• Dit moet er gewoon heel eventjes uit :x

    Ik haat het serieus als mensen gaan reageren op je storie of in je gb met 'Dit is niet goed aan je verhaal en dat is niet goed aan je verhaal', simpelweg omdat het onderwerp ze niet aanstaat. Het lijkt wel alsof die mensen alleen maar storie's op Q willen die zijzelf leuk vinden en de rest gewoon met haat bestempelen. Sorry voor dit zeiktopic, en om het nog een beetje bruikbaar te houden; heeft iemand hier ook last van ?

    Ik heb het niet over spelling fouten (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 15:42 ]


    To love is to destroy.

    Ik niet. Ik schrijf zelf geen verhalen
    Maar ik heb wel eens gezien dat ze zeiken over Justin Bieber/One Direction/Tokio Hotel verhalen enzo.
    Als ze echt zoveel commentaar hebben ,hoeven ze dat dan toch niet te lezen?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Yup. Dan zetten ze eerst reactie's dat ze je story awesome vinden en dan dat je iets moet veranderen(1 keer meegemaakt).


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Ik zet alleen maar zo'n commmentaar als ik afgrijselijke fouten zie, met de verhaallijn moei ik me niet, wat heb ik daar van zakes bij.

    Ik zet alleen van die domme schrijffoutjes neer, bijvoorbeeld tiepen en zo. Maar verder niet. Ik bemoei me niet met verhaallijnen.


    Destroy what destroys you.

    Bij mij allen spelling fouten :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zoals jij het zegt klinkt het inderdaad heel negatief, maar ik vind het juist heel leuk om eens van mensen te horen wat ze slecht vinden aan mijn verhaal/schrijfstijl. Daar kan je alleen maar uit leren. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    idd :) als het niet hun onderwerp is beginnen ze zich met het kleinste te moeien. bv. hoe je een woord in een zin moet gebruiken, leestekens, hoe je je alineas moet opdelen...

    ja, ik erger me er ook aan. Maar dan verwoord ik het nog niet zo grof zoals die mensen het vaak doen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Eigenlijk helemaal niet. Reacties zijn bij mij eigenlijk altijd positief...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nee, want als ik heel veel spelfouten zie zeg ik dat gewoon.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ligt eraan hoe ze het zeggen.
    Opbouwende kritiek is toch niet erg?
    En als ik een spelfout maak mogen ze dat gerust zeggen hoor.
    Maar als het onderwerp je niet aanstaat dan slaat het nergens op nee.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    MyDrugIsYou schreef:
    Ligt eraan hoe ze het zeggen.
    Opbouwende kritiek is toch niet erg?
    En als ik een spelfout maak mogen ze dat gerust zeggen hoor.
    Maar als het onderwerp je niet aanstaat dan slaat het nergens op nee.


    Ehm, het is meer van, bijvoorbeeld:
    Jij schrijft een verhaal over Harry Potter, en dan krijg je een reactie met 'Draco is veel beter, Potter moet opflikkeren'.
    Of; je schrijft een verhaal over Dramione, komen er allerlei Drarry fans naar je toe om te zeggen dat 'Dramione niet echt is, Drarry wel'. Persoonlijk vind ik dat gewoon nergens op slaan. Dan heb ik het niet over spelfouten ed.


    To love is to destroy.

    Wij hebben er samen last van (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Als mensen commentaar geven op spel fouten/de vorm van eth verhaal etc. is dat berijpelijk.
    maar de verhaallijn, dat slaat idd nergens op.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb dat dus nog nooit gehad... Ik vraag soms wel aan mijn lezers of ze ook 'opbouwende kritiek' willen geven maar dan zeggen ze altijd dat dat helemaal niet nodig is. stiekem ben ik daar best een beetje trots op


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.