• [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 22:55 ]

    Timmons schreef:
    Zou ik dan ook even mij mening mogen uiten?
    Ik wist nooit dat ik op vakantie zou gaan.
    ze hebben het pas de laatste week voor de vakantie gezegt!!!!!
    En ik heb ook metteen mijn tijd erin gestoken om het jullie te zeggen hoor.
    Ik vind het toch ook niet erg dat jullie op vakantie zijn of wel.
    Dat ik nu weinig tijd hieraan besteed komt omdat ik nauwelijks internet heb.


    Hèhè, ik ben niet op vakantie. En de laatste week vóór de vakantie? Dan heb je genoeg tijd.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 22:57 ]

    Sorry hoor, maar als jij zo gemeen gaat doen schrijf ik me ook uit...
    Als de prijs toch jou vriendschap is het het niet waard...
    Au Revoir wedstrijd!

    Ik schrijf me ook uit...
    Ik vind dat je gemeen doet en dat je de wedstrijd verwaarloosd, als je op vakantie gaat vind ik het wel netjes om dat te melden, zodat wij het weten en niet denken dat je de wedstrijd verwaarloosd. Je had het ook netjes kunnen overbrengen. De tweede opdracht post je ook zonder uitleg hoe wij die foto moeten opsturen naar jou. Via mail of in een story of iets? Een goede uitleg was wel op z'n plaatst geweest. Ik vind het een ongeorganiseerd zooitje.

    Jammer dit.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 1:01 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik schrijf me ook uit. Zoals Directionem zegt. "Als de prijs jou vriendschap is, is het het niet waard." Zo'n vriend die zo gemeen is hoef ik ook niet. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Dit herinnert me aan Paris Hilton's new BFF.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ziamcrew schreef:
    Ik schrijf me ook uit. Zoals Directionem zegt. "Als de prijs jou vriendschap is, is het het niet waard." Zo'n vriend die zo gemeen is hoef ik ook niet. (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 22:56 ]

    Je last de wedstrijd dus af?

    Oké, fijn. --'
    Sorry hoor, maar om gelijk de wedstrijd stop te zetten.. Ik wou je nog best een kans geven, maar dit..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''