• Ik moet dus flesjes water verkopen voor €2,50 per stuk. Ik begin altijd heel vriendelijk: 'Hallo meneer/mavrouw, wilt u misschien een flesje water kopen voor het goede doel?'
    Ik ben 4 straten af gegaan en heb er 1 verkocht, aan mn oma!
    Stelletje gieren dat ze zijn! **** it! Goede doel mensjes! Goede doel! Is dat zo veel gevraagt? xd ik ga in die ****t up kou naar buiten om flesjes bronwater te verkopen voor het goede doel! Alleen mn oma wil iets kopen! Maar dat was puur uit medelij (cat)
    Is er iemand die ze van mij willen kopen? Ik stuur de op per post (cat)

    Wie vind de mensen tegewoordig ook zo gierig? (cat)

    EDIT: Ik heb maar 2 mensjes de prijs kunnen vertellen, de rest smeet de deur al dicht nog voor ik over de prijs begon, en nee ik kies de prijs niet zelf (cat)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 19:12 ]

    Om eerlijk te zijn zou ik het wss ook niet hebben gekocht =)


    Stop wishing, Start doing..

    Pardon, maar €2,50 voor een flesje water is ook abnormaal veel. Vooral als je ook gewoon even wat te drinken uit de kraan kan pakken.


    your eyes are like stars in the night.

    Vreemd.. ik kwam gewoon met een lijst langs de deuren en had na een paar dagen met m'n vriendin zo'n tweehonderd euro opgehaald.
    Misschien moet je eens iemand meenemen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou voor 2.50 ook geen flesje water kopen o.o Okay, goede doel is leuk, maar je verkoopt geen ene flikker als ze het zo duur maken. En ik vind water uit flesjes niet eens echt lekker, uit de kraan is beter. (Duinwater ftw)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    €2,50 is ook wel erg duur voor een flesje water. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JustLikeYou schreef:
    Om eerlijk te zijn zou ik het wss ook niet hebben gekocht =)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    2.50 voor een flesje water ... in de winkel kost een flesje water 15 cent.
    Als het 1 euro was zou ik het misschien nog wel doen ... Maar ik vind het een aparte keuze van product en een te absurd hoge prijs. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    @Poseidon&Courtesan Ik weet ik weet, maar ik kies de prijs ook niet? En daarbij: Ze smijten de deur al dicht nog voor ik ze de prijs heb vertelt!

    2.50 haha. Dat is toch véél te duur. Dat is niet gierig hoor x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mensen zijn individualistisch. Het is niet dat het goede doel hun niets interesseert.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik vind 2.50 ook wel duur voor een flesje water..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Sorry, ik zou ook zeggen dat ik geen 2.50 wil geven voor een flesje water.


    Ik ben gemeen xoxo

    Dan zou ik ook nee zeggen. Het stomme aan goede doelen is dat ze alleen maar onnuttige dingen verkopen. Ja, kalenders zijn leuk maar hoeveel goede doelen verkopen dat al wel niet?


    Let the Night embrace you

    Lacie schreef:
    Dan zou ik ook nee zeggen. Het stomme aan goede doelen is dat ze alleen maar onnuttige dingen verkopen. Ja, kalenders zijn leuk maar hoeveel goede doelen verkopen dat al wel niet?

    Daar heb je gelijk in, maar het geld ging ook naar schoon drinkwater in arme landen, dus nogal logisch dat je dan water verkoopt :"D

    Kijk, als je nou iets origineels zou moeten verkopen, zoals, uh, opvouwbare kerstbomen ofzo, dan had je vast meer klanten gehad.


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.