Kanade --> Strider
Aangezien ik laatst een Lord of the Rings marathon heb gehouden met vrienden besefte ik weer hoe leuk LotR is. Dus vandaar een Lord of the Rings username.
Aragorn's nickname is namelijk Strider.
-
10 juli 2012 - 19:45
10 juli 2012 - 22:1810 juli 2012 - 22:2110 juli 2012 - 22:2110 juli 2012 - 22:23Strider schreef:
(...)
Strider [aragorn] is gewoon zoooo awesomee
Hehe
Meh, iedereen gaat nu opeens leuke namen verzinnen. (no_chears).
Ik wil de mijne ook veranderen...Deep inside, I've never felt alive
10 juli 2012 - 22:27Sefie schreef:
(...)
Meh, iedereen gaat nu opeens leuke namen verzinnen. (no_chears).
Ik wil de mijne ook veranderen...
Bedenk dan een paar leuke usernames.10 juli 2012 - 22:32Strider schreef:
(...)
Bedenk dan een paar leuke usernames.
Heb ik al, maar ik mag pas maandag veranderen :')Deep inside, I've never felt alive
10 juli 2012 - 22:39Mylox schreef:
geweldig
Nu wil ik ook een lotr-username... Iemand ideeën?
MiddleEarth, Gandalf, Shelob, Sauron, Balrog, Breeg (zo noemde het dorp toch waar ze Aragorn ontmoetten?)
Net allemaal bedacht en opgezocht. Ze zijn nog allemaal vrij en keuze genoeg. Zo zijn er waarschijnlijk nog meer keuzes.
Oh, denk ook nog aan Galadriel, Arwen. Ook nog vrij.[ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:44 ]
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
10 juli 2012 - 22:42Ik heb LOTR nog nooit gezien, maar ik vind het wel een leuke naam
"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"
10 juli 2012 - 22:48Mylox schreef:
(...)
Ja, waarom zou je die ooit veranderen?
Verandering kan nooit kwaad héYou've got to realize: you're the Devil as much as you're God.
10 juli 2012 - 22:49Springfield schreef:
(...)
MiddleEarth, Gandalf, Shelob, Sauron, Balrog, Breeg (zo noemde het dorp toch waar ze Aragorn ontmoetten?)
Net allemaal bedacht en opgezocht. Ze zijn nog allemaal vrij en keuze genoeg. Zo zijn er waarschijnlijk nog meer keuzes.
Oh, denk ook nog aan Galadriel, Arwen. Ook nog vrij.
MiddleEarth, Shelob, Balrog, Breeg zijn nog vrij.
Maar de rest allemaal niet.10 juli 2012 - 22:49Farore schreef:
Ik heb LOTR nog nooit gezien, maar ik vind het wel een leuke naam
Ga NU LotR kijken!
& dankje x310 juli 2012 - 22:50Strider schreef:
(...)
MiddleEarth, Shelob, Balrog, Breeg zijn nog vrij.
Maar de rest allemaal niet.
Strange.
I just checked them all.You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
10 juli 2012 - 22:52Springfield schreef:
(...)
Strange.
I just checked them all.
Nja ik check ze altijd door dit te doen; www.quizlet.nl/users/[hier username]
Want ik vertrouw die zoekmachine op Q nooit. ;P11 juli 2012 - 12:55Strider schreef:
(...)
Ga NU LotR kijken!
& dankje x3
Ik ben echt al een jaar tegen mezelf aan het zeggen dat ik LOTR moet gaan kijken (net als Star Wars btw), alleen het komt er gewoon nooit van Als ik de dvd's nou thuis had liggen, dan was het een stuk makkelijker xd"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"
11 juli 2012 - 13:05Farore schreef:
(...)
Ik ben echt al een jaar tegen mezelf aan het zeggen dat ik LOTR moet gaan kijken (net als Star Wars btw), alleen het komt er gewoon nooit van Als ik de dvd's nou thuis had liggen, dan was het een stuk makkelijker xd
Als ik terug ben van vakantie ga je maar bij mij kijken! *O*
En wij moeten over nog iets hebben :')Deep inside, I've never felt alive