• [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 22:55 ]

    Het spijt me zio erg. Ik ben gewoon alles vergeten door de drukte. ik zet debordelingen nu online.

    Timmons schreef:
    Het spijt me zio erg. Ik ben gewoon alles vergeten door de drukte. ik zet debordelingen nu online.


    Dankje! Daar wachtte ik op! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Timmons schreef:
    Het spijt me zio erg. Ik ben gewoon alles vergeten door de drukte. ik zet debordelingen nu online.

    Oh danku!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ze is weer weg:(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik had alle beordelingen opgeschreven behalve aragog en myrnaaaa. ik klik op enter. en weg is alles. Ik zet nu wwel de 2e opdracht online. maar ik ga nu niet alles overnieuw doen.

    Ik ga weer verder genieten van mijn vakantie

    Timmons schreef:
    Ik ga weer verder genieten van mijn vakantie


    Als je het druk hebt met vakantie hoor je eigenlijk geen wedstrijd te beginnen :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb al wel iets in gedachte, weet alleen nog niet hoe ik die foto ga maken.
    Rekent de manier waarop de foto is gemaakt en de kwaliteit ook heel erg mee? (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik heb al wel een idee... *Bredenkt goede ideeen....
    Trouwens ik heb mijn naam van LLikeNiall naar Directionem X.

    Ik schrijf mij uit. Ik ga volgende week op vakantie ,dus alles ligt door elkaar, ingepakt . Ik kan helaas geen foto maken :c


    Shoganai i ne~

    Ik schrijf me ook uit. Je besteed niet zoveel aan de wedstrijd en dat is niet leuk. Ik heb ook geen camera, mijn cam doet het niet en ik ben de USB van mijn telefoon kwijt.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik overweeg eerlijk gezegd om me ook uit te schrijven, maar ik kijk het nog even aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb mijn opdracht ingeleverd. Super slechte foto, maar aangezien jij weinig tijd in deze wedstrijd stopt vond ik het wel best. Ik zit er namelijk net als iedereen aan te denken om er mee te stoppen, maar ik kijk nog even aan hoe je deze opdracht en de volgende gaat doen. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 22:57 ]

    Ik ben 4 weken op vakantie. Nouja, nu nog 3 weken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."