje verlof en misschien morge ook nog maar dan moet ik weer werken


    '' Type Sangster if you can see this. "

    I miss you guys :c


    stay safe because I like being alive at the same time as you